Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Att poängtera att ni bröt mot lagen är alltså "personangrepp", "skitsnack" och "inga argument"? Tja, extremvänstern förnekar sig aldrig.
Ja det är vel knappast att argumentera att lägga fram hur obildade alla meningsmotståndare är?
Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Jag har sett alla tv-inslag som finns att se om saken, och där framgår det klart och tydligt att en vänsterextremist slår en sd-sympatiserande kvinna i ansiktet, varpå denna kvinna höjer armen men mot vänsterextremisten men aldrig går till något fysiskt ingrepp. Sedan kommer Erik Almqvist in i bilden. Vad är det du försöker bevisa? Och varför svarar du inte på enkla frågor? Om ingen polisanmälde det - då var det väl ingen som hände. Exakt vilka "filmer" är det du åsyftar?
Du min vän, är blind. Det är hur tydligt som helst att det är tanten som blir handgriplig, sen försöker killen putta henne snarare än att ge henne en höger. Jag vet somsagt inte om en polisanmälan är gjord i någon av dom två fallen som kan rebruceras som misshandel eller ofredande.
Jag tror knappast du är intresserad av att få händelsen förklarad ur ett perspektiv från en som var där, men det var ett äldre par, som blev handgripliga mot motdemonstranterna, tanten försökte dra i killens maskering samtidigt som hon skrek, paret började bli handgripliga och puttade och var våldsamma mot flera personer, sen slog dom till en killes kamera (som säkert är värd lika mycket som SDs ljudsystem "för flera hundra tusen") och gick iväg. Krossade jag din världsbild nu? Eller det är vel klart, vänta, jag ljuger.