2008-08-06, 03:12
Medlem
Vet inte hur det är med er men personligen tycker jag att det kan vara riktigt kul att höra om sånt folk har gjort i sömnen, saker man sagt i sömnen, saker man gjort i sömnen.

Så jag tänkte att det skulle kunna vara kul att höra vad folk har haft för sig i sömnen.

Jag kan väll börja med ett par saker som jag lyckats med:

Väckt min flickvän för att upplysa henne om att det stod en brinnande mammut i hallen...?
Har även upplyst henne om att "Alla som vill och kan ska äta skit"..?

En gång hände nånting jävligt komiskt bland dom första gångerna jag sov hos min flickvän innan vi flyttade ihop: Jag ligger och försöker sova och min flickvän ligger breve och sover när hon vänder sig om och börjar gräva runt i sängen, jag försmodar att hon är vaken och frågar vafan hon håller på med,

Hon: "Jag letar efter den röda tråden."
Jag: "Va?? vilken tråd?"
Hon: "Men denhär röda tråden!"
Jag: "Jaha?"
Sen trött som jag är så fattar jag inte riktigt vad hon pratar om men tänker "jag hjälper henne leta så jag får sova nångång" Och börjar leta efter denna mystiska tråd varpå hon vaknar och frågar vafan JAG håller på med? "LETAR EFTER DEN RÖDA TRÅDEN!" svarar jag förrvirat Ja ni kan ju tänka er hur jävla förrvirande och skumt allt blev.

Har haft för mig en jävla massa konstigheter i sömnen men orkar inte skriva ner dom nu men fyller självklart på ifall tråden blir en "hit"

Så! Dela gärna med er av era egna erfarenheter av detta Hjärndöda tillstånd mellan sömn och medvetande!
Citera
2008-08-06, 03:22
Medlem
supermassives avatar
Min bror brukade ofta gå i sömnen när han var liten. Speciellt minns jag en gång när vi hade våra rum precis bredvid varandra och jag hade precis släckt lampan för att sova. Då helt plötsligt öppnas dörren sådär ruskigt sakta, och jag som är och var mörkrädd blev ju för tusingen nästan livrädd! Så in kom min bror med sakta steg och bara stirrar rakt fram. Bara som en ren reflex skrek jag hans namn så högt jag bara kan, vilket gjorde att han svängde skarpt åt vänster och gick in i min garderob. Efter att ha gått in i den och slagit huvudet med en smäll så gick han tillbaka exakt samma väg som han kom in. Sen efter det stängde han dörren och gick in till sitt rum.

Det var läskigt, men ack så roligt det var dagen efter. Det är något vi, speciellt jag, skrattade åt länge!
Citera
2008-08-06, 03:23
Medlem
Dekadentuss avatar
För några månader sedan gick jag upp och pissade i soffan.

När jag var ihop med mitt ex så slet jag våldsamt upp henne och tryckte in oss mot väggen. Orsaken var att ett tåg precis skulle köra över sängen.
Att inte polisen kom med tanke på hennes hysteriska skrik är ett mirakel.

Jag har genomfört ett samlag i sömnen. När jag var klar så så utbrast jag "jaha, det var det det" och vände mig om för att sova. Tjejen blev så arg på mig att det slutade med storbråk.

Jag har måååånga gånger sprungit upp och varit beredd att slåss för livet.
Tur att ingen kommit ivägen.
Citera
2008-08-06, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Min bror brukade ofta gå i sömnen när han var liten. Speciellt minns jag en gång när vi hade våra rum precis bredvid varandra och jag hade precis släckt lampan för att sova. Då helt plötsligt öppnas dörren sådär ruskigt sakta, och jag som är och var mörkrädd blev ju för tusingen nästan livrädd! Så in kom min bror med sakta steg och bara stirrar rakt fram. Bara som en ren reflex skrek jag hans namn så högt jag bara kan, vilket gjorde att han svängde skarpt åt vänster och gick in i min garderob. Efter att ha gått in i den och slagit huvudet med en smäll så gick han tillbaka exakt samma väg som han kom in. Sen efter det stängde han dörren och gick in till sitt rum.

