Citat:
Ursprungligen postat av petter
Du verkar fortfarande vara sur för diskussionen i rehab-forat. Det jag skrev här var att jag tyckte att det var en tråkig läsning. Sedan att många cannabisrapporter är tråkiga beror på att de flesta är så lika, ofta en beskrivning av röka, äta och paranoia. Det går att skriva mer underhållande saker och det är det jag efterlyser. På flashback förekommer det nog mycket pajkastning och personangrepp redan, det blir bättre för alla om vi höjer standarden. Att sjunka så lågt så man kallar kritiker för t.ex jävla idiot gör bara att man gör verbalt självmål.
Jag har inget emot rusrapporter men om rapporten inte är intressant eller rolig så tycker jag inte att den är bra. Har jag sedan läst likadana rapporter flera gånger innan så framstår den som ännu tråkigare. Inget nytt under solen alltså.
Hade inget emot att du inte gillade rapporten, så du kanske ska läsa mitt inlägg en gång till.... eller snarare ditt förra inlägg där du verkade formulera dig ganska fel..
Sen, sur för diskutionen i rehab-forat? vekrligen inte, tyckte mest det var ni som var sura som var tvugna att gå ihop typ 5 pers mot mig.
Så sur, nej. Skrattar åt er, ja.