Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det roliga är ju at läsa "Nu sitter jag återigen med sån där "hemlig" information så att ni ska tro mig förväntar jag mig inte, inte i den här tråden."
Hela tiden hänvisar man till hemlig information ingen annan känner till än trollen som har tillgång till informationen som är så hemlig att den inte ens finns. Alla troll har tydligen superhemlig information som man hela tiden vet men som inte ens polisen, Gummesson, Torgny eller Emma vet om. Inte ens Se & Hör har informationen...
Inte undra på att Torgny blir indragen längre ner i träsket av en lögnaktig mobb ivrigt påhejad av Carl Hamiltons subjektiva åsiktsyttringar.
Jag har förstått att du anser dig ha tolkningsföreträde när det gäller andra skribenter, men jag har inte givit dig något sådant och ingen annan heller, vad jag kan läsa mig till.
I och med att du alltså SAKNAR tolkningsföreträde så är det fullt möjligt att framför meningsskiljaktligeter utan att varesig ljuga eller förvanska sanningen. Uppfattningen sammanfaller bara inte med din, plättlätt att förstå eller? Om du inte förstår ordets betydelse, alltså tolkningsföreträde, så kan du ju lämpligtvis konsultera ditt studiematerial eller slå upp det i ordboken ...
Min tolkning är att du utnämner viss info som "hemlig", det är därför det sitter kaninöron runt ordet. Du anspelar på att info som du inte har, men andra rimligtvis kan ha tillgång till, klassas som "hemlig" av dig. Rätta mig gärna om jag har fel.
Så bäste Singelstar, vem tro du att du lurar?