Sökte läkare för att jag var tvungen att springa o pissa på nätterna. Vi snackade och vi kom fram till att det jag behövde var ett enklare kirurgiskt ingrepp nånstans nere i kuken. Hade nåt att göra med prostatan också tydligen.
Nåväl, dagen kom för operation och dagen innan ansade jag och gjorde fint.
När jag skulle opereras fick man hoppa i en sån där sexig sjukhusskjorta som räcker till knäna och vita strumpbyxor som räcker till ljumskarna.
Blev hänvisad till en gynstol, och jag backade direkt. Ok sa se, lägg dig på britsen här då. I med en massa sköna droger i droppet, upp med gubbslemmets ben och fram med stödben till britsen!! Så jävla lurad, där låg man som en kärring med vresade ben.
Sen kom förberedelserna inför operationen. En skabbig sköterska i 60-årsåldern kommer fram med en hin o svamp. Hinken innehöll förmodligen nån steril lösning som var ca 10 grader "varm". Dränkte in kuk, pung o röv med denna sköna lösning. Vips så blev ballen som en humla.
In kommer läkaren och börjar förklara för den starkt drogpåverkade gubbslemmet vad som ska ske. Jo ser du, det här RÖRET kommer föras in i penis via urinröret, och sen kommer jag föra in dessa MASSIVA instrument i din kuk och utföra ingreppet. Den som någon gång skruvat med en Volvo 142 vet ungefär hur grova bromsledningarna är på en sådan, och jag kan tyvärr inte stoltsera med en FB-balle. Jag förklarade i mitt töcken att detta går inte, det finns inte plats. Då sa läkaraset att så fort det gör det minsta ont säjer du bara till så söver vi dig helt o hållet.
En sköterska kom fram med Lidocain i flytande form och sa att de skulle spruta in det i urinröret för att lindra smärtan. Shoot sa jag, fyll på bara. Hon tryckte i rejält, och satte som slutkläm en liten söt klädnypa på förhuden så inte skiten skulle rinna ut. Då fick jag värsta psykbrytet, såg mig själv ligga där med vresade ben, klädnypa på min numera iskalla minikuk och ett skönt drogrus. Nåväl, läkaren kom tillbaka och sa att nu kör vi igång, säj till om det gör för ont. Han körde in bromsröret ca 3 cm, och en lätt smärta spred sig i minikuken samtidigt som jag hörde ett svagt knastrande ljud. Efter ytterligare 2 cm sa jag att NU, NU JÄVLAR gör det ont. Pang så tryckte narkosläkaren i mig godnattgrejer rakt in i armen. Mörkret spred sig och jag vaknade nån timme senare.
Börjar så småningom vakna ordentligt och blir nervös. Vad fan var det där knastrande ljudet? Jo, läkaren hade haft fel vinkel på bromsröret med följden att röret hade tyckts mot undersidan av kuken och således skapat ett invändigt sår med en enorm svullnad som följd. Man var lite spänd när man lyfte täcket o kollade ner. I ballen sitter den största jävla kateter jag sett i hela mitt liv. Blod överallt, svullnad som skulle få vilken porrskådis som helst att blekna och en OTROLIG smärta. Jag vrålade på sköterskan som kom direkt, kollade på ballen och gav mig omedelbart nåt starkt jox så jag försvann i 1 dygn.
Vaknar av att en sköterska tvättar min numera fullständigt massakrerade balle med iskallt vatten. Med en blick av otroligt medlidande frågar hon hur jag mår varpå jag svarar "bara fint, du har ett mycket bra handlag" med ett stort jävla flin på läpparna. Hon säjer inte ett skit, tvättar klart och går. Jag slocknar igen några timmar, och dagen efter ska jag hem. Då kommer 2 brottarsköterskor in och säjer att de ska ta bor katetern. Visst sa jag, söv mig och så får ni göra vad ni vill. Nänä, den där tar vi bort nu direkt blir svaret. Stålsätt dig lite. Jahapp, en sköterska håller mina armar, den andra håller kuken och börjar dra. Poff så försvann jag in i dimman IGEN. Smärtan däckade mig direkt!! Piggnade till efter några minuter, och ser full aktivitet samt mängder med blod i hela sängen.
När jag till slut kom hem så pissade jag taggtråd i 3 veckor.
Erotisk fin upplevelse va?