2008-07-30, 14:03
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Okej men den klarar photoshoppande?

Beror ju på vad du skall göra med PS, den MBA som jag kladdat på, polares, flöt på fint med PS men jag gjorde inga galet krävande renderingar så... jag tycker att du skall satsa på en Macbook då den imo är "bättre" och billigare än MBA och bara lite tyngre. =)
Citera
2008-07-30, 17:33
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
Beror ju på vad du skall göra med PS, den MBA som jag kladdat på, polares, flöt på fint med PS men jag gjorde inga galet krävande renderingar så... jag tycker att du skall satsa på en Macbook då den imo är "bättre" och billigare än MBA och bara lite tyngre. =)

Har bestämt mig så gott som nu och jag kommer välja MacBook Pro så jag kan använda den som en "htmac" samt använda den till tyngre photoshoppande och grafikkrävande saker samt 15,4" är inte så stort =)
Dock så är priset rätt mycket mer för en MBP än MBA
Senast redigerad av The_Insane 2008-07-30 kl. 17:53.
Citera
2008-07-30, 20:06
Medlem
Menas avatar
Citat:
Har bestämt mig så gott som nu och jag kommer välja MacBook Pro så jag kan använda den som en "htmac" samt använda den till tyngre photoshoppande och grafikkrävande saker samt 15,4" är inte så stort =)

Du kanske bör vänta till de nya uppgraderingarna, design och prissänkningar kommer på MBP Enligt spekulationer så bör den komma runt slutet av augusti-september
Citera
2008-07-30, 20:15
Medlem
Varnims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mena
Du kanske bör vänta till de nya uppgraderingarna, design och prissänkningar kommer på MBP Enligt spekulationer så bör den komma runt slutet av augusti-september

Komma och komma.. De kanske presenteras då, sen blir det säkerligen 1 månads väntetid på det.
Citera
2008-07-30, 20:35
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:

Jadå det är ingen brådska för mig men det känns bra att reda ut massa saker innan man ska köpa =)
Citera
2008-07-30, 20:36
Medlem
Menas avatar
Citat:
Jadå det är ingen brådska för mig men det känns bra att reda ut massa saker innan man ska köpa =)
Sant sant, de ska man alltid göra
Citera
2008-07-30, 21:00
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Sant sant, de ska man alltid göra

absolut och nu har jag fått svar på alla mina frågor så denna tråd kan låsas =)
Citera
2008-07-30, 21:37
Medlem
korps avatar
Någon info om möjliga uppdateringar på Air i en snar framtid kanske?
Citera
2008-07-31, 02:22
Medlem
Citat:
Skiljer 1000 spänn...?
Citera
2008-07-31, 06:50
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wyw
Skiljer 1000 spänn...?

Nej inte om man väljer den enklaste MBA med 1,6Ghz då kostar den enligt prisjakt 14500:- och en MBP med 2,5 Ghz kostar 24995:-
Citera
2008-07-31, 10:44
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Nej inte om man väljer den enklaste MBA med 1,6Ghz då kostar den enligt prisjakt 14500:- och en MBP med 2,5 Ghz kostar 24995:-

Men så är skillnaden mellan billigaste MBA och den MBP som du nämner ganska stor också...

Edit: prestandamässigt.
Citera
2008-07-31, 14:39
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
Men så är skillnaden mellan billigaste MBA och den MBP som du nämner ganska stor också...

Edit: prestandamässigt.

ja det vet jag men jag sa åt wyw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in