• 1
  • 2
2008-07-23, 10:41
Medlem
hej ja undra hur man tar bort sina blockade kontaker frn blockera listan bredvid tillt i sekretess menyn ja frskt med allt det gr inte ta bort dom mste dom lnga mig i blockera listan fr ja ska kunna ta bort dom snlla hjp mig med deta vill inte bytta msn mvh pelle
Citera
2008-07-23, 10:45
Medlem
har sjlv aldrig sett den dr blockerar listan ? men hger klicka p kontakten s fr du ju upp lite olika saker du kan gra med den.
Citera
2008-07-23, 10:54
Medlem
ok

du gr in p verktyg sen vljer du althernativ sen vljer du sekratess der har du en lista under blockera dom ja vill ta bort och det gr inte att hger klicka finns det nn som vet hur hjlp mig vill ta bort massa ondiga kontater helt frn msn den lista vill ja ha helt tom p kontater
Citera
2008-07-23, 10:59
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellelarson
du gr in p verktyg sen vljer du althernativ sen vljer du sekratess der har du en lista under blockera dom ja vill ta bort och det gr inte att hger klicka finns det nn som vet hur hjlp mig vill ta bort massa ondiga kontater helt frn msn den lista vill ja ha helt tom p kontater

om du markerar en kontakt och trycker p "del" eller "delete"-knappen s frsvinner dom.. TATA!
Citera
2008-07-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
om du markerar en kontakt och trycker p "del" eller "delete"-knappen s frsvinner dom.. TATA!
TATA my ass det funkar va fan ls va ja har skrivet g in prova sjlv d smart ass nn annan d hjlp mig plase
Citera
2008-07-23, 11:32
Medlem
hello

ja provat allt finns det inget man gra d ja vill ta bort mina kontakter ju frn blockera listan om ja trycker p del s hnder det inget str bara ta bort med ljus text nu blir ju
Citera
2008-07-23, 11:32
Medlem
stilltons avatar
Citat:
TATA my ass det funkar va fan ls va ja har skrivet g in prova sjlv d smart ass nn annan d hjlp mig plase

fungerar utmrkt hr.. dremot mste jag flytta ver personer som ligger p tillt-listan till blockera innan jag kan ta bort en vanlig (tillten) kontakt.. men det har du heller inte frgat om, (ja, jag kan lsa).

[EDIT] det verkar vara s att man inte kan ta bort anvndare som lagt till en sjlv i sin "kontakter"-lista, ser ingen direkt lsning p det.. Fr man frga varfr du vill ta bort dom? dom r ju redan blockerade? vill du hva blockeringen r det ju bara att tillta dom istllet?
Senast redigerad av stillton 2008-07-23 kl. 11:37.
Citera
2008-07-23, 11:42
Medlem
Citat:
fungerar utmrkt hr.. dremot mste jag flytta ver personer som ligger p tillt-listan till blockera innan jag kan ta bort en vanlig (tillten) kontakt.. men det har du heller inte frgat om, (ja, jag kan lsa).

[EDIT] det verkar vara s att man inte kan ta bort anvndare som lagt till en sjlv i sin "kontakter"-lista, ser ingen direkt lsning p det.. Fr man frga varfr du vill ta bort dom? dom r ju redan blockerade? vill du hva blockeringen r det ju bara att tillta dom istllet?

ja vill ta bort dom helt frn blockera listan vill inte ha ngra der ju derfr ja undra ju
Citera
2008-07-23, 11:55
Medlem
stilltons avatar
Citat:
ja vill ta bort dom helt frn blockera listan vill inte ha ngra der ju derfr ja undra ju

jag orkar inte rota i filerna just nu.. om du motiverar VARFR du vill ha bort dom s kanske jag orkar anstrnga mig.. att du vill ha en tom lista kper jag inte.. samma anvndare kan ju lgga till dig igen, och d mste du blockera, och terigen ta bort dom.
mycket mjligt att dom mste ligga under tillt eller blockera nr du finns i deras lista ocks.. kontakta dom och be om att bli blockerad s kanske du kan ta bort dom.
Citera
2008-07-23, 12:20
Medlem
Citat:
jag orkar inte rota i filerna just nu.. om du motiverar VARFR du vill ha bort dom s kanske jag orkar anstrnga mig.. att du vill ha en tom lista kper jag inte.. samma anvndare kan ju lgga till dig igen, och d mste du blockera, och terigen ta bort dom.
mycket mjligt att dom mste ligga under tillt eller blockera nr du finns i deras lista ocks.. kontakta dom och be om att bli blockerad s kanske du kan ta bort dom.
fr mint ex ligger blockera listan derfr vill ja ta bort dom sen har ja inte lust att kontakta henne fr sn grej o andra grejer fr huvudtagetsen mste ju dom sparas nn stan ju p hrd disken eller d skulle det bara ta bort dom der
Citera
2008-07-23, 12:26
Medlem
stilltons avatar
Citat:
fr mint ex ligger blockera listan derfr vill ja ta bort dom sen har ja inte lust att kontakta henne fr sn grej o andra grejer fr huvudtagetsen mste ju dom sparas nn stan ju p hrd disken eller d skulle det bara ta bort dom der

jaha?? om du vill prata med ditt ex s lgg till henne p tillt d.. om inte, lt det st kvar p blockera! vad r problemet?? det r ju bara ett filter
Citera
2008-07-23, 12:37
Medlem
manetenetens avatar
Vad jag frstr av det du har skrivit s vill du ha bort kontakter frn blockerade listan.

Ledsen att sga detta men dom kommer enbart frsvinna om kontakten ven vljer att ta bort dig.

sen finns det ven en rejl trd om messenger redan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in