2010-03-25, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken

finns bättre saker o hacka på än inlägget som du irriterade dig på...

ja, din mammas fitta.

det är klart att det är värt att ryta ifrån när någon - som dessutom är inblandad i hela skiten - hela tiden försöker försvara en psyksjuk mördare
Citera
2010-03-26, 01:27
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
ja, din mammas fitta.

det är klart att det är värt att ryta ifrån när någon - som dessutom är inblandad i hela skiten - hela tiden försöker försvara en psyksjuk mördare

Klart att du kan ryta ifrån om du tycker att det känns bättre för dej då.
Men gör det gärna på ett mer moget sätt.

-.-
Citera
2010-03-26, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IskallNo1

-.-

du är ju verkligen dum i huvudet. du stöder folk som mördar småbarnsmammor men börjar böla om någon använder ett könsord

försvinn din feta kossa
Citera
2010-03-26, 10:39
Medlem
Citat:

-.-

Så klart man kan älska/gilla en mördare. Men jag antar att du inte försvarar det han gjorde (mordet), eller gör du det?

Sedan hoppas jag att du inte ser honom som mer än en vän. Den typen av killar kommer inte att ge dig ett bra liv. Även om du gillar Varg anser jag att han är något av ett varnande exempel. Hans liv kastas nu bort i fängelset och när han kommer ut är han på samhällets botten. Jag hoppas du har bättre förebilder så han inte drar dig med i mörkret! Det är han inte värd! Han kommer inte älska dig mer för det...om han försöker dra dig med i ett mörker är det aldrig av kärlek, utan bara för att det är så jobbigt att gå under ensam. Kom ihåg det!
Citera
2010-03-26, 13:10
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Så klart man kan älska/gilla en mördare. Men jag antar att du inte försvarar det han gjorde (mordet), eller gör du det?

Sedan hoppas jag att du inte ser honom som mer än en vän. Den typen av killar kommer inte att ge dig ett bra liv. Även om du gillar Varg anser jag att han är något av ett varnande exempel. Hans liv kastas nu bort i fängelset och när han kommer ut är han på samhällets botten. Jag hoppas du har bättre förebilder så han inte drar dig med i mörkret! Det är han inte värd! Han kommer inte älska dig mer för det...om han försöker dra dig med i ett mörker är det aldrig av kärlek, utan bara för att det är så jobbigt att gå under ensam. Kom ihåg det!

Jag ser honom endast som min vän och jag försvarar inte det han har gjort.
Jag tycker att han kan sitta där han sitter.
Det är han själv som har satt sej i den situationen och han har accepterat läget.
Jag tycker att det han har gjort är fruktansvärt.
Men han är fortfarande min vän.
Citera
2010-03-26, 13:13
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
du är ju verkligen dum i huvudet. du stöder folk som mördar småbarnsmammor men börjar böla om någon använder ett könsord

försvinn din feta kossa

Hmm?
Hur gammal är du egentligen??
12 eller.
Väx upp och lär dej föra en ordentlig diskussion.

Försvinn själv!
Citera
2010-03-26, 14:04
Medlem
Citat:
ja, din mammas fitta.

du e ju fan störd...lär dig diskutera på ett moget vis......
enda kontakten jag haft me varg Nielsen var när jag en kort tid satt på samma avdelning som han....

TRO MIG..... om jag vetat vad han gjort så hade han fått riktigt mycket pisk av mig o övriga intagna....

psyksjuk mördare....JA!! det var han..... han skulle blivit LPT:ad långt innan mordet skedde.... psykriatrin skötte inte sitt jobb..... han hade en lång tid fått diverse BENZO-prepp utskrivet...

om man ser till dina inlägg så kan du ju inte vara gammal......

håll lite mera vuxen ton på inläggen me lite källfakta eller iallafall hänvisa till nån källa.....

mvh.T
Senast redigerad av sx-pojken 2010-03-26 kl. 14:17.
Citera
2010-03-26, 14:14
Medlem
Citat:
Det är han själv som har satt sej i den situationen och han har accepterat läget.

antar att det var du som skrev ett inlägg på Varg Nielsens konto här på FB om hans adress till häktet...

måste ju säga att det var oerhört provocerande att göra detta.....

din vän varg nielsen var inte allt för kaxig på avdelningen.....han vågade inte ens säga vad han gjort utan sa att han satt för mord & mordbrand.... men ville inte utveckla det mera än så...

sen att han sedan sitter i häktet och e stöddig mot folk här på FB genom dig e ju så jävla lågt.....

såg att han ville ha "besök" av folk som ogillade honom.... tror inte han vågar möta nån i besöksrummet...

mvh.T
Citera
2010-03-27, 00:07
Medlem
Citat:

Det är bra det.
Citera
2010-03-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
du e ju fan störd...lär dig diskutera på ett moget vis......
enda kontakten jag haft me varg Nielsen var när jag en kort tid satt på samma avdelning som han....

TRO MIG..... om jag vetat vad han gjort så hade han fått riktigt mycket pisk av mig o övriga intagna....

psyksjuk mördare....JA!! det var han..... han skulle blivit LPT:ad långt innan mordet skedde.... psykriatrin skötte inte sitt jobb..... han hade en lång tid fått diverse BENZO-prepp utskrivet...

om man ser till dina inlägg så kan du ju inte vara gammal......

håll lite mera vuxen ton på inläggen me lite källfakta eller iallafall hänvisa till nån källa.....

mvh.T

Psykiatrin skötte inte sitt jobb och du drar slutsatsen att ni på fängelset därför borde ha piskat upp Varg Nielsen? På vilket sätt blir han en bättre människa för det? Hans straff är kanske för civiliserat i somligas ögon, men vi lever trots allt inte i mellanöstern där det är Ok att stena och piska kriminella människor och spotta på dem offentligt, det är brottsligt.
Citera
2010-03-27, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Psykiatrin skötte inte sitt jobb och du drar slutsatsen att ni på fängelset därför borde ha piskat upp Varg Nielsen? På vilket sätt blir han en bättre människa för det? Hans straff är kanske för civiliserat i somligas ögon, men vi lever trots allt inte i mellanöstern där det är Ok att stena och piska kriminella människor och spotta på dem offentligt, det är brottsligt.

PRISON-RULE.

Killar som begår brott mot kvinnor o barn får allt som oftast pisk på kåken o blir utfrysta..... jag orkar inte bry mig om sånt så mycket....MEN detta var så sjukt att beröva ett barn dess mamma medans barnet närvarar...

personligen så brukar jag sköta mig på anstalt...MEN brukar slå till hårt när det blir tjafs viket resulterat i årslång ISOLERING sist... vilket blir jävligt surt...

Grejen e just den att varg nielsen sitter och leker BALL genom sin kompis här på FB....lite konstigt tycker jag då han inte ens vågade berätta för oss medintagna vad han gjort för brott och hur och mot vem han gjort brottet....

hade han suttit och ångrat sitt brott så hade jag inte brytt mig lika mycket.... men o sitta o spela tuff och säga åt folk att komma på "besök" när man inte ens vågar berätta för andra intagna blir bara så fegt o löjligt...

mvh.T
Citera
2010-04-05, 14:40
Medlem
AbbySciutos avatar
Att Varg var mer röst än hjärna var ganska väntat, men att inte ens våga säga varför man sitter inne? Att sen "lägga till" mordbrand till det hela fattar jag inte varför.

Är det någon som kan uppdatera lite i hur Johannas familj klarar sig? Hur mår dottern och dotterns pappa?

Edit : Tobbe - fick Vargen någonsin besök när du var på samma anstalt som honom? Isf, vet du vem som besökte honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in