2009-04-02, 12:33
Medlem
brisingamens avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Hur i helvete kan ni (alltid dessa jävla killar) låta kvinnliga läkare/sjuksköterskor - eller bland det värsta jag läst på länge - STUDENTER ta, se och känna på era kukar?

Ofta manliga studenter skulle få gå in och ta på en randomtjej mellan benen medan hon står där. Aldrig att en tjej skulle gå med på den förnedringen.

Jag är tjej och jag ska informera om att det händer ganska ofta (nästan alltid faktiskt) att gynekologer är män och även ibland att de har studenter hos sig. Hur ska de annars lära sig ?

Det stör mig inte det minsta att det är en man som sticker in fingrarna i min slida, varför skulle det göra det ? Någon förnedring tycker jag absout inte att det är, jag blir ju inte kåt av det direkt men obehagligt är det inte heller.

Slappna av lite, en erektion är ju faktiskt inte hela världen, de flesta läkare och sjuksystrar är nog vana.Det är ju faktiskt en normal fysisk reaktion, man ska väl vara glad att man fungerar.

Edit- Synergi, Jag såg nu först att du råkat ut för ett övergrepp, då förstår jag bättre varför du känner som du gör. Men det bästa du kan göra är att bearbeta detta och sedan lägga det bakom dig så att det inte förstör hela ditt liv.Det behöver du inte ge dem !
Senast redigerad av brisingamen 2009-04-02 kl. 12:51.
Citera
2009-04-08, 18:58
Medlem
ZätaHs avatar
[quote=brisingamen]
Citat:

Jag är tjej och jag ska informera om att det händer ganska ofta (nästan alltid faktiskt) att gynekologer är män och även ibland att de har studenter hos sig. Hur ska de annars lära sig ?

Det stör mig inte det minsta att det är en man som sticker in fingrarna i min slida, varför skulle det göra det ? Någon förnedring tycker jag absout inte att det är, jag blir ju inte kåt av det direkt men obehagligt är det inte heller.

Slappna av lite, en erektion är ju faktiskt inte hela världen, de flesta läkare och sjuksystrar är nog vana.Det är ju faktiskt en normal fysisk reaktion, man ska väl vara glad att man fungerar.

Det är väl i och för sig en bra inställning till sin kropp du har men grejen med oss killar är ju att kåtheten märks på ett annat tydligare sätt.

21 cm sätt s a s
Citera
2009-08-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Hur i helvete kan ni (alltid dessa jävla killar) låta kvinnliga läkare/sjuksköterskor - eller bland det värsta jag läst på länge - STUDENTER ta, se och känna på era kukar?

Ofta manliga studenter skulle få gå in och ta på en randomtjej mellan benen medan hon står där. Aldrig att en tjej skulle gå med på den förnedringen.

Att få stånd i sådana sammanhang är för övrigt rubbat. Precis som om en tjej skulle bli blöt av att vara hos gynekologen, då ett gäng unga killar går in och tittar henne i skrevet och tafsar runt.

Det skulle aldrig hända.

Är ni så desperata och fullkomligt besatta av att kvinnor tar del av era kroppar att ni tar varje tillfälle i akt? Går ni hem och runkar till det sen också?

Jag tillhör knappast samma släkte som er. Många av er verkar verkligen vara som djur, som ska hålla på kladda med sina kukar överallt.

Jättespännande.
Wow...Combobreaker
Citera
2009-08-04, 22:22
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uicker
Wow...Combobreaker

Låt en gammal diskussion dö...
Citera
2009-08-05, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Sökte läkare för att jag var tvungen att springa o pissa på nätterna. Vi snackade och vi kom fram till att det jag behövde var ett enklare kirurgiskt ingrepp nånstans nere i kuken. Hade nåt att göra med prostatan också tydligen.

