2008-07-24, 12:17
Medlem
majkuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
nja.. om det vore s, s r det ju bara att blockera dom.. jag har en hel hg med adresser som jag har blockerat tack vare att jag har blivit spammad med meddelanden, och d sprrat dom adresserna utan att jag skrivit ngot i retur.. som exempel s skulle ju TSs ex kunna kontakta mig och lgga till mig i sin kontaktlista, ven om jag skulle sprra henne utan att skriva ett ord s skulle hon bli kvar p min lista ver blockerade adresser.. inte mycket att gra t det, men VARFR skulle jag bry mig om att gra ngot t det? hon r ju sprrad, frid och frjd.. ngrar jag mig och fr fr mig att ta henne i tvan s slpper jag ju bara p sprren..

hehe, jo, men dom du har blockat syns ju under "Sekretess" inne i instllningarna... tnkte ifall lille Pelle inte ville att dom skulle vara kvar dr heller, men tydligen funkade det inte att ta bort dem dr.. dock funkar det hr.

Hnger du med vad jag menar?
Eller r jag helt fel ute o pratar om nt helt annat?

//m
Citera
2008-07-24, 16:01
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkuz
hehe, jo, men dom du har blockat syns ju under "Sekretess" inne i instllningarna... tnkte ifall lille Pelle inte ville att dom skulle vara kvar dr heller, men tydligen funkade det inte att ta bort dem dr.. dock funkar det hr.

Hnger du med vad jag menar?
Eller r jag helt fel ute o pratar om nt helt annat?

//m

ja, det r precis vad vi pratar om, det r det jag menar i mitt frra svar ocks.. prova ta bort en adress som sjlv lagt till dig i sin lista ver kontakter fr du se
Citera
2008-07-24, 17:20
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellelarson
ja er kass p stava s va er problemet ja er ord blind fr fan s det gr inte ta bort kontakterna fr dom mste ta bort mig frn tillt listan eller va fan finns det inget annat snt kom ign nu data nrds PLASE

Fr helvete...
Citera
2008-07-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Fr helvete...
va fan er det fr jvla skit msn er ja singel har ingen jvla flickvn vill bara ta bort dom jvla grisarna frn min blockera lista o det gr fan inte s det mste finnas nn smart kille der utte om man kan hacka sig in p fbi sidor d kan man fan f bort dom frn min blockera lista
Citera
2008-07-24, 18:44
Medlem
stilltons avatar
Citat:
va fan er det fr jvla skit msn er ja singel har ingen jvla flickvn vill bara ta bort dom jvla grisarna frn min blockera lista o det gr fan inte s det mste finnas nn smart kille der utte om man kan hacka sig in p fbi sidor d kan man fan f bort dom frn min blockera lista
Men du vill fortfarande ha tag p nya kontakter att lgga till i MSN? https://www.flashback.org/showthread.php?t=612946
Jvla troll..
Tror det r betydligt fler som r intresserad att hacka sig in i FBIs databaser n att hjlpa dig med det hr helt meningslsa uppdraget
Citera
2008-07-24, 19:03
Bannlyst
Okej, han TS menar p att nr man blockerar en kontakt s hamnar den i en lista, oavsett om du tar bort kontakten eller om du bara blockerar den.

Verktyg >> instllningar, dr inne finns det en lista med alla som du har blockerat, och oavsett om du ven tog bort dom frn listan eller ej, s finns adresserna kvar i denna "blockerad"-lista.

S om hans ex kommer hem till honom s kan hon se i hans lista om han har blockerat henne eller ej.

Och han vill allts tmma den listan som visar alla personer som han har blockerat.
Citera
2008-07-24, 19:07
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Okej, han TS menar p att nr man blockerar en kontakt s hamnar den i en lista, oavsett om du tar bort kontakten eller om du bara blockerar den.

Verktyg >> instllningar, dr inne finns det en lista med alla som du har blockerat, och oavsett om du ven tog bort dom frn listan eller ej, s finns adresserna kvar i denna "blockerad"-lista.

S om hans ex kommer hem till honom s kan hon se i hans lista om han har blockerat henne eller ej.

Och han vill allts tmma den listan som visar alla personer som han har blockerat.

Om han flyttar henne till tillt s fr det ju exakt samma funktion som att f bort personen frn blockerad-listan helt. Hon kommer kunna kontakta honom i bgge fallen. och skulle hon gra det om hon frsvan helt frn bgge listorna s skulle TS vara tillbaks p ruta 1 igen.
Citera
2008-07-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Om han flyttar henne till tillt s fr det ju exakt samma funktion som att f bort personen frn blockerad-listan helt. Hon kommer kunna kontakta honom i bgge fallen. och skulle hon gra det om hon frsvan helt frn bgge listorna s skulle TS vara tillbaks p ruta 1 igen.
herre gud ok ja ger upp d
Citera
2008-07-24, 21:46
Medlem
antikvetarens avatar
TS: skulle grna ha frskt hjlpa dig ifall jag verhuvudtaget orkade ta mig igenom dina lnga inlgg som utgrs av en enda mening.
Citera
2008-07-24, 23:55
Medlem
pjalles avatar
Citat:
herre gud ok ja ger upp d

Ge upp med Flashback ocks.
Citera
2008-07-25, 00:46
Medlem
Citat: