2012-02-25, 07:48
Medlem
Luftwaffels avatar
Nej precis och det ska ju vara rätt speciellt om det kommer ändå.
Citera
2012-03-22, 20:57
Medlem
Skiter grönt som fan just nu. Tror dock att det kan vara relaterat till att jag har druckit 6st blåbärs gainomax om dagen den senaste veckan.

ser ut som grön trolldeg.
Citera
2012-03-23, 19:58
Medlem
BrunoValanders avatar
Röda drycker..........blåbärssoppa, rödvin tex....därav grön avföring
Citera
2012-03-23, 20:51
Medlem
LucioFontanas avatar
Jag hade en polare som hade världens sveda i röven under en tid utan att fatta varför? Men tillslut kom han fram till vad det var? Han hade köpt ett nytt dasspapper han aldrig använt tidigare som tydligen var blekt med nåt jävla blekmedel samtidigt som det var återvunnet papper. Dessa kemikalier som används i framställningen av vissa dasspapper från pappersmassa har den eftekten på känsliga personer. Så mitt tips: kolla dasspappret och byt ut det? Så ska du se att du kommer tillrätta med problemet.
Citera
2012-05-01, 19:28
Medlem
TheyCallMeMoshis avatar
Skulle städa min sons efter en liten olycka. Till min förvåning när jag öppna blöjan är allt hans bajs gräsgrönt. När chocken lagt sig fråga jag en van mamma (4 barn sen innan) och en annan lite mindre van pappa (Bara 2). Dem har ALDRIG sett grönt bajs. iaf inte så grönt.
Men efter tittat här och på diverse sidor kan jag lugnt säga att det är BLÅBÄR!.
Han åt nämligen en hel blåbärsstång igår på en marknad.
Så om det är fler föräldrer som söker info så ta't lugnt. Den drabbade har förmodligen fått i sig för mycket Blåbär. .

P.S har bild om ni är intresserade . D.S
P.S1 Jag lura er. klart jag inte har bild. jag filma ju självklart det. D.s
Citera
2013-01-05, 02:43
Medlem
Jag bajsade till min stora förvåning grönt efter nyår. Dock var det för att jag antog utmaningen att dricka en häxblandning (kummin,persiljahonung,salt,socker sprit och lite karamellfärg), karamellfärgen antar jag kom ut där
Citera
2013-07-01, 10:50
Medlem
http://www.1177.se/Fraga-1177se/Fragor/Varfor-ar-avforingen-gron-ibland/
Citera
2013-07-01, 11:20
Medlem
Basfrostens avatar
Men vad beror "skiten" på, rent kemiskt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in