2008-07-29, 15:46
Medlem
Tjena, jag har använt vista sen nyår och det har fungerat fel fritt. Men häromdagen så fick jag en blåskärm där det stod DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Jaha tänkte jag och så starta jag om datorn och datorn han inte ens starta innan jag fick samma igen och så starta jag om den igen och då funka det. Jag sökte lite om det men eftersom det inte hände igen sket jag i det. Nu imorse när jag starta datorn kom det igen när jag starta den, starta bara om den men det kom igen och det fortsatte varje gång jag försökte starta datorn så jag gjorde ett Memtest men det hitta inga fel, så jag bytte lite på hur ram-minnena satt men det hjälpte inte heller så då tänkte jag att jag skulle installera om windows och så gjorde jag det och det gick fin fint till en början men när det väl var installerat så fick jag något fel meddelande där det stod att jag var tvungen att installera om vista igen så då gjorde jag det och så nu under denna installation så fick jag ett bluescreen där det stod page_fault_in_nonpaged_area.. stod även ntfs.sys.. Nu ve tjag inte vad jag ska göra, är det någon som vet vad det är för fel...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in