Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-07-23, 10:41
Medlem
hej ja undra hur man tar bort sina blockade kontaker från blockera listan bredvid tillåt i sekretess menyn ja försökt med allt det går inte ta bort dom måste dom långa mig i blockera listan för ja ska kunna ta bort dom snälla hjäp mig med deta vill inte bytta msn mvh pelle
Citera
2008-07-23, 10:45
Medlem
har själv aldrig sett den där blockerar listan ? men höger klicka på kontakten så får du ju upp lite olika saker du kan göra med den.
Citera
2008-07-23, 10:54
Medlem
ok

du går in på verktyg sen väljer du althernativ sen väljer du sekratess der har du en lista under blockera dom ja vill ta bort och det går inte att höger klicka finns det nån som vet hur hjälp mig vill ta bort massa onödiga kontater helt från msn den lista vill ja ha helt tom på kontater
Citera
2008-07-23, 10:59
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellelarson
du går in på verktyg sen väljer du althernativ sen väljer du sekratess der har du en lista under blockera dom ja vill ta bort och det går inte att höger klicka finns det nån som vet hur hjälp mig vill ta bort massa onödiga kontater helt från msn den lista vill ja ha helt tom på kontater

om du markerar en kontakt och trycker på "del" eller "delete"-knappen så försvinner dom.. TATA!
Citera
2008-07-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
om du markerar en kontakt och trycker på "del" eller "delete"-knappen så försvinner dom.. TATA!
TATA my ass det funkar va fan lås va ja har skrivet gå in prova själv då smart ass nån annan då hjälp mig plase
Citera
2008-07-23, 11:32
Medlem
hello

ja provat allt finns det inget man göra då ja vill ta bort mina kontakter ju från blockera listan om ja trycker på del så händer det inget står bara ta bort med ljus text nu blir ju
Citera
2008-07-23, 11:32
Medlem
stilltons avatar
Citat:
TATA my ass det funkar va fan lås va ja har skrivet gå in prova själv då smart ass nån annan då hjälp mig plase

fungerar utmärkt här.. däremot måste jag flytta över personer som ligger på tillåt-listan till blockera innan jag kan ta bort en vanlig (tillåten) kontakt.. men det har du heller inte frågat om, (ja, jag kan läsa).

[EDIT] det verkar vara så att man inte kan ta bort användare som lagt till en själv i sin "kontakter"-lista, ser ingen direkt lösning på det.. Får man fråga varför du vill ta bort dom? dom är ju redan blockerade? vill du häva blockeringen är det ju bara att tillåta dom istället?
Senast redigerad av stillton 2008-07-23 kl. 11:37.
Citera
2008-07-23, 11:42
Medlem
Citat:
fungerar utmärkt här.. däremot måste jag flytta över personer som ligger på tillåt-listan till blockera innan jag kan ta bort en vanlig (tillåten) kontakt.. men det har du heller inte frågat om, (ja, jag kan läsa).

[EDIT] det verkar vara så att man inte kan ta bort användare som lagt till en själv i sin "kontakter"-lista, ser ingen direkt lösning på det.. Får man fråga varför du vill ta bort dom? dom är ju redan blockerade? vill du häva blockeringen är det ju bara att tillåta dom istället?

ja vill ta bort dom helt från blockera listan vill inte ha några der ju derför ja undra ju
Citera
2008-07-23, 11:55
Medlem
stilltons avatar
Citat:
ja vill ta bort dom helt från blockera listan vill inte ha några der ju derför ja undra ju

jag orkar inte rota i filerna just nu.. om du motiverar VARFÖR du vill ha bort dom så kanske jag orkar anstränga mig.. att du vill ha en tom lista köper jag inte.. samma användare kan ju lägga till dig igen, och då måste du blockera, och återigen ta bort dom.
mycket möjligt att dom måste ligga under tillåt eller blockera när du finns i deras lista också.. kontakta dom och be om att bli blockerad så kanske du kan ta bort dom.
Citera
2008-07-23, 12:20
Medlem
Citat:
jag orkar inte rota i filerna just nu.. om du motiverar VARFÖR du vill ha bort dom så kanske jag orkar anstränga mig.. att du vill ha en tom lista köper jag inte.. samma användare kan ju lägga till dig igen, och då måste du blockera, och återigen ta bort dom.
mycket möjligt att dom måste ligga under tillåt eller blockera när du finns i deras lista också.. kontakta dom och be om att bli blockerad så kanske du kan ta bort dom.
för mint ex ligger blockera listan derför vill ja ta bort dom sen har ja inte lust att kontakta henne för sån grej o andra grejer för huvudtagetsen måste ju dom sparas nån stan ju på hård disken eller då skulle det bara ta bort dom der
Citera
2008-07-23, 12:26
Medlem
stilltons avatar
Citat:
för mint ex ligger blockera listan derför vill ja ta bort dom sen har ja inte lust att kontakta henne för sån grej o andra grejer för huvudtagetsen måste ju dom sparas nån stan ju på hård disken eller då skulle det bara ta bort dom der

jaha?? om du vill prata med ditt ex så lägg till henne på tillåt då.. om inte, låt det stå kvar på blockera! vad är problemet?? det är ju bara ett filter
Citera
2008-07-23, 12:37
Medlem
manetenetens avatar
Vad jag förstår av det du har skrivit så vill du ha bort kontakter från blockerade listan.

Ledsen att säga detta men dom kommer enbart försvinna om kontakten även väljer att ta bort dig.

sen finns det även en rejäl tråd om messenger redan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in