2008-07-23, 12:44
Medlem
apskafts avatar
Till TS, pellelarson,det hade ju varit enklare lsa dina inlgg om du hade ftt lra dej anvnda kommatecken i SKOLAN,,,,,,,,,,,,

Nu fr det va,jag kommer inte att hjpa dig
Citera
2008-07-23, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskaft
Till TS, pellelarson,det hade ju varit enklare lsa dina inlgg om du hade ftt lra dej anvnda kommatecken i SKOLAN,,,,,,,,,,,,

Nu fr det va,jag kommer inte att hjpa dig
ja er kass p stava s va er problemet ja er ord blind fr fan s det gr inte ta bort kontakterna fr dom mste ta bort mig frn tillt listan eller va fan finns det inget annat snt kom ign nu data nrds PLASE
Citera
2008-07-23, 18:14
Medlem
Hjlp Mig

finns det nn gryn snubbe p pc som kan hjpa mig att ta bort mina kontakter frn blockera listan helt det er viktigt vill inte ha dom der alls er det sant att dom mste lnga mig p blokera listan fr ja ska kunna ta bort dom
Citera
2008-07-23, 18:24
Medlem
Desert_Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellelarson
finns det nn gryn snubbe p pc som kan hjpa mig att ta bort mina kontakter frn blockera listan helt det er viktigt vill inte ha dom der alls er det sant att dom mste lnga mig p blokera listan fr ja ska kunna ta bort dom

Dom behver inte lgga tid i blockera men dom mste ta bort dig frn sin lista.
Precis som det str lite hgre upp:

Citat:
Ursprungligen postat av maneteneten
Vad jag frstr av det du har skrivit s vill du ha bort kontakter frn blockerade listan.

Ledsen att sga detta men dom kommer enbart frsvinna om kontakten ven vljer att ta bort dig.

sen finns det ven en rejl trd om messenger redan
Citera
2008-07-23, 18:26
Medlem
majkuzs avatar
Hej p dig Pelle.

Vet inte om det hr r till nn hjlp, men g in p "Personliga Instllningar", sen vidare till "Sekretess", dr har du personer som r "Tilltna" att prata med dig och dom som r "Blockerade" att prata med dig.
Har jag fattat rtt nu s vill du ta bort dom som ligger p "Blockera" listan?

Om fallet r "ja!" s hgerklickar du bara p namnen som ligger dr och klickar "Ta bort".

*prutt*

//m
Citera
2008-07-23, 18:30
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
ja er kass p stava s va er problemet ja er ord blind fr fan s det gr inte ta bort kontakterna fr dom mste ta bort mig frn tillt listan eller va fan finns det inget annat snt kom ign nu data nrds PLASE

Well there you go! Du vet ju anledningen. Problem solved.
Citera
2008-07-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkuz
Hej p dig Pelle.

Vet inte om det hr r till nn hjlp, men g in p "Personliga Instllningar", sen vidare till "Sekretess", dr har du personer som r "Tilltna" att prata med dig och dom som r "Blockerade" att prata med dig.
Har jag fattat rtt nu s vill du ta bort dom som ligger p "Blockera" listan?

Om fallet r "ja!" s hgerklickar du bara p namnen som ligger dr och klickar "Ta bort".

*prutt*

//m
ja och det gr inte har provat allt finns det inget man kan gra som att hitta dom p hrd disken tex
Citera
2008-07-23, 23:12
Medlem
majkuzs avatar
Citat:
ja och det gr inte har provat allt finns det inget man kan gra som att hitta dom p hrd disken tex

Nej, det tror jag icke.

Men du.. skapa ett nytt konto d?
D frsvinner alla kontakter, men sg till dom som du vill ha kvar att du ska byta.

Eller ocks s tar du p dig cowboy hatten och gr ut o super krringerna snygga.

//m
Citera
2008-07-24, 00:17
Medlem
Citat:
Nej, det tror jag icke.

Men du.. skapa ett nytt konto d?
D frsvinner alla kontakter, men sg till dom som du vill ha kvar att du ska byta.

Eller ocks s tar du p dig cowboy hatten och gr ut o super krringerna snygga.

//m
det vil ja inte vill ha mint gamla konto ska fan kontakta mickosoft
Citera
2008-07-24, 00:37
Medlem
stilltons avatar
Citat:
det vil ja inte vill ha mint gamla konto ska fan kontakta mickosoft

Skulle fortfarande vara vldigt intressant att hra varfr det r s viktigt att en mailadress inte str i listan dr? fattar bara inte vad det har fr betydelse.
Citera
2008-07-24, 10:52
Medlem
majkuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Skulle fortfarande vara vldigt intressant att hra varfr det r s viktigt att en mailadress inte str i listan dr? fattar bara inte vad det har fr betydelse.

Kan det vara s att Pelle har chattat med lite trevliga damer ver msn nr han har varit ensam och sugen, och nu frsker han med panik dlja s att flickvnnen inte ser att dom har legat p hans lista?

Sg som det r Pelle, din lilla sexchattare!

//m
Citera
2008-07-24, 11:15
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Kan det vara s att Pelle har chattat med lite trevliga damer ver msn nr han har varit ensam och sugen, och nu frsker han med panik dlja s att flickvnnen inte ser att dom har legat p hans lista?

Sg som det r Pelle, din lilla sexchattare!

//m

nja.. om det vore s, s r det ju bara att blockera dom.. jag har en hel hg med adresser som jag har blockerat tack vare att jag har blivit spammad med meddelanden, och d sprrat dom adresserna utan att jag skrivit ngot i retur.. som exempel s skulle ju TSs ex kunna kontakta mig och lgga till mig i sin kontaktlista, ven om jag skulle sprra henne utan att skriva ett ord s skulle hon bli kvar p min lista ver blockerade adresser.. inte mycket att gra t det, men VARFR skulle jag bry mig om att gra ngot t det? hon r ju sprrad, frid och frjd.. ngrar jag mig och fr fr mig att ta henne i tvan s slpper jag ju bara p sprren..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in