Citat:
Ursprungligen postat av downforwhatever
Rogers
Uppskattar att du svara på frågorna, men du känner inte mig, så du kan inte kalla mig för hund. Och du var aldrig där när jag blev ertappad, dem hitta den och det fanns ingen väg ut. Jag var tvungen att erkänna hela skitet...det var span och jag hade ingen som helst väg att gå ur eftersom det blev en jävla stor härva...dvs det var inte direkt menat mot mig, utan spanet var mot en större person med större mängder.
Jag kallar dig inte hund, jag säger att du hundar och försöker mao vara dutti inför husse. Det vart lite för mkt när du här skriver "jag har insett mitt misstag" Misstaget var ju att du var med fel folk, men, det vet man ju aldrig.
En bekant åkte dit, snuten fann knärren i hans ficka, visade den i handflatan och sa, vad har vi här, min bekant snodde åt sig den och åt upp den! Vips var bevisen väck.

Jag blev väl skadad av "nu blåser vi snuten" som liten.

Eftersom du åkte dit på blodprov så finns det ingen mening att böka och neka men var du tvungen att erkänna?
Flatlusarna måste kommit från ngt smutsigt linne? I efterhand, ser du ingen utväg?
Citat:
Nu blev det som det blev, och jag har lärt mig till nästa gång att göra det jag kanske som du säger borde ha gjort...anyways man, tack för ditt inlägg men inte för ditt sätt att beskriva mig och mina handlingar.
Nej, men det viktiga är att massan lär sig av de misstag vi gör.
Ditt "försvarstal" är viktigt för att lära folk hur man ska och inte ska göra, vad man kan stå på sig om och vad man bara har att le och säga, "jaja", om.
Kan vara bäst att vänta 5 år efter domens dag, sen ta nytt körkort, köp en motard och kör utan plåtar? Du kommer att få gå igenom 3 år av piss och skit som onekligen kommer att vara dyrt.
*kram* vet hur det e