Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
OK, så vi ska fabricera tänkbara scenarion för att passa in i dennan tråd men får INTE ens nämna T som är den enda som BEVISLIGEN har varit på platsen runt ungefärlig tid för dåden?
JAG TROR INTE DET ÄR T...OK så...men då nu tråden heter som den gör så får du/ni fasen respektera trollhatts-teorier och bita i det sura äpplet och, kanske, argumentera emot, eller stänga den!
Jag är fullkomligt övertygad om att CS är GM men om det finns en tråd som denna så fattar jag inte varför ni/du bryr er så hårt? Låt folk ordbajsa och fantisera...det är väl bättre om det finns en tråd enkom för det?

Jag svarar dig och Prinzezzan i samma inlägg och hoppas att det är okej...
Tråden ska behandla alternativa gärningsmän och om man inte har tagit del av FU:n kan jag förstå att T är den givne kandidaten, tätt följd av NJ. Vi som har läst FU:n och har normal (eller högre) läsförståelse inser att de båda är avförda från utredningen på väldigt goda grunder.
Helt horribla teorier har ingenting i "Krim" att göra utan det får man ta upp i konspirationer där de andra foliehattarna huserar. Du skriver fabricera och det är precis vad en del medlemmar ägnar sig år i båda Arbogatrådarna. Man väljer delar ur en förundersökning, oavsett om det finns andra delar i den som talar emot det, och framställer dem som "bevis" för sina teorier.
Jag menar att man givetvis ska kunna framföra sina teorier, men de teorierna ska inte enkelt kunna motsägas uppgifter i FU:n. Då blir det bara löjligt och dessutom väldigt kränkande mot offren i det här fallet.
// Mod