Citat:
Ursprungligen postat av nedslepp
Hej!
Du är så snäll o rar, när du skriver " genom Åsas fleråriga FÖRVIRRADE ledarskap.
ÅW. har inget förvirrande ledarskap, hon har från första stund drivit ett kallhammrat o skoningslöst ledarskap.
Allt den varelsen företar sig skall endast vara till gangn för för henne själv o klanen W.
Jag vet att hon har en stor idol också här på jorden, nämligen Carola.
Men Gud har hört böner o tagit sin hand från ÅW.
Därmed är hon raka motsattsen till Carola, och det som vi i hennes omgivning märker det direkt på är sångrösten.
Personligen tror jag Gud blev ordentligt ilsken, när han hörde att ÅW. ville likna sin röst med Carolas.
I församlingen finns ett flertal begåvningar på just sång o text.
Det godkännde inte ÅW. utan satte en församlingsmedlem "just för att denne sjunger vackert o skriver fina texter" i tukt.
Jag återkommer.
/nedslepp
Du har så rätt. Jag är omvänd.
Herregud, vad har Åsa med Carola att göra?
Åsa sjunger ju som en kråka, målar ännu sämre och är... ja, vad ska man säga?
Sen har hon ju mördat ett antal med sin högfärdighet också! Först Heléne därför att hon var upprorisk och så ville ju Åsa ha Helge för sig själv...
Inte nog med det!
Sen tvångsgifte hon bort Alexandra med Helge, bara för att sen ta livet av Alexandra för att Helge passade bättre ihop med Nettan (tja, vi vet ju att Alexandra hotade henne i sin drottningroll också...) Ja, och Daniel den stackarn -
som irriterande nog hade en bögig gång och stod i vägen för Helge och Nettan... Jävla tjej, inte sant?
Fan ta henne!
Och som hon förslavat sekten också! Där står de, vuxna människor, och är helt förlamade när barn trillar över räcket. Jävla människa!