Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-10, 20:46
  #3577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001805001199

På bilder där ser man ansiktet på varenda person som var på festen,

Vilka bilder ?
Citera
2011-11-10, 20:57
  #3578
Medlem
in på foton sen fest den 5 november 2011 så finns det över 100 festbilder
Citera
2011-11-10, 21:02
  #3579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
in på foton sen fest den 5 november 2011 så finns det över 100 festbilder

Fungerar inte för icke vänner , och jag tänker inte bli vän med nån där !!!
Men efter som du är vän med dom så kan du ju skärmdumpa ?
Citera
2011-11-10, 21:15
  #3580
Medlem
ingen aning om hur en skärmdump ser ut, men är bara att söka på aros mma sen in på foton, är inte vän med dom heller men kan se varenda bild, finns 2 st aros mma en som man måste vara vän med en annan med en bild på en mongol rider som är ''öppen''
Citera
2011-11-10, 21:33
  #3581
Medlem
[quote=Maxi-pro]Till Kettler!

I denna tråd snubblar det in en o annan till försvar för Mongols, men de har en tendens att försvinna lika snabbt. Så det är väl in tidsfråga innan du oxå lämnar, när frågorna blir dig för övermäktiga!
Du raljerar o gör dig stursk över att alla här gömmer sig bakom en dator? Vad jag hittills har sett på de få bilder som har kommit ut, så inte fan kan jag väl se att Mongols visar sina ansikten, varför? Är det ut av samma anledning som gäller här, eller vad menas?

Hur går det med den pedofilanklagade Bourbon? Har dom fallit? Eller oavsett, hur känns det att ha en sån i organisationen, hur än domen faller i tingrätten?

Bubbas skulle ju på änglajakt, alla vet hur det slutade. Men varför skulle han det, om ni nu inte har nåt emot Änglarna?

Sist men inte minst, om du har nån form av insikt i Mongols, så bör du veta att det har hånats öppet från Mongols sida, gentemot Änglarna.[/QUOTE

Bourbon fick 1år 3månaders fängelse källa Blekinge TingsrättterBlekinge2011-11-10 14:23
Döms för sexbrott
Den 48-årige mannen utnyttjade sitt styvbarn sexuellt under åren 1993 till 1998.
Han döms nu till fängelse i ett år och tre månader.
Målsäganden har berättat att denne utsatts för sexuella övergrepp under en period som sträcker sig mellan åren 1993 och 1998. Ett vittne har funnits med under rättegången.

Mannen, som är bosatt i Blekinge, förnekar sexuellt umgänge med barn och sexuellt utnyttjande av underårig. Han döms även för narkotikabrott och olovligt innehav av kniv, vilket han har erkänt. Narkotikabrottet begicks 2010.

Målsäganden har under rättegången varit allvarlig och samlad, men påtagligt berörd av sina upplevelser. Denne har lämnat en lång och sammanhängande berättelse utan överdrifter.
De sexuella övergreppen har enligt domen beskrivits på ett målande sätt. Berättelsen i sin helhet bedöms vara något som är självupplevt.
Personen har även berättat samma saker för en psykolog år 2000.

Den 48-årige mannen menar att målsägandens mamma ska ha planterat de sexuella övergreppen i målsägandens huvud, på grund av bitterhet efter deras skilsmässa.

Mannen döms till fängelse i ett år och tre månader och ska betala 90 000 kronor plus ränta i skadestånd till målsäganden. 20 000 kronor för sveda och värk samt 70 000 kronor för kränkning.

Polisen har i samband med utredningen beslagtagit bland annat amfetamin,
Citera
2011-11-10, 21:44
  #3582
Medlem
Som ovan redan har nämnt: Bourbon, fullvärdig medlem, Mongols Sverige, dömdes idag i tingsrätten för:
"Citat:
Den 48-årige mannen utnyttjade sitt styvbarn sexuellt under åren 1993 till 1998.
Mannen döms till fängelse i ett år och tre månader och ska betala 90 000 kronor plus ränta i skadestånd till målsäganden. 20 000 kronor för sveda och värk samt 70 000 kronor för kränkning."
Slut citat.

Jaaa, vad säger man??
Citera
2011-11-10, 21:49
  #3583
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalle66

Bourbon fick 1år 3månaders fängelse källa Blekinge TingsrättterBlekinge2011-11-10 14:23
Döms för sexbrott
Den 48-årige mannen utnyttjade sitt styvbarn sexuellt under åren 1993 till 1998.
Han döms nu till fängelse i ett år och tre månader.
Målsäganden har berättat att denne utsatts för sexuella övergrepp under en period som sträcker sig mellan åren 1993 och 1998. Ett vittne har funnits med under rättegången.

Mannen, som är bosatt i Blekinge, förnekar sexuellt umgänge med barn och sexuellt utnyttjande av underårig. Han döms även för narkotikabrott och olovligt innehav av kniv, vilket han har erkänt. Narkotikabrottet begicks 2010.

Målsäganden har under rättegången varit allvarlig och samlad, men påtagligt berörd av sina upplevelser. Denne har lämnat en lång och sammanhängande berättelse utan överdrifter.
De sexuella övergreppen har enligt domen beskrivits på ett målande sätt. Berättelsen i sin helhet bedöms vara något som är självupplevt.
Personen har även berättat samma saker för en psykolog år 2000.

Den 48-årige mannen menar att målsägandens mamma ska ha planterat de sexuella övergreppen i målsägandens huvud, på grund av bitterhet efter deras skilsmässa.

