2009-10-14, 18:41
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Åsa räknade därutöver med att Sara skulle ta livet av sig för att få komma upp till himlen. Jag tror faktiskt allting handlar om maktspel från Åsas sida. Hon möblerar om med människor som i sitt dockskåp hemma i flickrummet i Frövi.
Hur vet du med att Å*W* räknade med att Sa*Sv* skulle ta livet av sig?
Citera
2009-10-14, 18:42
Medlem
the saints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertysan
Det är enligt min åsikt ovidkommande vilka anställda på universitet och högskolor umgås med. De ska bedömas utifrån hur kompetenta de är i sitt arbete.
mvh
Q

Hade du resonerat på samma sätt om de umgicks med bin Laden?
Citera
2009-10-14, 18:43
Medlem
the saints avatar
Citat:
Hur får du tet till att Å*W* + An*Lin* är ansvariga för mordförsöket på D*Lin*?

Se svar från Gustaf Kroon

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19249319&postcount=2033
Senast redigerad av the saint 2009-10-14 kl. 19:06.
Citera
2009-10-14, 18:44
Medlem
the saints avatar
Citat:
Det är ganska långt från en förkunnelse som vi kan ha åsikter om till att vara ansvarig för mordförsök.

Den åsikten är du ganska ensam om.
Citera
2009-10-14, 18:53
Medlem
Therons avatar
Citat:
Nu förstår jag inte vad du menar med att få sekten att bestå. Är det de som eventuellt upplåter bostad under en eventuell resa till Australien?
Hur kan det vara till stöd för församlingen om någon/några åker på en semesterresa?
mvh Q
Hur mycket jag än vrider på det och försöker kan jag inte få det till annat än att sektanhängare verkar vara makalöst dåliga på abstraktioner.
  • Om Bin Laden vill komma på en tids retreat och semester i Gränsta Spa, fjärran från allt bråk med USA. Är det då helt okey menar du?
  • Om en misstänkt flyr fältet när det börjar brännas och fördyrar spaningskostnaderna för staten. Är det också helt okey?
Citera
2009-10-14, 19:02
Medlem
Angel of Peaces avatar
Sammanställning av Quark om alibi för Londonresan.

Citat:
Ursprungligen postat av quark
Jag gjorde av någon anledning följande sammanställning om uppgifterna i FU:n om alibi för de fyras gäng:

Alla är överens att resan är från torsdag 8 januari till söndag 11 januari.
Jag återger de mer intressanta förklaringarna:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=3841757&postcount=41672
Citera
2009-10-14, 19:08
Medlem
Angel of Peaces avatar
Mer om de inbördes förhållandena... Londonresenärerna.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=1130226&postcount=25985
Citera
2009-10-14, 19:12
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the saint
Hade du resonerat på samma sätt om de umgicks med bin Laden?
Nej det gör jag inte. bin Laden är en efterlyst för en del brott. Jag tycker jämförelsen mellan bil laden och sekten är tämligen långsökt och ytterst osmaklig.
Citera
2009-10-14, 19:13
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Den åsikten är du ganska ensam om.
Nej jag tror att det är många som har den åsikten.
Citera
2009-10-14, 19:20
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Hur mycket jag än vrider på det och försöker kan jag inte få det till annat än att sektanhängare verkar vara makalöst dåliga på abstraktioner.
  • Om Bin Laden vill komma på en tids retreat och semester i Gränsta Spa, fjärran från allt bråk med USA. Är det då helt okey menar du?
  • Om en misstänkt flyr fältet när det börjar brännas och fördyrar spaningskostnaderna för staten. Är det också helt okey?
Om binLanden vill semestra på Gränsta Spa så är det upp till knutbysekten att agera. För egen del anser jag att bin laden som spagäst hade varit fel, typ skyddande av brottsling.
Däremot anser jag att din jämförelse är ganska larvig.

Om en missnänkt flyr är det fel! I detta fall med Å*W* är det i huvudsak på FB som hon är misstänkt och på få andra ställen. För övrigt har alla som inte är belagda med reseförbud rätt att resa utomlands så även sektmedlemmar, så även Å*W*
Är det någon som verkligen vet att Å*W* ska resa utomlands eller är det bara en fundering?
Citera
2009-10-14, 19:21
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Se svar från Gustaf Kroon

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19249319&postcount=2033
Verkar ganska snurrigt.
Citera
2009-10-14, 19:23
Medlem
the saints avatar
Citat:
Nej det gör jag inte. bin Laden är en efterlyst för en del brott. Jag tycker jämförelsen mellan bil laden och sekten är tämligen långsökt och ytterst osmaklig.

Det är förvisso en gradskillnad mellan Ärkehönset och bin Laden, men jag ville visa att principen är densamma. Det har stor betydelse vem man umgås med. Umgås man med Tirsahönset har det stor betydelse. Då riskerar man sitt goda rykte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in