2008-08-03, 20:49
Medlem
prees avatar
Tycker ni tjafsar alldeles för mycket, jag tycker detta var en härlig rapport som gav kul läsning. Om man ska kritisera tycker jag att man kan göra det på ett mer passande sätt än att gnälla på TS att han är grön på området, vilket han har påpekat flera ggr. Mycket möjligt att han fick placebo, men hellre att han fick placebo och hade kul än att han snedtände och spydde hela kvällen... Men det är ju vad jag tycket. 5/5 på denna rapport, den påminner mig lite om första gången jag rökte, blir lite varm nästan .
Citera
2008-08-04, 16:22
Medlem
"Jag minns att jag sedan bara satt och tänkte "Fan vad skönt det här är!" och drog mitt huvud åt sidorna för att se hur det hackade fram som om att mina ögon vore en gammal filmkamera från 30-talet."

Haha, what?

Grymt roligt skriven Tripprapport.
Citera
2008-08-05, 04:07
Medlem
sensims avatar
Klockrent
Förgyllede min fylle kvälla

4/5 rolig var den =)
Citera
2008-08-06, 14:48
Medlem
Igelkottsarméns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Kort sagt så är det tråkigt att läsa om Pelle, 15, som gör följande:
Köpa gräs (nybörjare är rädda för hasch, då det är dödsknark)
Träffa Kalle som är expert på att röka, han började ju förra veckan.
Konstatera oroligt att ingen effekt kommer uppnås då det är första gången.
Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).

Kunde inte skrivit det bättre själv.
Citera
2008-08-21, 12:25
Medlem
bajsbajsmjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
haha gjorde petter eller någon av hans kompisar en ny användare?
nää din tönt
Citera
2008-08-21, 20:40
Medlem
Vilchs avatar
haha oj! jag får nästan betyg-sätta tråden 4/5! Verkligen roligt att se hur TS kompis skyddar honom med sina dissar(?) och smileys!
Citera
2008-08-24, 00:45
Medlem
TheTruthFairys avatar
4/5

Kul läsning. Att du ahr gett dina polare äkta pundarnamn gör läsningen rolig och att man orkar ta sig igen hela. Annars hade det bara varit som vilken annan första CB raport som helst.
Citera
2008-08-24, 02:23
Medlem
det där lät ju väldigt trevligt. känner igen väldigt mycket från mina första gånger haha, fan vad kul det var XD. det är som bäst när man blandar ihop ord och grejer och glömmer bort vad man snackar om hahaha
Citera
2008-08-25, 00:38
Medlem
Smekofcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Kort sagt så är det tråkigt att läsa om Pelle, 15, som gör följande:
Köpa gräs (nybörjare är rädda för hasch, då det är dödsknark)
Träffa Kalle som är expert på att röka, han började ju förra veckan.
Konstatera oroligt att ingen effekt kommer uppnås då det är första gången.
Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).

Jävla bitterfitta gtfo!

Jag tyckte faktiskt rapporten va lite småkul å läsa får 3/5. Däremot var den ganska välbeskriven så jag misstänker att det bara va nåt år sen detta inträffade och du faktiskt bara är runt 16 Men men.. som sagt, kul läsning iallafall.
Citera
2008-08-26, 14:45
Medlem
Paparobos avatar
Grymt roliga namn på alla vederbörande
Citera
2010-01-18, 00:04
Medlem
hundkalfs avatar
haha riktigt rolig läsning. garvade intensivt vissa delar av berättelsen är nog en kombination av alla roliga namn/händelser !5/5
Citera
2010-01-18, 18:41
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
Nämen se, petter ropade på hjälp från sin kompis camejo, vart känner jag igen detta ifrån tro?

Orkar verkligen inte ha en till idiotdiskution med er, nu ska ja ut i solen era nördar .

att din vän backar upp dig som en liten knähund är helt okej, men om andra får stödargument av sina vänner är det jäv.

sen i ditt argumenterande byter du attityd och försöker försvara dig med hur mycket bättre IRL-liv du har(det är alltså underförstått att du har fler facebookvänner, större kuk och får ligga oftare eftersom du ska ut i solen).
vet att tråden är från 08 men var tvungen att avreagera mig lite och vädra ut fragbite-stanken ur min näsa.

edit: glömde säga att den fick 1/5 av mig, kan vara värt att lägga till
Senast redigerad av Zneekah 2010-01-18 kl. 18:44.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in