Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Tyvärr har du fel. Han måste inte sno ihop ett jävla dugg. P kan säga att han för många år sedan har sagt det han har att säga. Om inte P själv har vett på att välja den ståndpunkten så skulle vilken försvarare som helst råda honom att för sitt eget bästa hålla käften. Det är upp till utredarna att driva det vidare utan hans medverkan. Alla bör förstå att det är i stort sett hoplöst vid det här laget. Ledsamt men sant.
Rätta mig om jag har fel men visst var uppgiften som LGWP igår sladdrade ur sig att Evas kläder låg prydligt ihopvikta en bit ifrån kroppen något som inte kommit till offentligheten tidigare?
Nä jag har inte fel.
Han verkar ju inte vara speciellt talför idag vad gäller det här fallet, hade han känt sig oskyldigt utpekad så hade han nog talat om det och ställt upp i programmet också.
Tror du verkligen på allvar att han inte på något vis kommer att bli inblandad igen utan att utredarna kommer att driva det vidare utan att ha någon som helst kontakt med honom?
Spelar ingen roll vad försvararen säger, till slut spricker det hela
Det där med kläderna sa ju nästan Anneli också, jag fick en känsla av det när hon inte sa att dom låg slängda på sidan om.