2008-07-23, 02:03
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Det roliga är dock att ni tar åt er. Snälla en såndär människa behandlas som luft, lär er det någon gång.

Tjack berra min morsa betalar extra bra btw. Ring mig.
Citera
2008-07-23, 02:03
Medlem
ittebittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorizontalE
Allvarligt alltså, hur många tror du skulle erkänna att de ger sina barn en "pissig" uppväxt. Förmodligen inte om det sker hos X:et heller eftersom det ändå spiller över på dem själva i slutänden.

Jag skulle tro att i det samhället vi har idag, så har många barn det "pissigt" pga föräldrars ansträngda ekonomi. Så det innebär väl att många barn får ett utanförskap eftersom deras föräldrar aldrig har råd med, resor, häftiga dyra saker etc, etc.
Antagligen inte många, men kanske är det någon som gör det. Eftersom man hör om så många som i vuxen ålder berättar om deras svåra uppväxtförhållanden ligger det nära till hands att tro att det inte är ett totalt utdött fenomen. FB har som sagt över 200 000 registrerade medlemmar, alltid finns det någon. Vad gäller uppväxt är det naturligtvis skillnad på pissig och pissig, det är inte så att jag förväntar mig att Bobbys morsa ska logga in på FB och börja rättfärdiga att hon slog ihjäl sin lille son - även om det hade varit intressant att få höra något dylikt.
Citera
2008-07-23, 02:08
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
precis

ok ska runka och spruta ordentligt i hennes näsborrar så jag får extra dricks

Haha låter det. Dricksen tar jag hand om bara så du vet.
Citera
2008-07-23, 02:12
Medlem
blue_no1s avatar
mitt barn började sitt liv utan sin far pga jag söp under den tiden o några år framåt,mitt barn levde med nåt som inte ens kan likna en pappa till utseendet.totalt oduglig människa var han tydligen på detmesta oxå(det är fler än mej som påpekat hans oduglighet.. ) lyckligvis är barnets mor klok o kastade ut det jävla äcklet...sen slutade jag supa o vi flyttade ihop igen o allt är bättre än nånsin!-det enda jag verkligen ångrar (på riktigt!) är att jag inte funnits där för mitt barn !
Citera
2008-07-23, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
mitt barn började sitt liv utan sin far pga jag söp under den tiden o några år framåt,mitt barn levde med nåt som inte ens kan likna en pappa till utseendet.totalt oduglig människa var han tydligen på detmesta oxå(det är fler än mej som påpekat hans oduglighet.. ) lyckligvis är barnets mor klok o kastade ut det jävla äcklet...sen slutade jag supa o vi flyttade ihop igen o allt är bättre än nånsin!-det enda jag verkligen ångrar (på riktigt!) är att jag inte funnits där för mitt barn !

Stackars barn (!) att ha en sådan idiot till s.k. 'farsa'.

Sprit viktigare än ens barn (?), aldrig!
Citera
2008-07-23, 02:34
Medlem
estecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Posh
Stackars barn (!) att ha en sådan idiot till s.k. 'farsa'.

Sprit viktigare än ens barn (?), aldrig!
Det ser ut som han styrde upp det ganska snyggt till slut. Starkt jobbat av killen om det verkligen ar sant
Citera
2008-07-23, 02:38
Medlem
blue_no1s avatar
ja det är helt sant faktiskt,tyvärr.
MEN jag vågar stå för mina misstag som många andra här inte verkar våga iaf !
Citera
2008-07-23, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
ja det är helt sant faktiskt,tyvärr.
MEN jag vågar stå för mina misstag som många andra här inte verkar våga iaf !

Starkt, keep on going!
Citera
2008-07-28, 03:22
Medlem
Flyktsodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Posh
Starkt, keep on going!

Amen to that!

Skoj också att det är lite av en solskenshistoria om det hela nu rett upp sig till det bättre.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in