Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-29, 20:14
  #13
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jag är alltid mycket misstänksam när någon kommer in och drar iväg något liknande som första posten och dessutom en trådstart! Antagligen ett troll
som har registrerat många nick tidigare!

Ärligt talat så är jag ny här på flashback. Och jag har ingenting emot Lidas, respekterar honom för hans bedrifter på isen. Jag hörde bara en sak och ville veta om det stämmer. Tydligen inte..

And thats it!
Citera
2008-07-29, 20:16
  #14
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Ärligt talat så är jag ny här på flashback.
Oh fan.

Citera
2008-07-29, 20:23
  #15
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Oh fan.


Utveckla...
Citera
2008-07-29, 20:25
  #16
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Jag har hört från diverse journalist vänner att våran kära hockey hjälte Nicklas Lidström är ett riktigt prakt svin. Det sägs att han svinar runt mest av alla grabbar där nere i USA.. När Detroit har borta matcher passar Niklas på att ha sina egna små borta matcher med. DVS en kvinna i varje ny stad laget besöker.

Kan detta stämma?
VM i särskrivning?
Citera
2008-07-29, 20:26
  #17
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Utveckla...

Läs din trådstart så förstår du.
Citera
2008-07-29, 20:31
  #18
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Läs din trådstart så förstår du.

haha ja stämmer..
Citera
2008-07-29, 21:14
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Kan ju vara så att Af och Exp etc inte vill sriva om detta. Anledningen till det är för att det svenska folket inte vill se eller höra att deras OS hjälte torkar sig själv i röven som oss andra dödliga. Klart han har lik i garderoben.

Hur förklarar du då att nordamerikansk press inte heller har skrivit om något sådant?

Dom skriver ju 100 gånger mer om Lidas än vad svensk media gör.
Citera
2008-07-29, 21:33
  #20
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hdw
Hur förklarar du då att nordamerikansk press inte heller har skrivit om något sådant?

Dom skriver ju 100 gånger mer om Lidas än vad svensk media gör.

Jag kan säga dig att stora idrottslag överlag är väldigt skickliga på att hålla sådanna här saker hemliga och framförallt internt.Spelarna som oftast har väldigt låg IQ skyddas av ett gäng jurister och lobbyister som i stort sett styr vad media skall skriva.Ibland går det åt helvete, någonting inträffar som gör att dessa spelare ej kan skyddas längre som rattfylla etc..Pressen i Nordamerika inriktar sig också mer på sjävla hockeyn. I sverige är det mer intervjuer och artiklar kring hans Sverigevistelse mm
Citera
2008-07-29, 22:16
  #21
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Jag kan säga dig att stora idrottslag överlag är väldigt skickliga på att hålla sådanna här saker hemliga och framförallt internt.Spelarna som oftast har väldigt låg IQ skyddas av ett gäng jurister och lobbyister som i stort sett styr vad media skall skriva.Ibland går det åt helvete, någonting inträffar som gör att dessa spelare ej kan skyddas längre som rattfylla etc..Pressen i Nordamerika inriktar sig också mer på sjävla hockeyn. I sverige är det mer intervjuer och artiklar kring hans Sverigevistelse mm

Jag har en kompis, betydligt äldre än vad jag är, men vi har en sak gemensamt och det är ett brinnande ishockeyintresse. Min kompis skrev en del om NHL i Nordamerika på -70 talet när Scottie Bowman tränade Sabres. Scottie och min kompis blev goda vänner och varit så sedan dess. Dom ringer och emailar varandra och träffas när tillfälle ges som ex senast när det var hockey VM i Sverige. Jag fick själv förmånen att träffa legenden. Scottie har som du säkert vet varit GM för Red Wings när Niklas har spelat där.

Jag ringde min kompis och frågade om han hört något av det du skriver om Niklas från Scottie och han garvade bara. Han har aldrig hört något liknande.

Jag känner dessutom både spelare och tränare från tiden när Niklas spelade i Västerås och han har knappast lågt IQ. Om jag minns rätt så gick han ut 4 årig teknisk med 4,5 i medelbetyg. Jag kan lätt kolla upp den uppgiften.

