2008-07-29, 15:46
Medlem
Tjena, jag har anvnt vista sen nyr och det har fungerat fel fritt. Men hromdagen s fick jag en blskrm dr det stod DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Jaha tnkte jag och s starta jag om datorn och datorn han inte ens starta innan jag fick samma igen och s starta jag om den igen och d funka det. Jag skte lite om det men eftersom det inte hnde igen sket jag i det. Nu imorse nr jag starta datorn kom det igen nr jag starta den, starta bara om den men det kom igen och det fortsatte varje gng jag frskte starta datorn s jag gjorde ett Memtest men det hitta inga fel, s jag bytte lite p hur ram-minnena satt men det hjlpte inte heller s d tnkte jag att jag skulle installera om windows och s gjorde jag det och det gick fin fint till en brjan men nr det vl var installerat s fick jag ngot fel meddelande dr det stod att jag var tvungen att installera om vista igen s d gjorde jag det och s nu under denna installation s fick jag ett bluescreen dr det stod page_fault_in_nonpaged_area.. stod ven ntfs.sys.. Nu ve tjag inte vad jag ska gra, r det ngon som vet vad det r fr fel...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in