• 1
  • 2
2008-07-31, 21:08
Medlem
lakritspipans avatar
Har aldrig stött på någon som säljer Oxazepam, är Oxazepam helt ointressant för folk som köper benso illegalt? Jag skulle lätt vara intresserad, särskilt om det hade varit billigare än de andra mer populära sorterna..

Att jag undrar beror på att läkaren har bytt ut min Oxazepam till Diazepam/Stesolid men stes har ju sån förbannat lång halveringstid vilket jag inte riktigt gillar.. Skulle ju iofs kunna byta tillbaka men samtidigt så vill jag ha mitt stes-recept men det skulle vara nice att köpa Oxazepam emellanåt... Existerar det ens "på gatan" eller hos vissa nätkranar?

OBS: Jag försöker inte hitta nån här som säljer så inga PM om detta tack.. Är bara nyfiken på hur det ser ut.
Citera
2008-07-31, 21:17
Medlem
nat0ns avatar
nu ogillar jag flödder och letar aldrig efter det men har stött på det en gång... tog det och knullade på snuskigt vis i en två dagar och glömde allt sen haha. så jag antar att dom per definition är schyssta och borde vara mer åtråvärda än dom är...?
Citera
2008-07-31, 21:27
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
nu ogillar jag flödder och letar aldrig efter det men har stött på det en gång... tog det och knullade på snuskigt vis i en två dagar och glömde allt sen haha. så jag antar att dom per definition är schyssta och borde vara mer åtråvärda än dom är...?

Ok, där ser man. Jo, jag tycker själv att Oxazepam är en riktigt underskattad benso. Tror att folk bara tänker på att de inte är lika potenta/starka som de flesta andra sorter men jag fattar inte varför det ska spela så stror roll, bara att ta lite mer ju. Jag gillar effekten av Oxazepam som fan måste jag säga.
Citera
Medlem
furis avatar
Sobril finns väl. Men bryts inte diazepam ner till Oxazepam i kropper eller är jag helt ute och cyklar ?
Citera
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
så jag antar att dom per definition är schyssta och borde vara mer åtråvärda än dom är...?
Det är dom, det är inte världens starkaste Benso så det ska man inte förvänta sig heller men den hjälper väldigt bra mot vad den ska hjälpa emot.
Citera
2008-07-31, 21:34
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Sobril finns väl. Men bryts inte diazepam ner till Oxazepam i kropper eller är jag helt ute och cyklar ?

Jo, har också läst det om jag minns rätt.. Men det är den extremt långa halveringstiden på diazepam och dess andra metaboliter som stör mig, typ nordazepam tror jag det är som har en löjligt lång halveringstid samt att just diazepam också har lång halveringstid. Oxazepam ensamt har ju inte så lång halveringstid... Inte riktigt säker på att det fungerar så här men jag tror det..
Citera
2008-07-31, 22:20
Medlem
ja, har ochså funderat på det. Oxazepam verkar stört omöjligt att få tag i illegalt. Varför irriterar du dig på den långa halverinstiden? Man känner ju knappt av effekten dagen efter, då känns ju effekten mycket mer degdragen i tex klonazepam och även alprzolam för den delen
Citera
2008-07-31, 22:46
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
ja, har ochså funderat på det. Oxazepam verkar stört omöjligt att få tag i illegalt. Varför irriterar du dig på den långa halverinstiden? Man känner ju knappt av effekten dagen efter, då känns ju effekten mycket mer degdragen i tex klonazepam och även alprzolam för den delen

Ja, jag tycker att den märkbara effekten av Diazepam försvinner efter ett par timmar. Klonazepam kan däremot göra en jobbigt efterflöddrad dagen efter. Sobril finns på den svarta marknaden men den är inte särskilt vanlig eller populär pga dess svaga effekt.
Citera
2008-08-01, 00:02
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren

Om jag hade känt av effekten dagen efter så hade jag nog bara uppskattat den långa halveringstiden Grejjen är väl att jag vill att skiten ska lämna kroppen så snabbt som möjligt efter märkbar effekt så man kan ta mer rätt så snart igen utan att bli hooked Kanske resonerar helt skumt här men så ser jag det.. Haha.
Citera
2008-08-01, 11:27
Medlem
RockyRambos avatar
Jag har köpt 25 mg sobril i sverige en gång, då var det någon som kom med dem i en ziplock påse, så visst det går, men det är bara den gången det hänt.
Däremot när jag bodde i Amsterdam så fanns det ett ställe utanför en mataffär i centrala staden som man kunde köpa pix i karta för 5-10 kr st och då kunde man välja mellan blå diazepam 10 mg och oxazepam 50 mg. Jag brukade alltid scora oxazepam för det var ett jävla ös i 50 mg.
Citera
2008-08-01, 12:41
Medlem
Jag har aldrig stött på Sobril illegalt och ändå har jag en bra källa att få tag på benso ifrån. ( inga PM tack ) .

Sobril är en svag benso, tror inte att efterfrågan är så stor.
Citera
2008-08-01, 13:49
Medlem
Eldkvarns avatar
Sobril har ju ett oförtjänt dåligt rykte, så många kranar tackar ju nej till att köpa in det... Håller med Ts, skulle lätt köpa 25mg:are om det dök upp. Sen har jag hört många kranar som inte vill ta in stessar heller, det är tydligen bara alprazolam folk vill ha nuförtiden! Snabbt och kraftigt påslag, och går ur fort; förvisso mkt praktiskt om man har ett ämbete att sköta, och bara behöver komma ner/bli av med ångesten, utan att det ska behöva gå ut över ens kontorsprestationer dagen efter. Men sobril var min första bensokärlek, tycker att det är ett mjukt och lagom rus på 75mg och några starköl...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in