Citat:
Ursprungligen postat av pluttifikation
Du är nog rökt dessvärre, lagen gör ingen skillnad på om du åkt 200mil eller 2meter med alkohol i blodet (eller i ditt fall en meter bak och en meter fram)...
Sen kan jag ju hålla med tidigare postare, att du borde fan inte ha medgivit nåt eller ens blåst på platsen, för även om dom hade tvingat dig till blodprov, är chansen ganska stor att din alkoholhalt i blodet hade varit laglig!
Som sagt, du borde ha nekat från början och dragit det till tingsrätten, där har du chans att lägga fram din sak (du skulle bara flytta bilen, etc.).
A... De e då kuken i gruset!!

Men nu e det försent. Jag e inte så påläst vad man bör göra i en sånn sits. Men då vet jag det tills nästa gång
Jag har ju märkt att det e billigt att åka kollektivt iaf i jämförelse med att köra V8...
Synd det bara blev 2 månader indraget, för vid 3 månader hade bötrena betalt sej mot att åka kollektivt.

Sen att det e jävligt segt o tar tid att åka kollektivt e ju straffet, men jag kan läsa tidningen i lugnan ro på tåget iaf..
Tack för alla svar o hjälp jag fått från er, mycket tacksam för detta... Peace out, Don't drink and drive (even if it's 2meters) som gumman sade...