Vi brukar variera här hemma. Ibland är det Bregott och ibland Lätta som också är god smör. Flora är också god om jag inte minns fel då vi brukade köpa det förut.
Men snälla nån, hur kan ni svara Bregott och framförallt Lätta och Lätt och lagom på frågan om det godaste smöret?
Och varför plågar ni er själva med diverse oaptitliga sörjor på era mackor? Själv avstår jag hellre helt än att bre på något av ovanstående. (Okej då, Bregott är faktiskt helt okej för ändamålet ibland.)
Som svar på frågan, jag använder endast äkta smör, gärna osaltat.
Men snälla nån, hur kan ni svara Bregott och framförallt Lätta och Lätt och lagom på frågan om det godaste smöret?
Och varför plågar ni er själva med diverse oaptitliga sörjor på era mackor? Själv avstår jag hellre helt än att bre på något av ovanstående. (Okej då, Bregott är faktiskt helt okej för ändamålet ibland.)
Som svar på frågan, jag använder endast äkta smör, gärna osaltat.
Heilandet ekar ända här, i en huvudsak ofärgad närförort. Min favorit av det som är tillgängligt för alla kulturer är Bregott extrasaltat. Något för gudarna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!