Vill du ha mer kött på benen så rekomenderar jag att du slinker förbi Pizzeria Lötsjö i Sundbyberg någon gång. Det är inte omöjligt att Niklas Kronwall sitter där och äter. Är inte han där så sitter säkert Micke Tellqvist där och äter. Fråga dom... Dom borde veta

I övrigt bor min bästa kompis nästan granne med Niklas här i Svedala och dina spekulationer avfärdas direkt av honom.

Kan inte du namnge dina källor? Det vore intressant att veta vilka det är som sitter inne med ryktena.

Ett annat típs är att du startar en tråd på temat att du har hört att Thomas Holmström helst stannar innomhus när han är hemma i Piteå eftersom han är så jävla strykrädd
Citera
2008-07-29, 22:19
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Träffat Niclas ett tiotal gånger i olika sammanhang och jag skulle bli förvånad om han ens haft sex med någon annan än sin fru. Otroligt lugn, harmonisk och jordnära kille. Lycka till att gräva fram smuts om honom

Då blir du förvånad, har hört från väldigt säkra källor att han gärna får sig ett BJ på roadtripparna.

men min källa kanske såg fel....?

Edit: Glöm att jag namnger nån bara. Sen får ni tycka vad ni vill.
__________________
Senast redigerad av ederkoppmannen 2008-07-29 kl. 22:21.
Citera
2008-07-29, 22:31
  #23
Medlem
Rocky69s avatar
Han gav tydligen 80 papp till en kusin som fyllde 18 så att hon skulle kunna köpa en bil.
En trevlig prick det där.
Citera
2008-07-29, 22:32
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Jag har en kompis, betydligt äldre än vad jag är, men vi har en sak gemensamt och det är ett brinnande ishockeyintresse. Min kompis skrev en del om NHL i Nordamerika på -70 talet när Scottie Bowman tränade Sabres. Scottie och min kompis blev goda vänner och varit så sedan dess. Dom ringer och emailar varandra och träffas när tillfälle ges som ex senast när det var hockey VM i Sverige. Jag fick själv förmånen att träffa legenden. Scottie har som du säkert vet varit GM för Red Wings när Niklas har spelat där.

Jag ringde min kompis och frågade om han hört något av det du skriver om Niklas från Scottie och han garvade bara. Han har aldrig hört något liknande.

Jag känner dessutom både spelare och tränare från tiden när Niklas spelade i Västerås och han har knappast lågt IQ. Om jag minns rätt så gick han ut 4 årig teknisk med 4,5 i medelbetyg. Jag kan lätt kolla upp den uppgiften.

Vill du ha mer kött på benen så rekomenderar jag att du slinker förbi Pizzeria Lötsjö i Sundbyberg någon gång. Det är inte omöjligt att Niklas Kronwall sitter där och äter. Är inte han där så sitter säkert Micke Tellqvist där och äter. Fråga dom... Dom borde veta

I övrigt bor min bästa kompis nästan granne med Niklas här i Svedala och dina spekulationer avfärdas direkt av honom.

Kan inte du namnge dina källor? Det vore intressant att veta vilka det är som sitter inne med ryktena.

Ett annat típs är att du startar en tråd på temat att du har hört att Thomas Holmström helst stannar innomhus när han är hemma i Piteå eftersom han är så jävla strykrädd


Det där va fan det dummaste jag läst, va fan har betygen från skolan mmed och göra om man är otrogen eller inte? Bill Clinton .....man blir inte president om man inte gått ut high school, men ändå fick han sig ett BJ av ms Lewinsky (stavning?).

Som om han skulle berätta det öppet? -Hej aftonbladet, det är super Lidas här, tänkte bara berätta att jag sätter på allt som rör sig! Hej då.



"What happens on the road stays on the road" En klassiker i idrottslag!
__________________
Senast redigerad av ederkoppmannen 2008-07-29 kl. 22:48.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback