2012-03-11, 10:49
Medlem
FabianBengtssons avatar
Läst nästan hela tråden nu och måste säga att JB är en stor komiker. Helt otroligt att folk fortfarande sluter upp bakom honom, han spottar sina egna rakt i ansiktet.

Kan inte någon med lite insyn förklara varför han sitter kvar som president?

Titta på fakta: Golpapper. Kvinnomisshandlare. Sen hela den här grejen med Islands resan och bilderna. Jag är ingen hardcore kriminell men skulle det komma fram att någon av mina nära vänner hade den här historian hade jag klippt bandet direkt!

Borde det inte vara ännu mer känsligt när man är Europa president för en 1% klubb?

Får inte ihop den här matematiken.
Citera
2012-03-11, 11:48
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBengtsson
Läst nästan hela tråden nu och måste säga att JB är en stor komiker. Helt otroligt att folk fortfarande sluter upp bakom honom, han spottar sina egna rakt i ansiktet.

Kan inte någon med lite insyn förklara varför han sitter kvar som president?

Titta på fakta: Golpapper. Kvinnomisshandlare. Sen hela den här grejen med Islands resan och bilderna. Jag är ingen hardcore kriminell men skulle det komma fram att någon av mina nära vänner hade den här historian hade jag klippt bandet direkt!

Borde det inte vara ännu mer känsligt när man är Europa president för en 1% klubb?

Får inte ihop den här matematiken.

Tjena Fabian

Nja det är nog ingen här som förstår hur det kan fortgå , jag menar vid detta läge så kan det inte undkommit utlandets mongolids att ha fått ett hum om läget här och den såkallade Europa pres och vad mer för pres han nu kallar sig Gol pres . Ser ut som han tagit lite steroider för att lägga på sig vätska och blivit tjock för att sen odla skägg för att i hans gol kvinnomishandlar hålla i ett litet barn i famnen skydd hjärna se hardcore ut med sin nyinköpta Hd keps från kassa peng.

Tillåter andra mongos detta ske så är de inte bättre själva när de väl vet om detta
Citera
2012-03-11, 12:11
Medlem
FabianBengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryd
Tjena Fabian

Nja det är nog ingen här som förstår hur det kan fortgå , jag menar vid detta läge så kan det inte undkommit utlandets mongolids att ha fått ett hum om läget här och den såkallade Europa pres och vad mer för pres han nu kallar sig Gol pres . Ser ut som han tagit lite steroider för att lägga på sig vätska och blivit tjock för att sen odla skägg för att i hans gol kvinnomishandlar hålla i ett litet barn i famnen skydd hjärna se hardcore ut med sin nyinköpta Hd keps från kassa peng.

Tillåter andra mongos detta ske så är de inte bättre själva när de väl vet om detta

Det kan ju inte råda några som helst tvivel om att hela MMC vet vad han pysslar med. Det visar ju bara vilka pajaser dom är. Gör det enda rätta och sparka ut honom med huvudet före. Och inte ens då tror jag "klubben" kan rädda sitt rykte.

Nää på med dumstruten och ställ er i hörnet och skäms!
Citera
2012-03-11, 13:02
Medlem
Nån som vet vart Danne 1%are blev av??

Eller någon vet vad han heter på riktigt? Går bra att skicka PM med namnet
Citera
2012-03-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingcoole
Nån som vet vart Danne 1%are blev av??

Eller någon vet vad han heter på riktigt? Går bra att skicka PM med namnet

Outlaws. Heter Jansson
Citera
2012-03-11, 20:07
Medlem
Kollar man på medlemmarna i Mongols så ser de ut som något jävla CS gäng. De gör inga kriminella handlingar. De enda de gör är att visa sig lite coola med västarna.
Citera
2012-03-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damokan
Kollar man på medlemmarna i Mongols så ser de ut som något jävla CS gäng. De gör inga kriminella handlingar. De enda de gör är att visa sig lite coola med västarna.

Jag försvarar absolut inte Mongols överhuvudtaget, det är det största skämtet i svensk bikerkultur och jag tycker poserhoran Bergdahl är en pinsam pajas. Men varför i all fridens namn måste man vara kriminell om man är 1%er?

Men å andra sidan är inte Mongols 1%are eller kriminella så ingen av oss har rätt här
Citera
2012-03-12, 06:43
Medlem
http://bblat.se/nyheter/arboga/1.157...arbogalagenhet
Citera
2012-03-12, 07:20
Medlem
born-to-loses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levelsm79
har bubbas börjat rusta för hämd
Citera
2012-03-12, 07:34
Medlem
ja,man kan ju börja undra?

en annan sak slg mig när jag såg nyheten......sitter det någon på häktet och golar?
bara en tanke jag fick,behöver inte ligga någon sanning i det...
Citera
2012-03-12, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levelsm79

haha kanske JB som har ringt och tipsat snuten

"det finns en lägenhet som tillhör mongols, där finns massa vapen och bomber för vi skall spränga sönder hela bandidos HUUAH!"

så kan han ju säga sen

"jäkla otur, vi skulle göra den värsta hämnden i hela världshistorien, men snuten kom på oss innan vi han fullfölja"

att det sen visade sig bara finnas en luftpistol och tre kinapuffar i lägenheten kommer ju aldrig stå i tidningen

smart =)
Citera
2012-03-12, 08:19
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kranium123321
haha kanske JB som har ringt och tipsat snuten

"det finns en lägenhet som tillhör mongols, där finns massa vapen och bomber för vi skall spränga sönder hela bandidos HUUAH!"

så kan han ju säga sen

"jäkla otur, vi skulle göra den värsta hämnden i hela världshistorien, men snuten kom på oss innan vi han fullfölja"

Det är exakt så det går till när en polisinformatör är inblandad.
http://www.dt.se/brottsplats/1.33663...azzian?m=print
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in