Citat:
Ursprungligen postat av catami
Detta kan jag hålla med om till viss del och jag kände mig själv lätt irriterad när jag läste förhören av CS i FU. Dessa bestod för det mesta av en dialog mellan CS och tolken i det oändliga som ofta slutade i ett enkelt svar; nej!
Jag är inte så säker på att den extra tiden till sitt förfogande och hennes intelligens är till så stor hjälp till slut. Vi får väl se.
Jo, det låter inte helt overkligt men oavsett språk så kan hon ju över sätta "nej" och "minns inte" och ändå klara sig då inga konkreta bevis finns?
Visst kan hon hetsas till motsägelsefulla missar men det finns ingen hammare, inga skor, inget DNA...ja, o s v...