Tjena, jag har anvnt vista sen nyr och det har fungerat fel fritt. Men hromdagen s fick jag en blskrm dr det stod DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Jaha tnkte jag och s starta jag om datorn och datorn han inte ens starta innan jag fick samma igen och s starta jag om den igen och d funka det. Jag skte lite om det men eftersom det inte hnde igen sket jag i det. Nu imorse nr jag starta datorn kom det igen nr jag starta den, starta bara om den men det kom igen och det fortsatte varje gng jag frskte starta datorn s jag gjorde ett Memtest men det hitta inga fel, s jag bytte lite p hur ram-minnena satt men det hjlpte inte heller s d tnkte jag att jag skulle installera om windows och s gjorde jag det och det gick fin fint till en brjan men nr det vl var installerat s fick jag ngot fel meddelande dr det stod att jag var tvungen att installera om vista igen s d gjorde jag det och s nu under denna installation s fick jag ett bluescreen dr det stod page_fault_in_nonpaged_area.. stod ven ntfs.sys.. Nu ve tjag inte vad jag ska gra, r det ngon som vet vad det r fr fel...?