• 1
  • 2
2008-07-25, 12:08
Medlem
Tankishs avatar
Fljer det med ngot sevicepack till XP Home Edition eller mste man fixa det fr sig efter?

Jag sitter med en XP skiva och ska lga in XP p en gammal dator som mina pron ska f. Var kan jag f tag p ett fungerande serie nummer? Ngon som vet?
Citera
2008-07-25, 13:05
Medlem
Det gr att baka in senaste service pack och brnna ny skiva. Kolla in www.nliteos.com
Citera
2008-07-25, 13:15
Medlem
nkelGunnars avatar
Jag brjade skriva p ett svar hur du ska gra fr att f det att bli s enkelt som mjligt, men sen insg jag hur trtt jag r p alla som inleder rubriken med 'Snabbt Svar' eller ngot liknande idiotiskt. Tror ni p fullaste allvar att folk hr stressar lite extra fr att hjlpa just er om ni skriver s? Sjlv kommer jag i fortsttningen inte att hjlpa folk som beter sig s.
Citera
2008-07-25, 13:29
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Jag brjade skriva p ett svar hur du ska gra fr att f det att bli s enkelt som mjligt, men sen insg jag hur trtt jag r p alla som inleder rubriken med 'Snabbt Svar' eller ngot liknande idiotiskt. Tror ni p fullaste allvar att folk hr stressar lite extra fr att hjlpa just er om ni skriver s? Sjlv kommer jag i fortsttningen inte att hjlpa folk som beter sig s.

Hahaha ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Tankish
Fljer det med ngot sevicepack till XP Home Edition eller mste man fixa det fr sig efter?

Jag sitter med en XP skiva och ska lga in XP p en gammal dator som mina pron ska f. Var kan jag f tag p ett fungerande serie nummer? Ngon som vet?
Ett par saker som har jag frsttt och som jag inte frstr:

Frstr:
-Du frgar om det fljer med ngot sp till XP Homo Edition eller om man kan fixa det sjlv.
-Att du sitter/str med en Xp skiva.
-Att du ska fixa XP p en gammal dator som dina frukter ska f.

Frstr inte:
-Varfr du inte kan googla innan du postar ett inlgg.
-Varfr du skriver "Snabbt svar" till ngonting som enligt oss inte behver ett snabbt svar. Vi respekterar folk som verkligen behver ett snabbt svar som vi kan ge dem. Snabbt svar faller under kategorin: min dator r snder, jag har alla mina vrdesaker i den, jag har en powerpoint jag ska redovisa om 5 timmar, detta r p liv och dd, kan ge min familj ett bttre liv, jag har ngra dagar kvar att leva och behver alla bilder p min familj tillbaka, snlla hjlp mig.
-Varfr du behver ett fungerande serienummer nr du har en XP skiva... Vi ger inte ut serienummer fr Guds skull. Leta sjlv.
Citera
2008-07-25, 16:54
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish

Serienummret str p CD omslaget eller p en lapp p datorn sedan r det bara att ansluta sig till MS Update och kra alla de senaste uppdateringarna...
Citera
2008-07-25, 17:31
Medlem
datajesuss avatar
"en gammal dator" ??! - lter fr mej som att dina pron borde skjussa sin grodd til tervinningen med elndet istllet fr att dsla tid p detdr gammla bket!
Citera
2008-07-25, 18:58
Medlem
Kan man installera xp pro p en dator som tidigare hade home edition helt vanligt eller mste man kolla upp hrdvara?
Citera
2008-07-25, 19:15
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PXK
Kan man installera xp pro p en dator som tidigare hade home edition helt vanligt eller mste man kolla upp hrdvara?
Ja och nej.
Citera
2008-07-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Ja och nej.

P datorn str det Designed for windows xp. Hur menar du ja och nej?
Citera
2008-07-25, 19:58
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:

Det r inga problem.

Det skiljer inte s mycket inom prestanda utan mest inom ntverksdelen och vissa kommando under Tjnster.
Citera
2008-07-25, 20:05
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
P datorn str det Designed for windows xp. Hur menar du ja och nej?

Om du kollar s har du stllt tv frgor och ftt tv svar av mig.
Behvs det mera?
Citera
2008-07-26, 07:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar

D r vi tv p detta. Hatar ocks dessa idioter. Fler som vill hnga p?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in