2008-07-28, 18:48
Bannlyst
Nämen se, petter ropade på hjälp från sin kompis camejo, vart känner jag igen detta ifrån tro?

Orkar verkligen inte ha en till idiotdiskution med er, nu ska ja ut i solen era nördar .
Citera
2008-07-29, 07:59
Medlem
petters avatar
Så du är alltså fortfarande sur, jag anade nästan det utifrån dina inlägg. Nåja, jag ber om ursäkt för om jag förargat dig så till den milda grad. Det kan inte vara bra för blodtrycket.

Har jag klarat mig så många år på flashback så ska jag nog klara mig utan att ropa på hjälp den här gången också. Förstår hur viktigt det är för dig att få sista ordet så jag avvaktar med spänning.
Citera
2008-07-29, 09:56
Medlem
Aldhisslans avatar
Tripprapporter på CB brukar oftast vara väldigt tråkiga, men jag får tacka för en rolig historia.
Nu blev jag väldigt sugen.
5/5
Citera
2008-07-29, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av petter
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Kort sagt så är det tråkigt att läsa om Pelle, 15, som gör följande:
Köpa gräs (nybörjare är rädda för hasch, då det är dödsknark)
Träffa Kalle som är expert på att röka, han började ju förra veckan.
Konstatera oroligt att ingen effekt kommer uppnås då det är första gången.
Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).

Det enda vettiga som sagts i den här tråden so far...
Citera
2008-07-30, 13:56
Medlem
Swedan1s avatar
Hehe, jag tkr att det här var en skitbra rapport

Alla kanske inte tkr det, men smaken e som baken
av mig får den lätt 4/5, nästa gång e jag fan me
Citera
2008-07-30, 19:32
Medlem
buyzabas avatar
Helt okej, men lite för mycket vad ni gjorde och för lite vad ni kände, inga jättreoliga anekdoter precis, kan vara som Petter skriver, att man har läst många såna, men iallafall 3/5. Jag föreställer mig "Golbögen" som den tjocke killen med glasögon i Flugornas herre :
Citera
2008-07-31, 06:26
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Helt okej, men lite för mycket vad ni gjorde och för lite vad ni kände, inga jättreoliga anekdoter precis, kan vara som Petter skriver, att man har läst många såna, men iallafall 3/5. Jag föreställer mig "Golbögen" som den tjocke killen med glasögon i Flugornas herre :

haha nej tänk dig en med små ögon och finnigt äckligt ansikte...
Citera
2008-07-31, 12:00
Bannlyst
2/5, bara för att du var 15 då så behöver du väl inte skriva som om att du var det nu? (orkar inte ge mig in i en diskussion ang. TS ålder då det aldrig leder någonstans)

Angående rapporten så var det för lite känslor och för mycket intriger (vilka egentligen inte ledde någonvart heller). Vill veta mer om när 'Golbögen' 'golade' ner 'Storrökar'n' osv, då kan du få höjt betyg.
Citera
2008-07-31, 12:25
Bannlyst
Du får 4/5 av mig, rolig läsning haha, keep it up!
Citera
2008-07-31, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Outtry
2/5, bara för att du var 15 då så behöver du väl inte skriva som om att du var det nu? (orkar inte ge mig in i en diskussion ang. TS ålder då det aldrig leder någonstans)

Angående rapporten så var det för lite känslor och för mycket intriger (vilka egentligen inte ledde någonvart heller). Vill veta mer om när 'Golbögen' 'golade' ner 'Storrökar'n' osv, då kan du få höjt betyg.

Vill inte gå in i en diskution angående din ålder heller (läst andra inlägg av dig på FB, så du behöver ju inte klaga på hur jag skriver).

Och förstår inte varför du vill veta mer om när "golbögen" tjallade på "storrökarn", för det har ju inte precis något med detta att göra, det hände ett antal månader senare, kanske till och med ett år senare, kommer inte ihåg.

EDIT : Sen var jag inte 15, jag var 16 år. Läsproblem? Är du verkligen gammal nog för att hänga på detta forum?
Citera
2008-08-03, 16:47
Medlem
bajsbajsmjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Kort sagt så är det tråkigt att läsa om Pelle, 15, som gör följande:
Köpa gräs (nybörjare är rädda för hasch, då det är dödsknark)
Träffa Kalle som är expert på att röka, han började ju förra veckan.
Konstatera oroligt att ingen effekt kommer uppnås då det är första gången.
Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).

Håller fullsändigt med : )
Citera
2008-08-03, 18:13
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbajsmj
Håller fullsändigt med : )

haha gjorde petter eller någon av hans kompisar en ny användare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in