2008-08-27, 09:04
Medlem
KingPsychedelics avatar
äldre damer har mer juice i musen ...

Har haft min beskärda del av både yngreoch äldre damer,

när jag var 20, hade jag en äldre tjej som va 26 ett tag, då va hon alldeles vild, sen hade jag en morsa nyligen typ i våras, hon va 37, då va jag 27, hon va precis galen i sex, ville bli fistad i fittan i röven, bunden pissad på, hela jävla kalaset, jag var oftast hög när jag drog på henne, det blev enkalre att förstå henne då.

Men jag skulle nog säga att äldre kvinnor e mer kåta främst då de e mer säkra på vad dem vill, hur dem vill få det osv. Yngre tjejer e för det mesta bara förvirrade, skulle lika gärna ge dem kuk som en mjukglass o dem skulle va lika glada.
Citera
2009-01-12, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fili-p
Dom som är mest kåta i mina ögonen är jo helt klart fjortisar med dåligt självfortroende för dom kan man helt enkelt manipulera och göra dom kåta utan några större insatser.

Dom är oftast inte kåta.. Dom ställer upp på sex lätt bara just för tt dom har dåligt självförtroende och tror då att man blir mer omtyckt.
Citera
2009-01-12, 17:19
Moderator
evilhoneys avatar
Oneliners och OT raderat.
//mod
Citera
2009-01-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Muslimer (araber)... När man väl lärt känna dem så de öppnar upp sig lite så är sex fan allt de snackar om. Hur de får orgasmer av bussen som vibrerar osv. osv. Har kanske något med de högre hormonnivåerna som iaf den manliga delen av araberna besitter, troligen då också de kvinnliga. Sen att de dessutom är ganska hårt hållna gör väl det hela ännu intressantare för dem.

Berätta nu, vart har du fått ifrån att manliga araber har högre hormonnivåer? Låter som fullständig bullshit som kommer från att dom ofta är håriga än västlänningar.
Citera
2009-01-12, 17:35
Bannlyst
Feta kvinnor (inte för feta, typ 78-95 kg) i 40-årsåldern (40-48 år) med två tonårsbarn (flickor) och minst en skilsmässa i bagaget. Hyresrätt. Socialsekreterare, skadereglerare eller mattant är tänkbara yrken.

Allternativ: Lite för smal men ändå snygg (röker) blondin 38-43 år gammal, singel, inga barn, bara korta förhållanden, hyfsad lön, hyfsat jobb. Reser mycket.

I båda fallen är givetvis psykisk instabilitet en förutsättning – liksom vinvanor som gränsar till klinisk alkoholism.
Citera
2009-01-12, 17:54
Medlem
Rabiatfeminister. Som i ena sekunden sitter och beklagar sig över män och deras svinerier och sedan blir dom hårt pådunkade utav ett riktigt mansgrisigt svin så hon tjuter o skriker som en stucken gris av kåthet.
Citera
2009-01-12, 17:55
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Rabiatfeminister. Som i ena sekunden sitter och beklagar sig över män och deras svinerier och sedan blir dom hårt pådunkade utav ett riktigt mansgrisigt svin så hon tjuter o skriker som en stucken gris av kåthet.

Tror jag inte mycket på, de är nog inte så glada för män överhuvudtaget.
Citera
2009-01-12, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Tror jag inte mycket på, de är nog inte så glada för män överhuvudtaget.

Jo det är dom, fast dom ger sken av att inte vara det. Sen när kuken trycks in så känner dom sig så smutsiga och horiga att dom blir så kåta på samma gång att dom vet inte ifall dom ska bita i kudden, kissa ner sig eller bara skrika rakt ut av kåthet.
Citera
2009-01-12, 18:00
Medlem
SvanUlfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
... jag var oftast hög när jag drog på henne, det blev enkalre att förstå henne då.

...
Frågan är om det är värt att gå runt och vara ständigt påtänd för att förstå den man har sex med.
Citera
2009-01-12, 18:02
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Jo det är dom, fast dom ger sken av att inte vara det. Sen när kuken trycks in så känner dom sig så smutsiga och horiga att dom blir så kåta på samma gång att dom vet inte ifall dom ska bita i kudden, kissa ner sig eller bara skrika rakt ut av kåthet.

En psykologisk gåta i sådana fall, har du själv gjort en sådan erfarenhet ?
Citera
2009-01-12, 18:08
Medlem
Cold_ones avatar
alla tjejer är kåta, det gäller bara att locka fram kåtheten
Citera
2009-01-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
En psykologisk gåta i sådana fall, har du själv gjort en sådan erfarenhet ?

Japp! Två gånger utav tre möjliga!

Är väl inte tillräckligt för någon form utav statistik, men det är ändå min ståndpunkt i frågan, efter dessa erfarenheter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in