Det var läskigt, men ack så roligt det var dagen efter. Det är något vi, speciellt jag, skrattade åt länge!

Hahaha fyfan vad läskigt jag tror jag hade kastat nånting på han eller gått till attack om jag hade varit i din situation

Själv gick jag i sömnen så mkt när jag var liten att min morsa satte ett överfallsalarm på dörrkarmen till ytterdörren kopplat till dörren så att jag inte skulle gå ut och försvinna eller nått, Kom att tänka på nu att det kanske inte var ett så bra drag av min mor, för visst kan det gå rätt illa om man väcker någon som går i sömnen?
Kom på en rolig sak som hände en kompis till mig när han var på ett lan, Han hade varit vaken ett jävla tag och efter att han gått och lagt sig så vaknade han och sprang runt i ren panik och förklarade för alla att han inte kunde "prana" (?) efter att ha sprungit runt helt förtvivlad ett tag så lugnade han ner sig när han insåg att det var att "praTa" han haft så svårt med :P
Citera
2008-08-06, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekadentus

Jag har genomfört ett samlag i sömnen.

Måste faktiskt säga att jag också har idkat samlag i sömnen :P
Citera
2008-08-06, 03:36
Medlem
jumpcuts avatar
För några år sedan, när jag fortfarande drack mig redlöst berusad, har min sambo berättat att jag vid flera tillfällen gått upp, tagit av mig kalsongerna och satt mig i soffan som att jag skulle kissa eller bajsa. Varje gång sa hon till mig varpå jag gick på toaletten med kalsongerna vid knäna.

En gång var jag på väg ut i trapphuset med kuken utanför, måste tagit fel på dörr i mitt fyllesömnknallande då ytterdörren och toadörren satt bredvid varandra
Citera
2008-08-06, 03:37
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnKoppSprit
Måste faktiskt säga att jag också har idkat samlag i sömnen :P

Jag har somnat när jag knullat. Tjejerna det hände med var inte särskilt nöjda någon av dem...
Citera
2008-08-06, 03:38
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekadentus
För några månader sedan gick jag upp och pissade i soffan.

wtf? :P

Jag har varit HELT övertygad om att min mobil ringde som jag hade i byxfickan, somnade med byxor på, vaknar till letar som fan i byxorna efter mobilen vilket resulterar i att mitt ex vaknar och undrar vad fan jag håller på med. Studsade nog runt en hel del i sängen när jag letade.

Har även skrikit flera gånger och väckt hela huset några gånger, läskiga spökamishar som står bakom min familj

/Doffward
Citera
2008-08-06, 03:39
Medlem
brukar drömma om något tex nån frågar mig "hur gammal är du" då vaknar jag och svarar "19" haha känns lite sjukt ändå
Citera
2008-08-06, 03:39
Medlem
När min bror var på klassresa i 9an så lyckades han vakna upp mitt i natten ståendes naken utanför det nu baklåsta hotelrummet..
Citera
2008-08-06, 03:42
Medlem
Dekadentuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doffward
wtf? :P
Dagens sanning. Bildbevis kan ordnas eftersom jag inte har tvättat tyget än.
Citera
2008-08-06, 07:12
Medlem
Haha skön tråd...

När jag var ca 11 år så sov jag över hos en polare. vi spelade Tony Hawk 2 hela kvällen till Playstation 1. Alla vet hur ett Playstation 1 ser ut, med luckan man öppnar o det. När vi låg i hans hörnsoffa och skulle sova så reste sig polaren upp. jag frågade vad han höll på med men han svarade inte. Då gick han fram till sitt playstation och öppnade luckan som om det var ett toalock och började pissa i playstationet!

Tror ni jag fick säga detta till nån? Nepp

Han lämnade sedan in det på lagning. Kul att förklara vad som hade hänt med det.

En annan polare var nåra sekunder från att pissa på sin gammelmormor när han var liten. Men hans morsa hejdade honom i sista sekunden
Senast redigerad av Robbsson 2008-08-06 kl. 07:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in