2009-04-20, 12:38
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det är absolut inte marioo som några advokater ,enligt dig, skrattat åt. Tro mig. Detta handlar om helt nya uppgifter som polisen tar på stort allvar. Du verkar nervös?

sluta prata i skägget, du skriver en massa konstiga saker vad skulle jag vara nervös för? jag frågade what på nåt annat du hummade om förut också!
2009-04-20, 12:40
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag fick inte berätta vad förhöret handlade om och det kommer jag respektera. Detta med huvtröjan var lite utanför protokollet, och jag ville bara få fram att polisen var ovetande om var den fanns. De visste att den inte kommit med till SKL vilket också verkar sant då den inte finns med i FUP.
Outad på FB är jag redan..och jag vet som sagt inte alls om det här kommer resultera i någon ny rättegång eller inte, helt klart kan jag bara säga att JAG inte tycker det har gått rätt till. Det var jag dom blev kontaktad av kriminalen, inte jag som ringde dem.
Polisen berättade självklart inte för mig vilka de skulle förhöra bara att de hade några till att förhöra..
Poliserna visste inte då om det skulle bli någon ny rättegång utan de ville väl mer förbereda mig på vad som skulle kunna ske och att jag skulle vara beredd på mycket skriverier. Jag tycker inte det här är ett dugg roligt men samtidigt ser jag det som en plikt att berätta vad som framkommit då jag tvivlar på att CS är skyldig.
Jag kommer inte skriva mer nu..ifall det blir någon fortsättning.

förhöret är/kommer att bli en offentlig handling bara att ringa ock beställa.
tpb...
Senast redigerad av redheadgirl 2009-04-20 kl. 13:19.
2009-04-20, 13:35
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Var någon av dina vänner där när de beslagtog kläderna eller?

Oavsett mordvapen så borde även du inse att ditt scenario inte är rimligt.
Varför inte?
Vissa i tråden menar att det är rimligt att polisen har slarvat bort tröjan vid beslaget. Förklara gärna för mig hur det isåfall har gått till?
2009-04-20, 13:46
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Varför inte?
Vissa i tråden menar att det är rimligt att polisen har slarvat bort tröjan vid beslaget. Förklara gärna för mig hur det isåfall har gått till?

Att föremål slarvas bort av polisen är inget unikt.
Däremot att en person gömmer en hammare i kallingarna utan att någon märker det.
2009-04-20, 13:48
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Du kan ju fortsätta drömma.
Sen har du ju inte respekterat polisens önskemål då du skriver att dina kompisar på flashback fått läsa förhöret.
Sen när fick man en kopia av sitt förhör?
Tala om att vara ett riktigt stolpskott.

Ett tips! Ta gärna reda på fakta innan du vräker ur dig en massa nonsens och desperata personangrepp.
2009-04-20, 13:50
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ett tips! Ta gärna reda på fakta innan du vräker ur dig en massa nonsens och desperata personangrepp.

man får kopia av sitt förhör om det inte råder särskilda omständigheter kring det dvs om det är hot stuff får man det inte annars får man det.
2009-04-20, 13:51
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Hur då? Vem ska bidra med fakta om ett fake-förhör? Du eller?
2009-04-20, 13:53
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Men vad är det då som gör att du tror på att huvtröjan satt på hela kvällen?
Kan det möjligen vara så att du aldrig fått något pm från letharion angående den?

PM:en är dokumenterade och säkerhetskopierade.
2009-04-20, 13:58
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Då får man väl delge oss det som du kallar fakta.
Desperat är väl ett ord som om man tittar i ordlistan är synonym med er C.S älskare.
Senast redigerad av watson6669 2009-04-20 kl. 14:01.
2009-04-20, 14:02
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
PM:en är dokumenterade och säkerhetskopierade.

Varsågod att delge oss det pm:et då.
Sen kan man ju undra varför du väljer att tro på att T hade tröjan till polisstationen men att inte polisen beslagtog den?
2009-04-20, 14:06
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Varför inte?

va tror du då? att t tog med tröjan hem igen ock eldade upp den?
o varför är jag nervös?
Senast redigerad av redheadgirl 2009-04-20 kl. 14:09.
2009-04-20, 14:17
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Att föremål slarvas bort av polisen är inget unikt.
Däremot att en person gömmer en hammare i kallingarna utan att någon märker det.

Ganska unikt dock att slarva bort en sak innan den ens har beslagtagits.

Åter igen när vi spekulerar i T som delaktig i brottet: Hammarliknande föremål kallas det och det du nämner om detta är bara en hypotes bland flera möjliga. Det troligaste isåfall är nog att T gömt både tröja och vapen i bilen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in