Idag, 07:05
Medlem
immenhusens avatar
Alternativ teori lanseras av Aftonbladet - Helge Fossmos fru var redan död när barnflickan avlossade skottet mot höften. De grundar detta på att inget blod har kommit ur kulhålet. I stället hade hon redan förblött av andra skador. Vankas ett stort skadeståndsanspråk, mån tro?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...oskyldigt-domd

/AI
Citera
Idag, 09:14
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Alternativ teori lanseras av Aftonbladet - Helge Fossmos fru var redan död när barnflickan avlossade skottet mot höften. De grundar detta på att inget blod har kommit ur kulhålet. I stället hade hon redan förblött av andra skador. Vankas ett stort skadeståndsanspråk, mån tro?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...oskyldigt-domd

/AI

Intressant frågeställning. Barnflickan sköt med avsikten att döda, så frågeställningen blir kanske ifall Alexandra hade dött av skottet i höften. Om en undersökning kommer fram till att hon inte hade gjort det är brottsrubriceringen fel - kanske borde den vara försök till mord - och då är det nog inte omöjligt att det kan bli aktuellt med ett skadestånd.
Citera
Idag, 09:35
Medlem
Hon är dömd och allt som Aschberg är inblandad i ska man ta med en stor nypa salt. Minns hur Chrille P totalt kollrade bort honom och Fylking..allt för cash och lite Fame och de gick på det. En av Sveriges största blåsningar av media folk. Att Chrille skjutit Palme. Tyvärr var det en annan ,Chrille A ,med stor sannolikhet.
Underbart: Fylking och Chrille när allt skulle avslöjas på Aschberg tv:
Typ: Så du sköt Palme?
Näää
Men du sa ju till mig du sköt Palme!
Nää, jag sa om det varit jag som sköt så hade jag gjort så här.
Nämen,nämen..
Fylking kallsvettig och bortgjord.
Chrille lite sävligt leende. Lite hade han lärt sig på Kalle Flygares teaterskola.Underbart!
Senast redigerad av DrGiggles Idag kl. 09:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in