Citat:
Dessutom... Varför kom han in på Kramm genomblöt kl 00.40? Ni som tvivlar på att MrP är skyldig, förklara för mig varför han var så orolig för Eva den natten att han åkt och letat efter henne med bilen samt ringt hennes föräldrar?? Varför var han orolig???????? Var väninnan som skjutsade hem henne galen? Hade han läst om bortföranden i UFOnytt? Jag får inte ihop det och det är främst denna märkliga oro just den natten hon blir mördad som gör att han är så jäkla fett misstänkt i mina ögon
Han hade ju bil och körde en kompis hem vid 1 tiden.
Har man bil inte fan är man ute i regnet och blir genomblöt och sen går på krogen utan att byta om först. Han bodde ju nära så det borde han kunna ha göra. Parkera det kunde man också göra alldeles intill ingången till Kramm så där blev han inte genomblöt heller.
Men PAJ hade väl lite att göra mellan kl 23 och 00.40 ute i regnet. Vad?
Citat:
PAJ omtalas som pojkvännen, fästmannen, men det var han inte enligt väninnan.Luktar lite skumt här. Enkelt uttryckt. Mark och Bosse tillsammans med en rad experter slog hål på alibi och en massa lögner som den utpekade inte vill svara på utan lägligt nog tappade han minnet. Säg mig, om din syster blir mördad och så kallade självutnämnde pojkvännen inte kan svara på frågor, tar aldrig kontakt med systerns familj igen, undviker allt som har med den mördades familj att göra och dessutom glömmer, antagligen, det mest traumatiska som hänt honom. Ja, då har ni svaret själva. Dessutom sa han ju bort sig rejält när han på dagen såg mannen med hunden, som i själva verket var ute på natten, han höll ju på att köra över honom med cykeln. Låt säga att den utpekade även gillar att leka krig med 10-15 år yngre pojkar, gå i militärkläder, gillar vapen, dolkar..ja inte så konstigt att folket redan är säker och inte så konstigt att Bosse och Mark såg igenom allt, ni kan ju inte på fullt allvar tro att proffisonella står i rikstv och pekar ut en människa om de inte är hundra säker...folket i Kramfors har redan bilden klar, han kan lika gärna erkänna, ingen kommer att behandla honom värdigt efter detta. Och, med all rätt...
Han var en igel på Eva och ville vara hennes pojkvän men hon ville inte ha honom.
Någonstans framkom att väninnan hade blivit pressad av PAJ och hade försagt sig och talat om att Eva hade träffat en ny kille.
Det var väl där det brast när igeln inte fick sitt byte...
Senast redigerad av Timeout 2016-11-06 kl. 00:31.
Senast redigerad av Timeout 2016-11-06 kl. 00:31.