2008-08-06, 03:12
Vet inte hur det är med er men personligen tycker jag att det kan vara riktigt kul att höra om sånt folk har gjort i sömnen, saker man sagt i sömnen, saker man gjort i sömnen.
Så jag tänkte att det skulle kunna vara kul att höra vad folk har haft för sig i sömnen.
Jag kan väll börja med ett par saker som jag lyckats med:
Väckt min flickvän för att upplysa henne om att det stod en brinnande mammut i hallen...?
Har även upplyst henne om att "Alla som vill och kan ska äta skit"..?
En gång hände nånting jävligt komiskt bland dom första gångerna jag sov hos min flickvän innan vi flyttade ihop: Jag ligger och försöker sova och min flickvän ligger breve och sover när hon vänder sig om och börjar gräva runt i sängen, jag försmodar att hon är vaken och frågar vafan hon håller på med,
Hon: "Jag letar efter den röda tråden."
Jag: "Va?? vilken tråd?"
Hon: "Men denhär röda tråden!"
Jag: "Jaha?"
Sen trött som jag är så fattar jag inte riktigt vad hon pratar om men tänker "jag hjälper henne leta så jag får sova nångång" Och börjar leta efter denna mystiska tråd varpå hon vaknar och frågar vafan JAG håller på med? "LETAR EFTER DEN RÖDA TRÅDEN!" svarar jag förrvirat
Ja ni kan ju tänka er hur jävla förrvirande och skumt allt blev.
Har haft för mig en jävla massa konstigheter i sömnen men orkar inte skriva ner dom nu men fyller självklart på ifall tråden blir en "hit"
Så! Dela gärna med er av era egna erfarenheter av detta Hjärndöda tillstånd mellan sömn och medvetande!
Så jag tänkte att det skulle kunna vara kul att höra vad folk har haft för sig i sömnen.
Jag kan väll börja med ett par saker som jag lyckats med:
Väckt min flickvän för att upplysa henne om att det stod en brinnande mammut i hallen...?
Har även upplyst henne om att "Alla som vill och kan ska äta skit"..?
En gång hände nånting jävligt komiskt bland dom första gångerna jag sov hos min flickvän innan vi flyttade ihop: Jag ligger och försöker sova och min flickvän ligger breve och sover när hon vänder sig om och börjar gräva runt i sängen, jag försmodar att hon är vaken och frågar vafan hon håller på med,
Hon: "Jag letar efter den röda tråden."
Jag: "Va?? vilken tråd?"
Hon: "Men denhär röda tråden!"
Jag: "Jaha?"
Sen trött som jag är så fattar jag inte riktigt vad hon pratar om men tänker "jag hjälper henne leta så jag får sova nångång" Och börjar leta efter denna mystiska tråd varpå hon vaknar och frågar vafan JAG håller på med? "LETAR EFTER DEN RÖDA TRÅDEN!" svarar jag förrvirat
Ja ni kan ju tänka er hur jävla förrvirande och skumt allt blev.Har haft för mig en jävla massa konstigheter i sömnen men orkar inte skriva ner dom nu men fyller självklart på ifall tråden blir en "hit"
Så! Dela gärna med er av era egna erfarenheter av detta Hjärndöda tillstånd mellan sömn och medvetande!