2008-09-05, 20:27
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
Alternativa gärnings? teorier/
Intressant tänk! Efter E´s framträdande i tv - så blir man fundersam.

Om T var åtalad, hur förklarar han att han raderar E´s påbörjade sms i mobilen istället för att "backa" i mobilen, för ringa och larma? Varför är inte strumpor och huvtröja inlämnat till polis? Skorna håller SKL öppet. Varför möter första ambulanskillarna honom ute på tomten? Så länge det finns liv finns det hopp. Menar inte att Du ska ha svaren..men så länge inte CS kan
bindas till platsen..
I ett panikläge (som det var) skulle jag bara trycka på "röd lur" (Nokia) och sedan ringa 112. Jag struntar fullständigt i vad min respektive har försökt att skicka för SMS. När man ser det T ser handlar det om att rädda liv, inte om att "backa ur från SMS"...
2008-09-05, 20:28
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Ja förvånandsvärt många svensson har sagt samma sak till mig, det svänger fort i hemmen.

Ja, och det har bara läst "lite" i tidningarna, och i regel bara rubrikerna. De blev väldigt skeptiska till att CS är gm. Fast de inte kunde förklara hur det skulle ha gått till - mordvapen - mot sig själv.
2008-09-05, 20:28
Medlem
thailandstrolls avatar
Enligt uppgift till mig skall NJ bror tillhöra "X Team", supportergäng till Bandidos. Något som kan ha gjort pappa Jangestig rädd för att ange dem som misstänkta.
2008-09-05, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
Det hemska är att jag hört samma sak i bekantskapskretsen.
Det är nästan för hemskt att ta till sig. Men är det möjligt att tillfoga sig själv de skador hon haft ?

Skadorna går kanske att tillfoga men då skulle mordvapnet vara kvar, Skulle T komma hem hitta barnen döda och hammaren brevid henne och då gömma den?
Senast redigerad av Ondskapt 2008-09-05 kl. 20:38.
2008-09-05, 20:32
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Enligt uppgift till mig skall NJ bror tillhöra "X Team", supportergäng till Bandidos. Något som kan ha gjort pappa Jangestig rädd för att ange dem som misstänkta.
Varför sa då RJ att han spontant trodde att NJ var inblandad? Han har också berättat om NJ's bror.
2008-09-05, 20:32
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Det hemska är att jag hört samma sak i bekantskapskretsen.
Det är nästan för hemskt att ta till sig. Men är det möjligt att tillfoga sig själv de skador hon haft ?
Nej, det är helt omöjligt och tror du på den idén är du så korkad att jag blir förvånad över att du kan skriva ett inlägg... Herregud, vet du inte vad hon hade för skador och hur många de var?
2008-09-05, 20:33
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
I ett panikläge (som det var) skulle jag bara trycka på "röd lur" (Nokia) och sedan ringa 112. Jag struntar fullständigt i vad min respektive har försökt att skicka för SMS. När man ser det T ser handlar det om att rädda liv, inte om att "backa ur från SMS"...

Du har alldeles rätt, men jag började min mening med om T stod åtalad...
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
Ja, och det har bara läst "lite" i tidningarna, och i regel bara rubrikerna. De blev väldigt skeptiska till att CS är gm. Fast de inte kunde förklara hur det skulle ha gått till - mordvapen - mot sig själv.

Ja att bara ha läst lite i tidningarna ger en ju en massa kött på benen när det gäller att bilda sig en uppfattning.
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Skadorna går absolut att tillfoga men då skulle mordvapnet vara kvar, Skulle T komma hem hitta barnen döda och hammaren brevid henne och då gömma den?
De går att tillfoga på en annan person, men inte på sig själv... Skärp dig!
2008-09-05, 20:34
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Varför sa då RJ att han spontant trodde att NJ var inblandad? Han har också berättat om NJ's bror.

Stämmer, men sedan backade RJ om uppgiften. Hoten har också tonats ner helt inför rättegången mot Christine.
2008-09-05, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
De går att tillfoga på en annan person, men inte på sig själv... Skärp dig!

Såklart det är möjligt att skada sig själv så mycket man vill om man motiverar sig , så länge du är vid medvetande kan du tillfoga dig skada, jag har dock hela tiden påstått att denna gången är det ologiskt.

vi missförstår varandra helt enkelt och diskussionen om hon har kunnat göra det eller inte är orelevant då fakta visar att hon inte HAR gjort det.
2008-09-05, 20:39
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Ja att bara ha läst lite i tidningarna ger en ju en massa kött på benen när det gäller att bilda sig en uppfattning.

Nej egentligen inte, men efter E´s framträdande så blev dem väldigt fundersamma och alla har barn själva. Jag såg inte programmet så jag kan inte uttala mig alls - men jag är ganska snopen över deras reaktion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in