Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-24, 15:39
Medlem
Hejsan,

Jag har ett litet men ack så irriterande problem med Firefox.
Dock är det inte alla sidor, utan bara vissa, jag kommer t.ex. inte åt Bilddagboken i Firefox. Jag kan inte googla, men kommer till Googles mainpage.

Allt jag beskrivit ovan fungerar klockrent i Internet Explorer, jag funderar på vad fan det kan vara. Har ni några tips att komma med?

MvH.
Citera
2008-07-24, 15:45
Medlem
927s avatar
du kan ju posta en hijackthis logg så kan se om det syns nåt i den
Citera
2008-07-24, 15:53
Medlem
Kollade genom, hittar inget som är suspekt, så jag kör en klassiker, nergraderar till 2.x och testar om det funkar bättre. :P
Citera
2008-07-24, 16:42
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykkmeister
Kollade genom, hittar inget som är suspekt, så jag kör en klassiker, nergraderar till 2.x och testar om det funkar bättre. :P

Version 3 strulade fan för mig med, kör 2.16 nu funkar väldigt mycket bättre, men det är ju så med nya realeaser så.
Citera
2008-07-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratcher
Version 3 strulade fan för mig med, kör 2.16 nu funkar väldigt mycket bättre, men det är ju så med nya realeaser så.
Det vart likadant när jag nergraderade till tvåan... det måste vara ett jävligt bra fel, för jag kollar runt men finner inga svar...
Citera
2008-07-24, 17:59
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykkmeister

du känner alltså igen det som står på varje rad i HJT loggen?
Citera
2008-07-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du känner alltså igen det som står på varje rad i HJT loggen?
Ja, det var inga som helst konstigheter, min bror säger sig dock veta att det rör sig om något certifikat-fel, men det har jag en svår tid att förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in