Citat:
Ursprungligen postat av
Jimpos
Har inte läst sista 20 sidor men de flesta verkar ju tro det är paj.
Själv är jag jävligt tveksam!
Lämnade systern och kompisen dessa "fakta" om paj efter mordet? Verkar inte finnas något om det?
Dessutom så verkar ju folk alltid trott att Eva och paj var ett par fram till nu.
Tänk om de faktiskt var ett par och han faktiskt skulle höra av sig till Eva på natten,inte konstigt att han var orolig då!
Min kanske vågade gissning är att systern och kompisen ligger bakom mordet!
Kanske blev mördad i bilen(huggen i nacken)
2 tjejer kan utan problem bära ut henne och arrangera så det ska se ut som en våldtäkt(vem skulle misstänka en tjej då)
Hunden springer fram å tillbaka och skäller så de tar det säkra före det osäkra och dödar hunden.
Cykeln kanske inte alls har nåt med mordet att göra.
Allt går på räls och tjejerna blir aldrig ens granskade i mordutredningen!
Helt plötsligt ska det göras ett tv-program om mordet och det börjar ställas en massa frågor igen och denna gång är det inga idioter som det var i mordutredningen.
De blir nervösa och bestämmer sig för att lämna dessa uppgifter nu!
Givetvis finns det luckor i mitt resonemang men jag tycker det finns lika många luckor i era teorier också.
Tyvärr tror jag aldrig detta mord blir uppklarat!
1. HAHAHAHAHAHA! Fan vad roligt detta var att läsa. Starka tjejer elva knivhugg genom Evas jeansjacka! De måste bägge två varit sjukt starka! Turades de om med samma kniv alltså?
2. Ja men skriv då ut "luckorna" i teorin om "Mr.P" som vi har? Annars kan vi ju inte bemöta det du skriver?
Jag utnämner dig till årets flashbacksdeckar-troll! (Instiftar blixtsnabbt ett pris till dig!)
Jag, i motsats till dig, tror däremot att
detta mord redan ÄR uppklarat. Av Mark och Bosse.
Det var "Mr.P". "Mr.P" uppfyller för övrigt alla kriterium för att vara en s.k
seriemördare!