Skrev detta i cb forum men inget svar...prövar här...
I vintras var jag och en kompis i Amsterdam och njöt av Amsterdam. Vi käkade några muffins och brownies som kickade in efter ca. 4 timmar och varade...vet inte hur läng eftersom vi konstant fyllde på i olika former ...till frågan:
Vi käkade också en skitgod "grön sockerkaka" som verkligen smakade grönt, på ett gott och sött vis. Imorgon tänkte jag bjuda över en vän och ha kakkalas och undrar då om jag kan göra en vanlig sockerkaka och bara blanda i gräs. Uteblir effekten av värmen? Kan jag göra nån typ av glasyr med grönt i? Kan man baka med brunt eller smakar det bensin? Många frågor, tacksam för svar
I vintras var jag och en kompis i Amsterdam och njöt av Amsterdam. Vi käkade några muffins och brownies som kickade in efter ca. 4 timmar och varade...vet inte hur läng eftersom vi konstant fyllde på i olika former ...till frågan:
Vi käkade också en skitgod "grön sockerkaka" som verkligen smakade grönt, på ett gott och sött vis. Imorgon tänkte jag bjuda över en vän och ha kakkalas och undrar då om jag kan göra en vanlig sockerkaka och bara blanda i gräs. Uteblir effekten av värmen? Kan jag göra nån typ av glasyr med grönt i? Kan man baka med brunt eller smakar det bensin? Många frågor, tacksam för svar
Om du inte är ett TROLL, bör du nog ställa sådana frågor i någon lämplig drogtråd.
Vad jag vet så kan man med bröd kasta i lite brunt. Men ingen aning med sockerkaka, prova vettja!
Jag vet inte hur man gör men grönt men om du ska baka med brunt smälter du hashet i smör som du sedan blandar ner i en vanlig sockerkaks/browniedeg. Du behöver inte oroa dig för värmen. Smaken blir nog inte den bästa om du bakar in det hela i en sockerkaka, det finns en anledning till att det är så populärt med brownies.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!