2008-07-23, 12:59
Medlem
Devilrys avatar
Jävligt schysst rapport, välskriven och bra formulerad.
På tok för många retards som röker första gången och skriver helt meningslösa saker.

5/5.
Citera
2008-07-23, 14:56
Medlem
Ireqoms avatar
haha denna rapport va skön ju
4/5 för en bra läsning!
Citera
2008-07-25, 19:14
Medlem
Bra rapport! brukar inte gilla rapporter på CB så ofta annars men denna tyckte jag var bra. hmm, 4,5/5
Citera
2008-07-26, 09:23
Medlem
petters avatar
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Kort sagt så är det tråkigt att läsa om Pelle, 15, som gör följande:
Köpa gräs (nybörjare är rädda för hasch, då det är dödsknark)
Träffa Kalle som är expert på att röka, han började ju förra veckan.
Konstatera oroligt att ingen effekt kommer uppnås då det är första gången.
Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).
Citera
2008-07-28, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petter
2/5. Fick samma intryck av rapporten som av att lyssna på fjortisar på spårvagnen när de berättar hetsigt om helgens fylla. Ni överskattar cannabis något grymt, bara så ni vet. Ta och skala bort allt onödigt, försök att föra fram komiska nybörjarfel istället så det blir ett gäng anekdoter istället. T.ex är det alltid populärt att berätta om sitt livs första hink vilket ofta resulterar i tio minuter liggande i fosterställning på golvet. Sedan lär man sig att rosta tobaken om man har tänkt ta så stora bloss.

Röka med sina vänner, lyssna på de 150 Marley-låtar som laddats hem inför denna kväll.
Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

Ni ser mönstret. Om ni nu måste skriva om helgens brassrökande, se till att ha något intressant eller roligt att berätta. Nej, det går inte att trippa på cannabis. Ser ni fraktaler så är det med 99% säkerhet placebo (visserligen kan placebo vara en väldigt stark effekt, men ändå).

Du är så cool! min nya idol.

Nej... om du inte såg vad jag skrev så var detta min första gång ja, men det var längesedan, så du kan ju köra upp din placebo i röven, kan nog skilja på placebo och rus, dumme fan.
Citera
2008-07-28, 06:41
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:

Skratta hysteriskt.
Gå på toa.
Skratta igen.
Peta lite öronvax.
Skratta igen.

varför ens lägga ner tid på det du har skrivit din fule jävel? Har du skrivit samma sak i varje CB rapport?
Citera
2008-07-28, 09:33
Medlem
petters avatar
Det var tydligen än öm tå att trampa på. Tanken med tripprapporter är att läsarna ska komma med kritik och åsikter. Eller accepterar ni bara beröm?
Citera
2008-07-28, 11:59
Bannlyst
Citat:
Det var tydligen än öm tå att trampa på. Tanken med tripprapporter är att läsarna ska komma med kritik och åsikter. Eller accepterar ni bara beröm?

Nej självklatr ska läsarna komma med kritik och åsikter, men sen det du skriver också "nej det går inte att trippa på cannabis". Har jag påstått det? nej, forumet heter rus och tripprapporter. Sen att det mesta jag läst av dig här på flashback bara är en massa skitsnack gör inte saken bättre. Jävla besserwisser, läs noga innan du uttalar dig nästa gång, för att ha påstått att jag trippat, det har jag inte.

Annars kanske du inte tycker att rapporter om heroin osv heller passar in i forumet? är det bara hallucinogener?

Citera
2008-07-28, 12:25
Medlem
petters avatar
Du verkar fortfarande vara sur för diskussionen i rehab-forat. Det jag skrev här var att jag tyckte att det var en tråkig läsning. Sedan att många cannabisrapporter är tråkiga beror på att de flesta är så lika, ofta en beskrivning av röka, äta och paranoia. Det går att skriva mer underhållande saker och det är det jag efterlyser. På flashback förekommer det nog mycket pajkastning och personangrepp redan, det blir bättre för alla om vi höjer standarden. Att sjunka så lågt så man kallar kritiker för t.ex jävla idiot gör bara att man gör verbalt självmål.

Jag har inget emot rusrapporter men om rapporten inte är intressant eller rolig så tycker jag inte att den är bra. Har jag sedan läst likadana rapporter flera gånger innan så framstår den som ännu tråkigare. Inget nytt under solen alltså.
Citera
2008-07-28, 16:32
Bannlyst
Citat:
Du verkar fortfarande vara sur för diskussionen i rehab-forat. Det jag skrev här var att jag tyckte att det var en tråkig läsning. Sedan att många cannabisrapporter är tråkiga beror på att de flesta är så lika, ofta en beskrivning av röka, äta och paranoia. Det går att skriva mer underhållande saker och det är det jag efterlyser. På flashback förekommer det nog mycket pajkastning och personangrepp redan, det blir bättre för alla om vi höjer standarden. Att sjunka så lågt så man kallar kritiker för t.ex jävla idiot gör bara att man gör verbalt självmål.

Jag har inget emot rusrapporter men om rapporten inte är intressant eller rolig så tycker jag inte att den är bra. Har jag sedan läst likadana rapporter flera gånger innan så framstår den som ännu tråkigare. Inget nytt under solen alltså.

Hade inget emot att du inte gillade rapporten, så du kanske ska läsa mitt inlägg en gång till.... eller snarare ditt förra inlägg där du verkade formulera dig ganska fel..

Sen, sur för diskutionen i rehab-forat? vekrligen inte, tyckte mest det var ni som var sura som var tvugna att gå ihop typ 5 pers mot mig.

Så sur, nej. Skrattar åt er, ja.
Citera
2008-07-28, 17:39
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
Hade inget emot att du inte gillade rapporten, så du kanske ska läsa mitt inlägg en gång till.... eller snarare ditt förra inlägg där du verkade formulera dig ganska fel..

Sen, sur för diskutionen i rehab-forat? vekrligen inte, tyckte mest det var ni som var sura som var tvugna att gå ihop typ 5 pers mot mig.

Så sur, nej. Skrattar åt er, ja.

Haha ja, man känner verkligen att du sitter och skrattar där när du gör dina facepalm-smileys och gormar "idiotjävel" och liknande åt folk. Så fort någon ifrågasätter eller kritiserar dig det minsta lilla blir du helt rabiat och börjar häva ur dig facepalm-smileys och andra personangrepp.

Du kanske bara är 16 år trots allt? Ditt beteende antyder att du är någonstans mitt i tonåren.
Citera
2008-07-28, 18:00
Medlem
petters avatar
Ja, TS verkar lugn och timid vid tangentbordet.

Nej, jag formulerade inte mig fel. Jag tycker fortfarande att det låter som en fjortis som berättar för sin kompis om helgens bravader. Både språk-och-innehållsmässigt.

Tycker fortfarande att om man ska göra en rusrapport på cannabis intressant och rolig så måste den vara... intressant och rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in