Vad är era åsikter gällande detta. Jag står i valet om att köpa en ny mobil och en Iphone är ju en Iphone, men den där HTC har ja inte hört så mycket om..
Vad är era åsikter gällande detta. Jag står i valet om att köpa en ny mobil och en Iphone är ju en Iphone, men den där HTC har ja inte hört så mycket om..
Efter vad man har kunnat utröna av rapporerna från media så har ju Iphone haft lite problem med 3G (http://www.idg.se/2.1085/1.172064 för mer info). Dessutom så hänger väl avgörandet till syven och sist på vilka funktioner du vill åt, vilken av designerna du tycker om mest, samt om du föredrar Iphone-gränssnittet eller Windows Mobile. Känn dig för först, och pröva de båda exemplaren i butiken innan du bestämmer dig är väl det bästa rådet.
Om du kollar i tråden "Därför köper jag inte iPhone!" hittar du mängder med saker som "saknas" i iPhone. Alla dessa finns i HTC Touch Diamond. Kan du leva utan dem och främst vill ha en cool pryl för att spela media och musik på kan du köpa en iPhone. Annars bör du köpa en HTC Touch Diamond. Då drabbas du heller inte av något abonnemang som binder upp dig mot någon operatör.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!