• 2
  • 3
2009-01-12, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Skanåker
"Tjejer" mellan 40-50 är de kåtaste kvinnorna. Barnen är oftast utflugna, får inte allt för ofta KUK av sin (ofta äldre) ev. partner. Och kanske framför allt, de har "accepterat" sin kropp och dess ev "defekter". En musprutt eller dyligt, är en skitsak.

Duktiga i sängen är de oxå (för det mesta).

Så ett bra råd till killar i typ 25-35-årsåldern, PROVA !!!

Jag knullar gärna äldre fräscha brudar .
Citera
2009-01-12, 18:28
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
Yngre tjejer e för det mesta bara förvirrade, skulle lika gärna ge dem kuk som en mjukglass o dem skulle va lika glada.

Faaan vad bra!

Jag tror också lite äldre kvinnor 30-45 då man ofta kan se dessa på diverse amatörsidor.
Senast redigerad av uaind 2009-01-12 kl. 18:30.
Citera
2009-01-12, 19:12
Medlem
superhemligts avatar
Tjejer/kvinnor som känner sig uppskattade, självsäkra och snygga är helt klart kåtast.

Och även om deppade tjejer skulle vara snäppet kåtare skulle jag (om jag hade varit kille) ändå satsat på den nöjda tjejen. Tror det blir roligast när man summerar.

Så funkar jag i alla fall. Och som den FB-brud jag är är jag såklart uppskattad, självsäker och skitsnygg!!!
Citera
2009-01-12, 19:47
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Jo det är dom, fast dom ger sken av att inte vara det. Sen när kuken trycks in så känner dom sig så smutsiga och horiga att dom blir så kåta på samma gång att dom vet inte ifall dom ska bita i kudden, kissa ner sig eller bara skrika rakt ut av kåthet.

Du måste nog vara en av de absolut dummaste på hela det här forumet.
Och det är ju på ett sätt en bragd i sig...

Det går ju inte att ställa en sådan fråga eftersom det inte finns något direkt svar på den. För att svara på den måste man göra enorma generaliseringar och bunta ihop folk i en bunt där de antagligen egentligen inte riktigt passar. Eftersom alla, oavsett ålder, yrke, subkultur eller ideologiska värderingar, är enskilda individer och helt unika.

Majoriteten av de tjejer jag har haft sex med är absolut feminister (säkerligen skulle många av killarna på Fb kalla vissa av de tjejerna rabiata också) och alla har ju såklart varit olika i sängen. Vissa tok-kåta och vilda, andra lite mer lagom och någon enstaka rätt tråkig. Men som sagt, själva frågan går inte att svara på.

Och jag vet att jag nu har skrivit ett sjukt torrt inlägg, men det skiter jag i.
Citera
2009-01-12, 22:43
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemligt
Tjejer/kvinnor som känner sig uppskattade, självsäkra och snygga är helt klart kåtast.

Det här är så jävla sant. En tjej som känner sig trygg och omtyckt är jääättekåt. Kanske därför oftast tjejer är kåtast i förhållanden
Citera
2009-01-12, 22:57
Medlem
lolpovertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Det här är så jävla sant. En tjej som känner sig trygg och omtyckt är jääättekåt. Kanske därför oftast tjejer är kåtast i förhållanden
Jag frågade min flickvän. Hon sa att det inte var sant, i och för sig har hon bara haft ett förhållande...
Citera
2009-01-12, 23:08
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolpoverty
Jag frågade min flickvän. Hon sa att det inte var sant, i och för sig har hon bara haft ett förhållande...

Well, isf kanske alla bara är olika helt enkelt
Citera
2009-01-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Well, isf kanske alla bara är olika helt enkelt

Nähä. Kan det verkligen vara så?
Citera
2009-01-12, 23:45
Medlem
Jensofswedens avatar