2016-11-01, 19:16
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDetective
En kompis till Eva´s gamla kompis Pia vill meddela oss på Flashback att "har ni inte märkt att det finns en katt bland hermelinerna här". Det skriver hon på Pia´s FB.

Fint! En gåta att grunna på! Hmm...
Citera
2016-11-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDetective
En kompis till Eva´s gamla kompis Pia vill meddela oss på Flashback att "har ni inte märkt att det finns en katt bland hermelinerna här". Det skriver hon på Pia´s FB.

Betyder? Att Paj är reggad och deltar i diskussionerna? Kritik mot att BOs familj diskuteras i tråden förs också fram.

Hoppas att det de här får ett ett slut nu. Många som vill det och många som engagerar sig om man kollar flashback, hade jag varit registrerad där så skulle jag gjort ett inlägg där det stått "har ni inte märkt att det finns en katt bland hermelinerna här". Flashback i all ära men jag gillar inte när dom börjar spekulera över BO:s familj, tycker att dom ska låta dom va ifred, har väl haft många jobbiga år ändå kan jag tycka. Men du ska ha en stor kram för att du inte är ryggradslös, de har du aldrig varit
Senast redigerad av echoesofglory 2016-11-01 kl. 19:25.
Citera
2016-11-01, 19:23
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Betyder? Att Paj är reggad och deltar i diskussionerna? Kritik mot att BOs familj diskuteras i tråden förs fram.

Inte har vi väl skrivit något elakt om BOs familj? Har vi det?

Själv vill jag se rättvisa för BOs familj och för Sture!
Citera
2016-11-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
Inte har vi väl skrivit något elakt om BOs familj? Har vi det?

Själv vill jag se rättvisa för BOs familj och för Sture!

Känns lite konstigt att kritisera dom som försöker göra något för BO och hennes familj? Visst har väl familjen blivit omskriven, men det är väl snarare dom som försöker skydda Paj som förtjänar kritik i första hand?

Och varför tala i gåtor...
Senast redigerad av echoesofglory 2016-11-01 kl. 19:33.
Citera
2016-11-01, 19:33
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Känns lite konstigt att kritisera dom som försöker göra något för BO och hennes familj? Visst har väl familjen blivit omskriven, men det är väl snarare dom som försöker skydda Paj som förtjänar kritik?

Och varför tala i gåtor...

Och vad händer om "Mr.P" kan misstänkas för fler liknande mord (tex Anneli). Vem vill bli ihågkommen för att ha försvarat en "seriemördare"?
Citera
2016-11-01, 20:04
Medlem
Citat:
Och vad händer om "Mr.P" kan misstänkas för fler liknande mord (tex Anneli). Vem vill bli ihågkommen för att ha försvarat en "seriemördare"?

Eller dubbelmördare? Inte kan väl P vara inblandad, eller är det därför de lagt programmen efter varandra?
Citera
2016-11-01, 20:05
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Eller dubbelmördare? Inte kan väl P vara inblandad, kanske därför de lagt programmen efter varandra?

Citera
2016-11-01, 20:08
Medlem
Citat:

I trailern för den nya omgången talar ju Mark om "Sweden's worst serial killer", kan det var ett nytt scoop?
Citera
2016-11-01, 20:11
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
I trailern för den nya omgången talar ju Mark om "Sweden's worst serial killer", kan det var ett nytt scoop?

Kopplingen till hästar, mord på en ung kvinna med kniv, viktimologi - likheter med Eva..., 80-tal

Allt detta känns bara FÖR slumpmässigt för mig...
Senast redigerad av MyBladeIsSharp 2016-11-01 kl. 20:33.
Citera
2016-11-01, 20:13
Medlem
Citat:
Kopplingen till hästar, mord på en ung kvinna med kniv, viktimologi - likheter med Eva..., 80-tal

Allt är känns bara FÖR slumpmässigt för mig...

Nu ser man ju fram till avsnittet ännu mer, kanske blir P en följetong under säsongen... 45 min till Veckans brott, hoppas GW är på humör och tar upp P...
Citera
2016-11-01, 20:17
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Nu ser man ju fram till avsnittet ännu mer, kanske blir P en följetong under säsongen... 45 min till Veckans brott, hoppas GW är på humör och tar upp P...

Veckans brott är redan inspelat/bestämt i förväg. Då ska isåfall ämnet komma upp i en fråga "live" under programmet. Grejen med Leif GW (som jag gillar) är att han

, trots att han själv anser att han är den mest objektiva människan i hela världen,

har ett jävla humör! Han talar om de spörsmål som hans humör bestämmer för stunden...
Senast redigerad av MyBladeIsSharp 2016-11-01 kl. 20:26.
Citera
2016-11-01, 21:27
Medlem
Jimposs avatar
Har inte läst sista 20 sidor men de flesta verkar ju tro det är paj.
Själv är jag jävligt tveksam!
Lämnade systern och kompisen dessa "fakta" om paj efter mordet? Verkar inte finnas något om det?
Dessutom så verkar ju folk alltid trott att Eva och paj var ett par fram till nu.
Tänk om de faktiskt var ett par och han faktiskt skulle höra av sig till Eva på natten,inte konstigt att han var orolig då!
Min kanske vågade gissning är att systern och kompisen ligger bakom mordet!
Kanske blev mördad i bilen(huggen i nacken)
2 tjejer kan utan problem bära ut henne och arrangera så det ska se ut som en våldtäkt(vem skulle misstänka en tjej då)
Hunden springer fram å tillbaka och skäller så de tar det säkra före det osäkra och dödar hunden.
Cykeln kanske inte alls har nåt med mordet att göra.
Allt går på räls och tjejerna blir aldrig ens granskade i mordutredningen!
Helt plötsligt ska det göras ett tv-program om mordet och det börjar ställas en massa frågor igen och denna gång är det inga idioter som det var i mordutredningen.
De blir nervösa och bestämmer sig för att lämna dessa uppgifter nu!
Givetvis finns det luckor i mitt resonemang men jag tycker det finns lika många luckor i era teorier också.
Tyvärr tror jag aldrig detta mord blir uppklarat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in