2012-02-21, 13:24
Medlem
johnthedickholmess avatar
ok, ingen som hört något från Mongols hur snacket går angående attacken?
Citera
2012-02-21, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock9
Som jag ser det så är MMC´s svagaste länk deras Prez. Kedjan är inte starkare än den svagaste länk och det är till 99,9% ledaren. Det gäller både i företag och i gäng, är han inte respekt från sina underhuggare så är han inget och är han disciplinerad och organiserad till 150% så kommer det aldrig att kunna bli något bra av det sen spelar det ingen roll vilket gäng eller organisation det är. Jag vet inte riktigt hur dessa "organiserade yrkes kriminella" tänker när dom väljer ett ledarskap .
Om jag suttit som Prez i ett gäng skulle jag vilja strukturera upp det i olika verksamhets område och jobbat stenhårt för att nå målet UTAN att kriga eller sticka ut hakan. Det tjänar ingen på, det enda som händer är ju att man får ögonen på sig från alla håll och behöver springa runt och titta sig över axeln hela tiden. Men det verkar som att så fort man blir Prez så kommer makt begäret och skall visa hur tuff man är . Jag tror att dom skulle behöva gå i affärs skola för att lära sig grunderna. Så enligt mitt tycket är det bara idioter som springer runt och slår sig på bröstet för att visa att man är Prez
Riktigt organiserade yrkeskriminella söker sig ej till mc-klubbar...
Citera
2012-02-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allywaykid
Ja, det har han tydligen fattar inte hur han kan stoltsera med en svaghet.
Vad som är mer relevant idag är ju. Vad ska jonas göra??!! Nu när han "kommit hem från" Italien eller var i världen han nu varit med sina mongos Klubb huset förstört -Vad fan!! -Vad göra?? Min skylt??? vart är den?? HAHAHA!! Om jag får spekulera fritt. 1. Lämna över ansvaret till vem fan nu det är som e president i Västerås och få han och lösa dilemmat.. 2.Köpa ny skylt låtsas som det regnar(Kan vara första alternativ men e osäker.) Skriva om annat i bloggen. MFFM Eller nått kanske till och med ett, RESPECT FEW FEAR NONE eller något annat kraftfullt. 3. Flyttar till Norge eller Finland och utser han med skägget och flätorna eller nån till ny Sverige "president" för att skydda sig mot kommande jakt, attack, spaning. 4. Startar internet krig med allt vad det nu medför.. Har vi ju sett jonas visa viss klass och förkälrek göra via Crime Inc och Media vilket han kopierat av sin forna Broders framgångar . 5. Lägger av och satsar på ett nytt område. 6. Starta nytt nordisk mc krig med sina antagonister.

vet inte om ni snackat om det men han med skägget och flätorna heter Thomas Bernhardsson, en halvt efterbliven gammal pundare vars främsta merit va att knivhota konsumpersonalen när han inte fick snatta. en snacksalig typ.
Citera
2012-02-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonServium
Klubben jag är med i har haft besök av klubbar både från flera länder i Europa och även USA , samtliga har varit väldigt imponerade av strukturen och framför allt klubbkåken , så jag vet inte vilka klubbar som sköts så illa i sverige som du påstår ?

Jag syftade på den här killen som sa att klubbarna ska styras som företag...Mig veterligen så är det väl bara Mongols som har något att skämmas över gällande skötsel.
Citera
2012-02-21, 14:01
Medlem
http://www.mediafire.com/?jkn42bu05g4p2jb

jonas golning på papper
Senast redigerad av gmg 2012-02-21 kl. 14:03.
Citera
2012-02-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmg

jonas golning på papper från falu tingsrätt 1996.

Har sett den förr, men tack och bock hahahaha
Citera
2012-02-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmg

jonas golning på papper

ALLVARLIGT ! ! ! , nu blir jag nästan FÖRPANNAD som de säger i Finland ! ! !

Här har man gått och väntat på något nytt och aktuellt, så drar ni upp en 16 år gammal dom som redan publicerats i vartenda hörn på nätet minst en gång, dra upp den om kvinnomisshandeln igen också när ni ändå håller på...??Kan ju finnas nån som missat den också??

Jag är fan skitbesviken, trodde ni hade något "riktigt" någon aktuell skit som inte dragits fram och tillbaka i tid och otid!
Citera
2012-02-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedittutanmitt
ALLVARLIGT ! ! ! , nu blir jag nästan FÖRPANNAD som de säger i Finland ! ! !

Här har man gått och väntat på något nytt och aktuellt, så drar ni upp en 16 år gammal dom som redan publicerats i vartenda hörn på nätet minst en gång, dra upp den om kvinnomisshandeln igen också när ni ändå håller på...??Kan ju finnas nån som missat den också??

Jag är fan skitbesviken, trodde ni hade något "riktigt" någon aktuell skit som inte dragits fram och tillbaka i tid och otid!

Den här har aldrig funnits på nätet, däremot har den cirkulerat hos både Bandidos och Outlaws.
Citera
2012-02-21, 14:24
Medlem
Golningen på papper har ej varit uppe förut, Bra jobbat gmg artikeln har dock varit uppe fast vissa har hävdat att det ej varit jonas fast nu e de officiellt då.

Jonas bergdahl, President av mongols mc är en tjallare.. vem vill skicka papprerna till usa?
Citera
2012-02-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, ingen som hört något från Mongols hur snacket går angående attacken?

Dom är skitskraja! Alla släckte ned sina Facebook-profiler och inväntade att "chefen" skulle komma hem från Italien (om han nu var där...???).
Som det ser ut i Västerås vet dom inte hur dom ska hantera detta...
Citera
2012-02-21, 16:17
Medlem
Har försökt ta reda på lite mera.
Allt jag får reda på är att det inte är Bandidos/X-Team.
Utan att det ska vara folk från Västerås.

Det ända som kanske är lite ny info om det hela.
Ska väll vara att folket som gjorde följande.
Var tydligen redan inne i lokalen då det small.
Alltså att dem inte gick bara rakt in och börja smälla på.

Sen är det en annan femma hur mycket sanning det finns i min info.
Då jag själv inte var där utan får förlita mig på vad andra människor säger.
Ville bara dela med mej av följande som jag har fått höra.

Fast som sagt någon av folket från Västerås.
Kanske är med eller umgås med X-Team.
Var på det målas upp som de skulle vara dem.

Mvh swegameon
Citera
2012-02-21, 16:52
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swegameon
Har försökt ta reda på lite mera.
Allt jag får reda på är att det inte är Bandidos/X-Team.
Utan att det ska vara folk från Västerås.

Det ända som kanske är lite ny info om det hela.
Ska väll vara att folket som gjorde följande.
Var tydligen redan inne i lokalen då det small.
Alltså att dem inte gick bara rakt in och börja smälla på.

Sen är det en annan femma hur mycket sanning det finns i min info.
Då jag själv inte var där utan får förlita mig på vad andra människor säger.
Ville bara dela med mej av följande som jag har fått höra.

Fast som sagt någon av folket från Västerås.
Kanske är med eller umgås med X-Team.
Var på det målas upp som de skulle vara dem.

Mvh swegameon

Skit snack.

Jag kan säga dig att så är inte fallet. Det är den röd gula sfären BMC/X-TEAM folket.

Inget lokalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in