• 1
  • 2
2008-08-04, 13:49
Medlem
Med erfaren menar jag typ Stesolid-Iktoviril-Xanor osv användare

Min fråga är hur är ruset på Phenazepam i förhållande till dessa droger

MVH.......

Ps skicka gärna PM on det känns bättre!
Citera
2008-08-04, 14:36
Medlem
799s avatar
Phenazepam är värdelöst i jämförelse. Ingen eufori eller energi bara trötthet och förvirring. Ikto och xanor är oändligt mycket bättre ur berusningshänseende - i all fall om jag får bestämma.
Citera
2008-08-04, 14:41
Medlem
Eldkvarns avatar
Också nyfiken på phena, men känner mig själv för bra för att köpa på mig benzo i pulverform... är det nån mer som vill jämföra ruset med andra benzos?
Citera
2008-08-04, 14:49
Medlem
petters avatar
Också nyfiken på phenazepam. Är det helt hopplöst att känna sig påverkad men ändå skärpa sig bland folk så man inte ser så bränd ut? Själv ser jag helt lost ut på 1-2 xanor2mg.
Citera
2008-08-04, 15:02
Medlem
Eldkvarns avatar
vill inte korsposta, men rätta mig om jag har fel nu:
om man har en våg med två decimaler och häller ut ytterst lite pulver på den så att den visar 0,01, och delar denna hög i fem små delar, borde man inte ha 2mg i varje pyttliten hög då?
Citera
2008-08-04, 15:29
Medlem
petters avatar
Men nu vill vi diskutera effekt, inte dosering. Får man något flöddrigt välmående eller blir det bara vingel och minnesluckor?
Citera
2008-08-04, 15:35
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Men nu vill vi diskutera effekt, inte dosering. Får man något flöddrigt välmående eller blir det bara vingel och minnesluckor?
Ja det var lite onödigt,ville bara passa in en parentes, då väldigt många har problem med detta. Kan inte människor med erfarenhet rapportera?
Citera
2008-08-04, 16:44
Medlem
799s avatar
Jag har inte upplevt något välmående alls och då har jag använt 1,5g phena under en period. Mest blev jag fummlig, yr, sömnig och verkade full trots att jag inte tyckte det själv Men ingen form av glädje. Dessutom sitter det i flera dagar på bara ett par doser.

När jag har tagit benzo är jag ute efter den pundiga effekten - snöa runt på stan köpa onödiga grejer och ha en massa ideer och vara glad och så. Inget av det kan jag uppnå på phena. Mitt råd: skit i phena och köp någon bättre benzo om ni vill flumma, om det ska användas som medicin kanske det fungerar bättre, men räkna med att bli grymt trött lääängge.
Citera
2008-08-04, 17:38
Medlem
suqas avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=719787

Där kan du läsa liiiite iallafall
Citera
2008-08-04, 18:36
Medlem
Man blir beroende och korkad på det. PM om du vill veta mer :/
Citera
2008-08-04, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
Man blir beroende och korkad på det. PM om du vill veta mer :/

Varför inte ta det här i tråden istället? Det var väl ändå det vi skulle diskutera?
Citera
2008-08-04, 18:47
Medlem
För att det vore dumt att outa vissa saker man gjort på det flöddret.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in