Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Jo det är dom, fast dom ger sken av att inte vara det. Sen när kuken trycks in så känner dom sig så smutsiga och horiga att dom blir så kåta på samma gång att dom vet inte ifall dom ska bita i kudden, kissa ner sig eller bara skrika rakt ut av kåthet.
Du måste nog vara en av de absolut dummaste på hela det här forumet.
Och det är ju på ett sätt en bragd i sig...
Det går ju inte att ställa en sådan fråga eftersom det inte finns något direkt svar på den. För att svara på den måste man göra enorma generaliseringar och bunta ihop folk i en bunt där de antagligen egentligen inte riktigt passar. Eftersom alla, oavsett ålder, yrke, subkultur eller ideologiska värderingar, är enskilda individer och helt unika.
Majoriteten av de tjejer jag har haft sex med är absolut feminister (säkerligen skulle många av killarna på Fb kalla vissa av de tjejerna rabiata också) och alla har ju såklart varit olika i sängen. Vissa tok-kåta och vilda, andra lite mer lagom och någon enstaka rätt tråkig. Men som sagt, själva frågan går inte att svara på.
Och jag vet att jag nu har skrivit ett sjukt torrt inlägg, men det skiter jag i.