2008-08-31, 00:10
Medlem
BoISarens avatar
bäverjävel:

Sitt inte där och försök verka seriös när du inte kan ta en diskussion när det börjar brännas. Är det så jävla svårt att svara på dom frågor jag har? Vem är det som förstör tråden? Jag som försöker bringa klarhet i tveksamma inlägg från dig, eller du som kommer med lögner och sen ignorerar folk som bemöter dessa inlägg?

Är denna tråd en fristad för lögnare? Behöver man inte backa upp sina påståenden, som ibland är riktigt häpnadsväckande? Är det en tråd för rena gissningar, hur korkade dom än är?

Jag kommer att jaga svar på mina frågor och din ovilja att svara gör mig ännu mer målinriktad.

Du är ett fegt litet kräk som inte kan stå för vad du skriver utan försöker komma undan med dina lögner. Din agenda i den här tråden går ut på att ljuga så mycket som möjligt för att verka intressant. När lögnerna avslöjas, en efter en, så går du vidare till nästa lögn.

Lycka till i din jakt på en alternativ gm, men jag tänker inte låta dina lögner stå obesvarade från din sida.

Att ingen från "din sida" tar avstånd från en feg jävel som dig, eller åtminstone dina lögner, är för mig en gåta. Då dom inte verkar ha något emot att förknippas med dig förmodar jag att dom delar din snedvridna syn på sanning.

Lögnare...
2008-08-31, 00:10
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Polisen har troligen inte tyckt att detta är intressant eftersom deras tunnelseende inriktat sig på CS, en ensam gm.
Det här paret var på väg till arboga torg och tidsapekten kan ju också stämma med dådet då det bara är 1,4 km från brottsplats till torget.
Crap åkte ju efter första ambulans som var på plats ca tid 19.30+
2008-08-31, 00:11
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan70
De tyckte väl att det inte var av intresse då förmodar jag varför ens ta upp det då?

Men herregud. Ett vansinnesdåd har precis inträffat. Två mördade små barn och en allvarligt skadad mamma. All information i det läget ska väl vara intressant för polisen. De kommer till platsen och vet själva ingenting om vad som hänt. Information och vittnesmål är A och O. Tror mycket kan ha missats i början när alla inklusive polisen var i chock över händelsen. Det är min åsikt.
2008-08-31, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men kom det fram om crap kontaktade polisen efter mordkvällen eller om han bara pratade med dem kort den kvällen? Om han är säker på vad han såg, kunde det vara värt om han tog kontakt med polisen nu, för att låta dem få del av iakttagensen.

Läser ni inte överhuvudtaget i tråden som ni håller så varmt om hjärtat?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12641480&postcount=3747
2008-08-31, 00:14
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men kom det fram om crap kontaktade polisen efter mordkvällen eller om han bara pratade med dem kort den kvällen? Om han är säker på vad han såg, kunde det vara värt om han tog kontakt med polisen nu, för att låta dem få del av iakttagensen.
Så att crap kom att tänka på detta nu är inget konstigt? Däremot om någon skulle komma med något som pekar på att CS är skyldig så är det för att dom har diktat ihop nånting eller blivit påverkade av media. Då är vittnesmålet värdelöst.

Konsekvent? Knappast...

Detta är ingen kritik mot craps. Det kan mycket väl vara som h*n skriver, men jag undrar varför det ska tolkas olika?
2008-08-31, 00:19
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det här paret var på väg till arboga torg och tidsapekten kan ju också stämma med dådet då det bara är 1,4 km från brottsplats till torget.
Crap åkte ju efter första ambulans som var på plats ca tid 19.30+

Ok! Ca tid 19.30+

Samma sak här egentligen. Som med konsertkvinnan. De som var ute mordkvällen i Arboga kommer säkert ihåg ganska väl i efterhand vad de gjort och med vem. Brukar ofta vara så vid en så här stor händelse. Kan inte vara så svårt att försöka spåra upp vilka crap mötte i sin bil. Ett enkelt sätt för att om inte annat avföra dem från händelsen.
2008-08-31, 00:20
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ok! Ca tid 19.30+

Samma sak här egentligen. Som med konsertkvinnan. De som var ute mordkvällen i Arboga kommer säkert ihåg ganska väl i efterhand vad de gjort och med vem. Brukar ofta vara så vid en så här stor händelse. Kan inte vara så svårt att försöka spåra upp vilka crap mötte i sin bil. Ett enkelt sätt för att om inte annat avföra dem från händelsen.
Det är kanske redan gjort?
2008-08-31, 00:21
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Om crap kom direkt efter första ambulans så var nog polis lite senare på plats och kanske inte själva hade hum om brottsplatsens art.

Han hade väl, enligt egen uppgift, varit och handlat på Lidl under tiden morden begicks. Kommer någon ihåg om det framgick av hans berättelse om han bodde i trakten av V-gatan, då han säger sig ha befunnit sig vid poliserna nära brottsplatsen?
2008-08-31, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ok! Ca tid 19.30+

Är du på riktigt? Menar du verkligen vad du skriver? Hur faaan ska man spåra upp dem, tror du det var ett enda par ute och gick den här kvällen i mars, förutom CS då som trampade runt runstenar i mörkret
2008-08-31, 00:23
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ok! Ca tid 19.30+

Nämnde crap något om ca ålder på paret och klädsel?
2008-08-31, 00:24
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
De frågade ingenting. Han blev avvisad från platsen
Du ifrågasätter inte craps inlägg alls? Du ifrågasätter ju allting som talar mot att det finns en alternativ gm.

Oooooo skrev ett mycket bra inlägg, med svar på många av era frågor, som någon (vet inte om det var du) undrade om det var hörsägen. Craps inlägg köps rakt av. För det fyller ert syfte...

Med detta säger jag inte att jag inte tror på crap.
2008-08-31, 00:24
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Läser ni inte överhuvudtaget i tråden som ni håller så varmt om hjärtat?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12641480&postcount=3747

Jo, jag försöker hänga med.

Polisen kan inte ha tyckt att det var intressant eftersom crap hade sett två personer. Polisen var bara intresserade av en person. Det måste vara förklaringen till varför man inte träffat honom personligen och visat fotografier mm.

Polisen ringde honom i efterhand. Mordkvällen avvisades han från platsen utan frågor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in