Citat:
Ursprungligen postat av nedslepp
Hej!
Bra jobbat Megan!
Jag har under förmiddagen äntligen fått tag i Tommy Persson som har barn o barn barn i Knutby "det är han som är den morfar som gått ut med ett öppet brev till ÅW. med följe"
Jag undrade om han kunde ge sin syn på varför inte Alf-Göran Waldenvik gör något liknande?
Han säger att han vet i stort vad FB. är för något forum, denna vetskap har han fått just genom föräldra/anhöriga av Knutby församlingen.
Efter moget övervägande ger han mig sin tillåtelse att citera följande:
Citat: Personligen kan jag inte förstå hur pappa Waldenvik tänker, han kanske tror att han går och bär på en väl bevarad hemlighet, jag är tvärtom övertygad om att så gott som alla i hans omgivning känner till hans "lilla hemlighet".
Tänk om han helt öppet pratade med sina barn, och på så vis spännde sina muskler, både mot eventuella lögnaktiga påstående o barnens/barn barnens situation.
Han kunde göra så att vi kunde bli fler anhöriga som ryter till mot Åsa Waldau o hennes följeslagare.
Jag har under dom senaste dagarna tagit emot både ris o ros.
Riset kommer naturligtvis från mina anhöriga i församlingen, o detta hade jag tagit med i beräkningen.
Det gör mig personligen ingenting, bara jag får/kan jobba efter mina tänkta syfte "få undan Åsa:s irrläror" ibland församlingen, detta är inte lätt inser jag.
Ros har min familj fått från vänner, bekanta, religionsledare, gamla arbetskamrater o från Knutby församlings medlemmar "naturligtvis inte många, men ett antal", o dom rosorna värmer allra mest.
Vad pappa Waldenvik än väljer för väg, så vet jag att det inte är att ett lätt beslut.
Han får så gärna ringa mig, familjen har mitt tele.nr.
Jag tror inte att man kan lämna över allt i Guds händer, en del svåra situationer måste man ta tag i själv. Slut citat.
Tack Tommy för att jag fick citera dig!
/nedslepp
Bra jobbat Megan!
Jag har under förmiddagen äntligen fått tag i Tommy Persson som har barn o barn barn i Knutby "det är han som är den morfar som gått ut med ett öppet brev till ÅW. med följe"
Jag undrade om han kunde ge sin syn på varför inte Alf-Göran Waldenvik gör något liknande?
Han säger att han vet i stort vad FB. är för något forum, denna vetskap har han fått just genom föräldra/anhöriga av Knutby församlingen.
Efter moget övervägande ger han mig sin tillåtelse att citera följande:
Citat: Personligen kan jag inte förstå hur pappa Waldenvik tänker, han kanske tror att han går och bär på en väl bevarad hemlighet, jag är tvärtom övertygad om att så gott som alla i hans omgivning känner till hans "lilla hemlighet".
Tänk om han helt öppet pratade med sina barn, och på så vis spännde sina muskler, både mot eventuella lögnaktiga påstående o barnens/barn barnens situation.
Han kunde göra så att vi kunde bli fler anhöriga som ryter till mot Åsa Waldau o hennes följeslagare.
Jag har under dom senaste dagarna tagit emot både ris o ros.
Riset kommer naturligtvis från mina anhöriga i församlingen, o detta hade jag tagit med i beräkningen.
Det gör mig personligen ingenting, bara jag får/kan jobba efter mina tänkta syfte "få undan Åsa:s irrläror" ibland församlingen, detta är inte lätt inser jag.
Ros har min familj fått från vänner, bekanta, religionsledare, gamla arbetskamrater o från Knutby församlings medlemmar "naturligtvis inte många, men ett antal", o dom rosorna värmer allra mest.
Vad pappa Waldenvik än väljer för väg, så vet jag att det inte är att ett lätt beslut.
Han får så gärna ringa mig, familjen har mitt tele.nr.
Jag tror inte att man kan lämna över allt i Guds händer, en del svåra situationer måste man ta tag i själv. Slut citat.
Tack Tommy för att jag fick citera dig!
/nedslepp
Nedsleep, nu får du hälsa till Tommy Persson att jag beundrar hans mod att kämpa för sina barnbarn, en fantastisk människa på alla vis.
Självklart att vänner m.m. ställer upp för Tommy som visar medmänsklighet och att vi inte kan lämna barn och barnbarn åt sitt öde samt att det inte hjälper att vända sig bort och be böner.
Så bra då kan Alf-Göran Waldenvik få hjälp av Tommy Persson och även mod att handla rätt mot sina utsatta barnbarn, tänker framför allt på hur det ser ut hos den rent ut sagt allt annat än snälle C*****er Johanssons familj, hustrun är en kuvad vandrande vålnad som ständigt måste så fort hon är utanför dörren svara på samtal från Christer J, barnen uppvisar många av de tecken som barn som far illa gör, det är ju Alf-Göran, kommunchef i Hjo mycket välbekant med, om jag inte misstar mig på informationen från Hjo.
Alf-Göran kommer att få stöd när han väljer rätt, han är redan pensionär och att sluta sin karriär med att omgivningen föraktar honom för att han struntar i sina barnbarn som finns i en mördarsekt med en helgalen Åsa tror jag inte kommer att hända. Inom Pingströrelsen där jag har haft många kontakter de senaste dagarna så tror och hoppas man att Alf-Göran visar medmänskligt förbarmande med sina utsatta barnbarn.
Ger Tommy Persson och fam. Westman en stor varm kram för att de är osjälviska, inkännande och framförallt varma medmänniskor som tänker på de minsta.
Senast redigerad av Megan 2009-12-04 kl. 18:55.
Senast redigerad av Megan 2009-12-04 kl. 18:55.