Nåväl, dagen kom för operation och dagen innan ansade jag och gjorde fint.
När jag skulle opereras fick man hoppa i en sån där sexig sjukhusskjorta som räcker till knäna och vita strumpbyxor som räcker till ljumskarna.
Blev hänvisad till en gynstol, och jag backade direkt. Ok sa se, lägg dig på britsen här då. I med en massa sköna droger i droppet, upp med gubbslemmets ben och fram med stödben till britsen!! Så jävla lurad, där låg man som en kärring med vresade ben.

Sen kom förberedelserna inför operationen. En skabbig sköterska i 60-årsåldern kommer fram med en hin o svamp. Hinken innehöll förmodligen nån steril lösning som var ca 10 grader "varm". Dränkte in kuk, pung o röv med denna sköna lösning. Vips så blev ballen som en humla.

In kommer läkaren och börjar förklara för den starkt drogpåverkade gubbslemmet vad som ska ske. Jo ser du, det här RÖRET kommer föras in i penis via urinröret, och sen kommer jag föra in dessa MASSIVA instrument i din kuk och utföra ingreppet. Den som någon gång skruvat med en Volvo 142 vet ungefär hur grova bromsledningarna är på en sådan, och jag kan tyvärr inte stoltsera med en FB-balle. Jag förklarade i mitt töcken att detta går inte, det finns inte plats. Då sa läkaraset att så fort det gör det minsta ont säjer du bara till så söver vi dig helt o hållet.

En sköterska kom fram med Lidocain i flytande form och sa att de skulle spruta in det i urinröret för att lindra smärtan. Shoot sa jag, fyll på bara. Hon tryckte i rejält, och satte som slutkläm en liten söt klädnypa på förhuden så inte skiten skulle rinna ut. Då fick jag värsta psykbrytet, såg mig själv ligga där med vresade ben, klädnypa på min numera iskalla minikuk och ett skönt drogrus. Nåväl, läkaren kom tillbaka och sa att nu kör vi igång, säj till om det gör för ont. Han körde in bromsröret ca 3 cm, och en lätt smärta spred sig i minikuken samtidigt som jag hörde ett svagt knastrande ljud. Efter ytterligare 2 cm sa jag att NU, NU JÄVLAR gör det ont. Pang så tryckte narkosläkaren i mig godnattgrejer rakt in i armen. Mörkret spred sig och jag vaknade nån timme senare.

Börjar så småningom vakna ordentligt och blir nervös. Vad fan var det där knastrande ljudet? Jo, läkaren hade haft fel vinkel på bromsröret med följden att röret hade tyckts mot undersidan av kuken och således skapat ett invändigt sår med en enorm svullnad som följd. Man var lite spänd när man lyfte täcket o kollade ner. I ballen sitter den största jävla kateter jag sett i hela mitt liv. Blod överallt, svullnad som skulle få vilken porrskådis som helst att blekna och en OTROLIG smärta. Jag vrålade på sköterskan som kom direkt, kollade på ballen och gav mig omedelbart nåt starkt jox så jag försvann i 1 dygn.

Vaknar av att en sköterska tvättar min numera fullständigt massakrerade balle med iskallt vatten. Med en blick av otroligt medlidande frågar hon hur jag mår varpå jag svarar "bara fint, du har ett mycket bra handlag" med ett stort jävla flin på läpparna. Hon säjer inte ett skit, tvättar klart och går. Jag slocknar igen några timmar, och dagen efter ska jag hem. Då kommer 2 brottarsköterskor in och säjer att de ska ta bor katetern. Visst sa jag, söv mig och så får ni göra vad ni vill. Nänä, den där tar vi bort nu direkt blir svaret. Stålsätt dig lite. Jahapp, en sköterska håller mina armar, den andra håller kuken och börjar dra. Poff så försvann jag in i dimman IGEN. Smärtan däckade mig direkt!! Piggnade till efter några minuter, och ser full aktivitet samt mängder med blod i hela sängen.

När jag till slut kom hem så pissade jag taggtråd i 3 veckor.

