• 1
  • 2
2008-08-01, 12:35
Medlem
Kruzs avatar
Konstig rubrik jag vet men kom inte på något bättre

Har fått en fråga från en tjejkompis *sant*, hon är inne på bondage, och hon undrar om det finns filmer som handar om exempelvis tjejer som blir fastbundna över en ställning på ett sätt att man lätt kan komma åt alla "hål" om man vill ..

Hon tänker på tex en herrmiddag, där en tjej ligger fastbunden med bindel på sig så att vem som helst av herrarna som deltar på herrmiddagen kan gå dit och bara sätta på henne bäst han vill utan att hon vet vem som gör vad med henne.

Något som vet att denna sorts film existerar och om något vet ett namn på filmen?

//Kruz
Citera
2008-08-01, 12:49
Medlem
Choklaads avatar
kolla in www.kink.com där finns de mest fantasifulla "lösningar".
Citera
2008-08-01, 12:50
Medlem
b0gfettos avatar
Har för mig att det fanns sånna på typ redtube om du söker på "bound".
Citera
2008-08-01, 12:59
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
kolla in www.kink.com där finns de mest fantasifulla "lösningar".

Glömde helt bort att klämmer och sådana prylar inte var av intresse. Utan bara vanlig bondage med ögonbindel tex.

Men skall ändå ge henne länken ifall det är något annat som fångar hennes intresse.

Tack så mycket Choklaad
Citera
2008-08-01, 13:02
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Har för mig att det fanns sånna på typ redtube om du söker på "bound".

skall spana på det.. tack för tipset
Citera
2008-08-01, 13:07
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Glömde helt bort att klämmer och sådana prylar inte var av intresse. Utan bara vanlig bondage med ögonbindel tex.

Men skall ändå ge henne länken ifall det är något annat som fångar hennes intresse.

Tack så mycket Choklaad

Kanske inte finns någon film som bara innehar detta, är nog lite "tyngre", men om hon är ute efter hitta och bygga en ställening av det slag som du nämde i förta inlägget så bör hon hitta bra förslag. (nu vet jag inte om hon VILL bygga en men OM )
Citera
2008-08-01, 13:13
Medlem
razcals avatar
Sök på DC på "sex and submission"

Mycket fint där

Beskriver i stort sett det du (hon) söker
Citera
2008-08-01, 13:14
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Kanske inte finns någon film som bara innehar detta, är nog lite "tyngre", men om hon är ute efter hitta och bygga en ställening av det slag som du nämde i förta inlägget så bör hon hitta bra förslag. (nu vet jag inte om hon VILL bygga en men OM )

Skulle inte förvåna mig alls om hon vill detta om jag skall vara ärligt.. Har tittat lite extra nu och bland vissa fotoserier finns ju snarlika alternativ. Dock inte det där med flera herrar på en gång inte med vad jag kan se. Men men tack åter igen.
Citera
2008-08-01, 13:28
Medlem
Bara Glads avatar
Mitt tips ligger på House of Gord.
Citera
2008-08-01, 13:37
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razcal
Sök på DC på "sex and submission"

Mycket fint där

Beskriver i stort sett det du (hon) söker

Mjo det är lite åt det hållet .. Men även här är det brist på gangbangmaterial så att säga.

Kollade även House of gord, men där var inget heller .,

Uppskattar tipsen som kommit in hitills ..
Citera
2008-08-01, 13:46
Medlem
Choklaads avatar
Frågan är väl, hur fastsatt man kan vara om man ska bli gangbangad? om det går att vara med än bunden till händer och fötter och ta emot tre killar, kolla denna filmen men det är inte förrän mot slutet som det skulle gå med tre även om de bara är två i filmen.
http://www.spankwire.com/Sex-Submiss...z/video125403/
Citera
2008-08-01, 13:50
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Frågan är väl, hur fastsatt man kan vara om man ska bli gangbangad? om det går att vara med än bunden till händer och fötter och ta emot tre killar, kolla denna filmen men det är inte förrän mot slutet som det skulle gå med tre även om de bara är två i filmen.
http://www.spankwire.com/Sex-Submiss...z/video125403/

Gick inte att se filmen .. man kommer till huvudmenyn. skall se om jag lyckas hitta Annie-Cruz där ändå .

Tror inte hon menar att hon skall fantiserar om att bli påsatt av 3 killar samtidigt, utan just att hon ligger där fastbunden och med blottade "hål" där killarna kan ta för sig när dom vill. In ut sprut slut ungefär.

uppskattar hjälpen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in