VÄRLDEN ÄR LITEN!
Vad som EGENTLIGEN VÄCKTE MITT STORA INTRESSE med Mark och Bo:s besök i Kramfors den 1 maj 2016 är INTE fenomenet klipp och klistra med Joe Blow utan GN och hans gula tröja med texten VI VET på bröstet året innan den 1 maj 2015.
Handfatstrallaren från 2023-02-09, 20:54 länk
Handfatstrallaren från 2022-05-03, 16:54 länk
Citat:
Vad som EGENTLIGEN VÄCKTE MITT STORA INTRESSE med Mark och Bo:s besök i Kramfors den 1 maj 2016 är INTE fenomenet klipp och klistra med Joe Blow utan GN och hans gula tröja med texten VI VET på bröstet året innan den 1 maj 2015.
Handfatstrallaren från 2023-02-09, 20:54 länk
Citat:
I bild skymtas nu GN:s villa på andra sidan korsningen Limstagatan / Ringvägen undertill bilens inner-backspegel.
Vid denna kritiska tidpunkt och plats skulle sedan Bo Åström och Mark Safarik kunnat placera ut en ny förmodad gärningsman som begått det här vidriga brottet.
Och då hade GN varit på tapeten istället för PAJ i latrinen.
07:46 minuter från slutet:Om utredaren Bo Safarik och profileraren Mark Safarik från FBI hade varit de experter som TV4 gjort gällandes angående deras medverkan i Svenska fall för FBI så skulle de självklart ha utgått från den kritiska tidpunkt där avsläppet av Eva och Laban gjordes av Berit i korsningen Limstagatan/ Bruksgatan (Ringvägen).
– Mark Safarik: Här sa hon: ”Släpp av mig här, jag går den sista biten.”.
– Bo Åström: Det stämmer.
Vid denna kritiska tidpunkt och plats skulle sedan Bo Åström och Mark Safarik kunnat placera ut en ny förmodad gärningsman som begått det här vidriga brottet.
Och då hade GN varit på tapeten istället för PAJ i latrinen.
I bild skymtas nu GN:s villa på andra sidan korsningen Limstagatan / Ringvägen undertill bilens inner-backspegel.
07:46 minuter från slutet:
– Mark Safarik: Här sa hon: ”Släpp av mig här, jag går den sista biten.”.
– Bo Åström: Det stämmer.
Om utredaren Bo Safarik och profileraren Mark Safarik från FBI hade varit de experter som TV4 gjort gällandes angående deras medverkan i Svenska fall för FBI så skulle de självklart ha utgått från den kritiska tidpunkt där avsläppet av Eva och Laban gjordes av Berit i korsningen Limstagatan/ Bruksgatan (Ringvägen).
Och då hade GN varit på tapeten istället för PAJ i latrinen.Ett år innan, den 1 maj 2015 , rakt över korsningen stod GN och lyfte runt på sina stora stenbumlingar i sin gula tröja med texten VI VET.
Handfatstrallaren från 2022-05-03, 16:54 länk
Citat:
LÄNK
FREDAG DEN 1 MAJ 2015
https://www.instagram.com/p/2JPRCQKyEe/
FREDAG DEN 1 MAJ 2015
https://www.instagram.com/p/2JPRCQKyEe/
VI VET (tröjan)gudfaderen Hemgym idag. Axlar, biceps , rygg och stjärt. Adrenalinpåslag maximalt. Återskapar stenmuren till orginal. Lades av mig 93-94 nånting. Storklumpar. #minpromenad
DEN 1 MAJ 2015
https://www.instagram.com/p/2JPRCQKyEe/Som sagt, världen är liten!
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2023-02-10 kl. 18:03.
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2023-02-10 kl. 18:03.