Erotisk fin upplevelse va?

du gav mig ett redigt gött garv, men jag som man känner stort medlidande..
Citera
2009-08-05, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Haha, ofta. Jag tycker mest det är skabbigt att endast tänka på sex om precis alla situationer. Inte undra på att många här klagar över att de inte får ligga, de är ju desperata apor typ som juckat mot lyktstolpar och tycker alla kvinnor över 30 är MILFS.

Det är helt enkelt pinsamt låg nivå på diskussionen häromkring, vilket får mig att tro att majoriteten är jävligt unga killar.

Get it?

Bara för att du kommer från nån kristet rövhål så behöver du inte komma och sprida ditt skitsnack, Om du inte ser humorn / det intressanta i det här varför ens läsa tråden överhuvudtaget?
Citera
2009-08-05, 06:11
Medlem
Teh_Masterers avatar
Inte riktigt en ståndhistoria - men den involverar mig, min röv, en snygg sjuksköterska/undersköterska och pinsamhet.

Jag hade länge plågats av en allt påtagligare klåda i röven - en riktigt grotesk sådan som tillslut var helt omöjlig att klara av utan att bli tokig. Jag drog på apoteket och fixade medicin mot hemorrojder, varpå jag typ mådde hur kasst som helst för att jag var tvungen att fråga en assnygg tjej om vad det kunde vara. Nåväl jag kör några vändor med Xyloproct som det så fint heter, och det blev bättre under en liten period. Detta förändrades dock ganska snabbt och tillslut var jag tvungen att göra det som jag fruktat mest - dra på sjukan för att få riktig hjälp.

De ville undersöka min röv med en liten slang som de skulle pula upp därbak. Det var en väldigt snygg tjej med asiatiska drag som skulle göra proceduren. Jag fick strippa för henne, dra röven i vädret och hela köret. Problemet var att jag var extremt nervös och min röv var spänd som en gitarrsträng. Tjejen försökte göra mig lugn, men jag var 18 år och hon kunde inte ha varit mycket äldre (fast alla asiatiska tjejer ser förvisso väldigt unga ut imo). Hur som helst så pratade hon lite med mig och frågade vad jag skulle göra till sommaren (trots att jag stod med byxorna vid anklarna och med min röv mot henne). Jag berättar att jag ska till Thailand med familjen och vi pratar rätt mycket om det (Hennes föräldrar var från Japan men hon var född i Sverige). Jag är likväl sjukt nervös och det är knappt möjligt att köra upp tuben i min häck. Då jag är nervös så säger jag dumma saker eller försöker skämta (vilket ofta slutar i extrem tragedi), så jag säger "Och här trodde jag att jag skulle få vänta med att bli tryckt i stjärten av en tjej tills jag landat i Thailand" varpå jag desperat skrattar. Tjejen brister ut i ett gapskratt och då spänningen väl släpper så skrattar jag så mycket att jag gråter av skratt och tjejen skrattar ännu mer, jag misstänker att även hon hade blivit påverkad av stämningen, (notera att jag fortfarande stod med bar röv). Efter att ha skrattat oavbrutet i ett par minuter så var min röv medgörlig som fan och proceduren gick fin-fint. Jag minns att hon komplimenterade mig för att jag var duktig och det kändes som om jag och hon hade blivit bästa vänner.

Låt mig tillägga att i princip ingen av mina vänner tror på denna historia - med all rätt, men jag lägger likväl upp den, för jag kan lova er att det är den mest sjuka berg-och-dal-bana av känslor som jag någonsin har upplevt. (Mina hemorrojdbesvär är för övrigt botade och jag känner mig som en ny man )
Senast redigerad av Teh_Masterer 2009-08-05 kl. 06:13.
Citera
2009-08-05, 07:19
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Teh_Masterer
Inte riktigt en ståndhistoria - men den involverar mig, min röv, en snygg sjuksköterska/undersköterska och pinsamhet.