Mannen döms till fängelse i ett år och tre månader och ska betala 90 000 kronor plus ränta i skadestånd till målsäganden. 20 000 kronor för sveda och värk samt 70 000 kronor för kränkning.

Polisen har i samband med utredningen beslagtagit bland annat amfetamin,
Då är det alltså officiellt? Jag trodde inte att Bourbon var så pass gammal som 48 år. Runt 40 tippade jag på, men det är i och för sig svårt att se på alla hur gamla alla är. Tyckte ändå att han såg aningen yngre ut än 48, men men.

Så då får vi se hur länge det tar innan Jonas meddelar alla via facebook att han inte längre är medlem i klubben.
Citera
2011-11-10, 21:52
  #3584
Medlem
MR Bananes avatar
[quote=dalle66]
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Till Kettler!

I denna tråd snubblar det in en o annan till försvar för Mongols, men de har en tendens att försvinna lika snabbt. Så det är väl in tidsfråga innan du oxå lämnar, när frågorna blir dig för övermäktiga!
Du raljerar o gör dig stursk över att alla här gömmer sig bakom en dator? Vad jag hittills har sett på de få bilder som har kommit ut, så inte fan kan jag väl se att Mongols visar sina ansikten, varför? Är det ut av samma anledning som gäller här, eller vad menas?

Hur går det med den pedofilanklagade Bourbon? Har dom fallit? Eller oavsett, hur känns det att ha en sån i organisationen, hur än domen faller i tingrätten?

Bubbas skulle ju på änglajakt, alla vet hur det slutade. Men varför skulle han det, om ni nu inte har nåt emot Änglarna?

Sist men inte minst, om du har nån form av insikt i Mongols, så bör du veta att det har hånats öppet från Mongols sida, gentemot Änglarna.[/QUOTE

Bourbon fick 1år 3månaders fängelse källa Blekinge TingsrättterBlekinge2011-11-10 14:23
Döms för sexbrott
Den 48-årige mannen utnyttjade sitt styvbarn sexuellt under åren 1993 till 1998.
Han döms nu till fängelse i ett år och tre månader.
Målsäganden har berättat att denne utsatts för sexuella övergrepp under en period som sträcker sig mellan åren 1993 och 1998. Ett vittne har funnits med under rättegången.

Mannen, som är bosatt i Blekinge, förnekar sexuellt umgänge med barn och sexuellt utnyttjande av underårig. Han döms även för narkotikabrott och olovligt innehav av kniv, vilket han har erkänt. Narkotikabrottet begicks 2010.

Målsäganden har under rättegången varit allvarlig och samlad, men påtagligt berörd av sina upplevelser. Denne har lämnat en lång och sammanhängande berättelse utan överdrifter.
De sexuella övergreppen har enligt domen beskrivits på ett målande sätt. Berättelsen i sin helhet bedöms vara något som är självupplevt.
Personen har även berättat samma saker för en psykolog år 2000.

Den 48-årige mannen menar att målsägandens mamma ska ha planterat de sexuella övergreppen i målsägandens huvud, på grund av bitterhet efter deras skilsmässa.

Mannen döms till fängelse i ett år och tre månader och ska betala 90 000 kronor plus ränta i skadestånd till målsäganden. 20 000 kronor för sveda och värk samt 70 000 kronor för kränkning.

Polisen har i samband med utredningen beslagtagit bland annat amfetamin,

Här har JB ett ypperligt läge att stiga i aktning, ett meddelande på hemsidan om OUT in BS inom ett dygn och iaf jag har skrivit mitt sista inlägg i den här tråden. Shoot man
Citera
2011-11-10, 22:32
  #3585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-T-M-o-D
Ingen respekt för mig men för andra som du "håller inne" Med rykterna. Eller hur va det. Va det tungt att tänka på de andra som blev drabbade eller tungt överhuvudtaget?. Vilken respekt mot alla genom att hålla inne med det i minst 2 rader Tur att det bara är rykten, du.


Den nu dömnda pedofilen i ett tidigare skede i tråden när han komfronterades med rykterna angående hans pedofili , där ser man !!!!!!!!!!!!!!
Just en snygg fullvärdig medlem
Citera
2011-11-10, 22:37
  #3586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonServium
Den nu dömnda pedofilen i ett tidigare skede i tråden när han komfronterades med rykterna angående hans pedofili , där ser man !!!!!!!!!!!!!!
Just en snygg fullvärdig medlem


Citat : Ursprungligen postat av B-T-M-o-D

Det stämmer att jag har en väntande rättegång. Vet inte hur insatt du är i "rykterna" Men i det är jag inte det minsta orolig. Jag vet vad som är sant och osant. Ska bli intressant och se hur vissa personer som redan dömt mig och gått efter rykterna reagerar när dom får se att rykterna bara va rykten.
Citera
2011-11-10, 23:27
  #3587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonServium
Citat : Ursprungligen postat av B-T-M-o-D

Det stämmer att jag har en väntande rättegång. Vet inte hur insatt du är i "rykterna" Men i det är jag inte det minsta orolig. Jag vet vad som är sant och osant. Ska bli intressant och se hur vissa personer som redan dömt mig och gått efter rykterna reagerar när dom får se att rykterna bara va rykten.

Berätta hur "ryktena" har uppstått istället.
Att cleara sig med att allt bara är skitsnack, faller om du inte förklarar läget.
Citera
2011-11-10, 23:33
  #3588
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
24 timmar. Sen har Jonas gjort en Johne Jerfström

Pågår änglajakten fortfarande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback