2010-06-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Jag uppsökte vårdcentralen en gång då jag hade känt en diffus värk i pungen en längre tid. Läkaren var en fantastiskt vacker kvinna i 35-års åldern. Jag fick stå upp och hon placerade sig på en stol framför. Jag fick dra ner byxorna och hon började undersöka pungen med varsamma händer. Jag enorm ribba och eftersom hon var så nära med ansiktet så nuddade ollonet hennes ansikte hela tiden. Plötsligt så sprutar jag en enorm sats i hennes ansikte, kanske 8 - 10 spermastrålar... OJ!! sa den kvinnliga läkaren och jag blev alldeles röd i ansiktet!
Hon verkade dock inte ta illa upp men jag skämdes ändå. Hennes förklaring till värken i pungen var att jag inte hade haft utlösning på lång tid. och mycket riktigt! värken i pungen var borta!
Du sprutade henne i ansiktet och allt hon sa var "OJ!"?
Citera
2010-06-11, 18:36
Medlem
PhilipMarlowes avatar
När jag var spermadonator och skulle lämna kom en s-sköterska in i rummet just innan jag var på väg att spruta.

-Uuuut, skrek jag...
Citera
2010-06-14, 08:07
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och tillsägelser utdelade.
//mod
Citera
2010-06-14, 20:39
Bannlyst
OT, men skitsamma! Ville bara berätta en äcklig grej. På min skola var skolsköterskan bög.. Där kontrollerade vi så att vi hade två pumgkulor, han skulle även kolla så att våra ryggar var raka... Gissa vad han gjorde då? Han tog av oss tröjorna, sedan ställde han sig "bakom"(läs doggy) och "inspekterade"... Detta var under högstadiet, är det sådana kontroller man gör/gjorde?
Citera
2010-06-15, 23:40
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringaktare
OT, men skitsamma! Ville bara berätta en äcklig grej. På min skola var skolsköterskan bög.. Där kontrollerade vi så att vi hade två pumgkulor, han skulle även kolla så att våra ryggar var raka... Gissa vad han gjorde då? Han tog av oss tröjorna, sedan ställde han sig "bakom"(läs doggy) och "inspekterade"... Detta var under högstadiet, är det sådana kontroller man gör/gjorde?

Haha sånt gör man väl inte när man går på högstadiet
Eller det beror kanske på när/var du gick, men hör väl inte till vanligheterna
Citera
2010-06-17, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ringaktare

Pungen skulle nog vara lågstadiet men ryggen kollar man i högstadiet på det viset
Citera
2010-06-28, 05:49
Medlem
kantarellsoppas avatar
Inget stånd men...

Var med om två, i min mening, relativt märkliga reaktioner av två olika personer när jag undersökte min familjepåse på akuten en natt (hade uppenbarligen bitestikelinflammation).

En manlig doktor börjar undersöka. Och min inställning till hela grejen med undersökning av kön på sjukhus är att det är en kroppsdel precis som vilken annan, så att dom ska undersöka min pung är i min mening inte mer märkvärdigt än att dom ska trycka på min magen. Så när doktorn säger "jag förstår om du tycker det här är olustigt..." är mitt givna svar "nej?". När jag yttrar mitt något förvånade nej är det som att han "snapar out" från något, precis som när man dagdrömmer och kommer tillbaks till verkligheten. Han ger mig världens märkligaste blick och ett "öhm.. okej" till svar. Visst, hans omtankesyttring är fin men hans chock vid mitt nekande svar var bra jävla märkligt.

Han lyckades hursom hitta "the golden spot" (där det gjorde som mest ont) vilket avlöstes av ett fint skrik :P Får nu sagt att han tycker vi ska ta ett ultraljud på härligheten. Sagt och gjort, där ligger jag på en brits i ett mörkt rum. Och en kvinnlig läkare dyker upp. Hon ber mig lägga en handduk under pungen och säger åt mig att själv stryka på gelén (är det vanligt att man får göra det själv?).