Jag hade länge plågats av en allt påtagligare klåda i röven - en riktigt grotesk sådan som tillslut var helt omöjlig att klara av utan att bli tokig. Jag drog på apoteket och fixade medicin mot hemorrojder, varpå jag typ mådde hur kasst som helst för att jag var tvungen att fråga en assnygg tjej om vad det kunde vara. Nåväl jag kör några vändor med Xyloproct som det så fint heter, och det blev bättre under en liten period. Detta förändrades dock ganska snabbt och tillslut var jag tvungen att göra det som jag fruktat mest - dra på sjukan för att få riktig hjälp.

De ville undersöka min röv med en liten slang som de skulle pula upp därbak. Det var en väldigt snygg tjej med asiatiska drag som skulle göra proceduren. Jag fick strippa för henne, dra röven i vädret och hela köret. Problemet var att jag var extremt nervös och min röv var spänd som en gitarrsträng. Tjejen försökte göra mig lugn, men jag var 18 år och hon kunde inte ha varit mycket äldre (fast alla asiatiska tjejer ser förvisso väldigt unga ut imo). Hur som helst så pratade hon lite med mig och frågade vad jag skulle göra till sommaren (trots att jag stod med byxorna vid anklarna och med min röv mot henne). Jag berättar att jag ska till Thailand med familjen och vi pratar rätt mycket om det (Hennes föräldrar var från Japan men hon var född i Sverige). Jag är likväl sjukt nervös och det är knappt möjligt att köra upp tuben i min häck. Då jag är nervös så säger jag dumma saker eller försöker skämta (vilket ofta slutar i extrem tragedi), så jag säger "Och här trodde jag att jag skulle få vänta med att bli tryckt i stjärten av en tjej tills jag landat i Thailand" varpå jag desperat skrattar. Tjejen brister ut i ett gapskratt och då spänningen väl släpper så skrattar jag så mycket att jag gråter av skratt och tjejen skrattar ännu mer, jag misstänker att även hon hade blivit påverkad av stämningen, (notera att jag fortfarande stod med bar röv). Efter att ha skrattat oavbrutet i ett par minuter så var min röv medgörlig som fan och proceduren gick fin-fint. Jag minns att hon komplimenterade mig för att jag var duktig och det kändes som om jag och hon hade blivit bästa vänner.

Låt mig tillägga att i princip ingen av mina vänner tror på denna historia - med all rätt, men jag lägger likväl upp den, för jag kan lova er att det är den mest sjuka berg-och-dal-bana av känslor som jag någonsin har upplevt. (Mina hemorrojdbesvär är för övrigt botade och jag känner mig som en ny man )
Underbart!!!!
Blev ju lite av en "happy ending" ändå iaf
Citera
2009-08-05, 15:49
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teh_Masterer

Det roligaste jag har läst på länge !!! Du verkar ju ha riktigt skön humor .
Citera
2009-08-05, 16:53
Medlem
brisingamens avatar
[quote=ZätaH]
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen

Det är väl i och för sig en bra inställning till sin kropp du har men grejen med oss killar är ju att kåtheten märks på ett annat tydligare sätt.

21 cm sätt s a s

Nice !
Senast redigerad av brisingamen 2009-08-05 kl. 16:55.
Citera
2009-08-05, 22:31
Medlem
Seanns avatar
haft samma

jag fick undersökning av en leverfläck brevid min johnson på låret
när jag drog ner byxorna hade jag feting stånd
och tjejen som undersökte va 164 blond med perfekt kropp
hon sa, oh wait lemme help you with that
sen börja hon gnida och sugaa tills den gick ner
sen fortsatte hon med undersökningn
Citera
2009-08-05, 22:41
Medlem
Citat:
och tjejen som undersökte va 164 blond med perfekt kropp

Så efter den behandlingen hade du sinnesnärvaro att fråga exakt hur lång hon var? Och lade det på minnet. Men kul att du berättar om dina fantasier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in