Har inte upplevt det som jättesvårt iaf men sen har jag iofs massiva sömnproblem osv. Men vid första besöket hos psykiatern så fick jag Stilnoct, Imovane och Sobril som sedan byttes ut till Stesolid. Stilnoct och Imovane fick jag ordinerat att ta varje jävla dag, en av varje också. Benson vid behov. Sen har jag fixat lite fler mediciner via andra läkare.
Så jag har inte haft några större problem iaf men det gäller nog att ha lite tur med läkarna samt att man vet vad man snackar om. Ska man lura till sig massa skit så får man inte traggla in sig i lögnerna

Nu har jag iofs inte behövt ljuga själv, men eftersom jag inte äter medicinerna ens i närheten lika ofta som jag ska enligt recept så borde man väl egentligen säga att man inte behöver allt. Men det är ju svårt att tacka nej till sådana recept om läkarna vill skriva ut
Måste ju påpeka att jag egentligen tycker det är lite lågt att hålla på så.. Läkarna är ju väl medvetna om att det förekommer lögner och det sabbar ju för alla som verkligen behöver sin medicin om massa tomtar ska springa och försöka få benso att flumma på...