Märker hur sjukt obekväm hon är med hela situationen, alternativt hade hon bara en dålig dag... eller så var det jag som såg saker som inte fanns där - who knows, jag tolkade det iaf som att hon inte var ett dugg bekväm med det hela. Hon gnider och gnider den där dosan omkring på pungen och stirrar in i sin skärm. Av nyfikenhet vill jag givetvis titta på skärmen (hur ofta får man chansen att se hur det ser ut inne i sin egen pung?) så jag lutar mig upp och försöker slänga ett öga på skärmen varpå jag får ett barskt "ligg still." Lägger mig ner och stirrar i taket... Nu övergår min tanke kring att hon är obekväm till att något faktiskt är helt galet i pungen, så länge som hon suttit och gnidit och stirrat in i skärmen i fullkomlig tystnad. Blir lite orolig så jag säger "hittar du något spännande?" och då lackar hon ur; stirrar på mig och tilltalar mig som om jag vore en olydig hund "sitt still och var tyst!" Bör tillägga att jag inte rört mig en millimeter sen första tillsägelsen... Kändes rätt oproffsigt.

Skulle gärna vilja ha vidare åsikter ang. detta från någon som arbetar inom vården!
Citera
2010-06-28, 18:47
Medlem
1C0NSs avatar
Har vart med om samma sak fast värre, när jag var påtänd som satan. Var på sjukan, sneade ur som satan och läkarna krävde urinprov som jag inte kunde ge för att jag inte kunde pissa alls. Var helt tom på urin.

Så då fick jag lägga mig på en sängbits, och så drog två kvinnliga läkare ner brallorna och jallingarna på mig. Där låg jag med värsta tjackballen jag någonsin skådat, och det kändes som om att dom skrattade inombords, den var så galet liten, såg nästan ut som att den gått och gömt sig inne i magen.

Dom drog sen på någon gummi "påse" och den sög ut urinet. Så jävla pinsamt
Citera
2010-06-28, 20:32
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempuser1
Pungen skulle nog vara lågstadiet men ryggen kollar man i högstadiet på det viset
Varför kollar man efter att ryggen är rak? Fick själv göra det fast för en äldre kvinna som inte såg så bra ut. Hon satt dock framför.
Citera
2010-06-28, 22:41
Medlem
Min polare hade bokat in ett möte för att kontrollera prostatan, vanlig rutinkontroll typ. Han var glad över detta eftersom att han hade inbillat sig länge att han hade prostatacancer. Vad han baserade detta på minns jag inte.

I vilket fall som helst så gick han till en urololog och hade tydligt markerat att han ville ha en manlig. Någon sjabblade sig regält och han kom givetvis till en kvinnlig. Inte nog med att det var en urolog av kvinnligt kön, det var dessutom hans granne.
Han har aldrig vågat berättat om hon fick utföra undersökningen eller ej. Men man kanske ana vad som hände i och med att han inte berättar.
Citera
2010-06-28, 22:58
Medlem
MrBoaOrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aanders
Min polare hade bokat in ett möte för att kontrollera prostatan, vanlig rutinkontroll typ. Han var glad över detta eftersom att han hade inbillat sig länge att han hade prostatacancer. Vad han baserade detta på minns jag inte.

I vilket fall som helst så gick han till en urololog och hade tydligt markerat att han ville ha en manlig. Någon sjabblade sig regält och han kom givetvis till en kvinnlig. Inte nog med att det var en urolog av kvinnligt kön, det var dessutom hans granne.
Han har aldrig vågat berättat om hon fick utföra undersökningen eller ej. Men man kanske ana vad som hände i och med att han inte berättar.

Förstår jag dig rätt när du säger att "din polare" hade föredragit att bli tvångspillad i rumpan av en främmande man än ömsint undersökt av sin heta kvinnliga granne?
Citera
2010-06-28, 23:09
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Varför kollar man efter att ryggen är rak? Fick själv göra det fast för en äldre kvinna som inte såg så bra ut. Hon satt dock framför.
För att skolios (sned rygg, typ) kan medföra en helvetes massa problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in