2008-07-23, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
jo jag går ut på kyrkogården först innan jag knullar och sprutar

sätter 5000 usd emot på att det tar under en vecka

Tyvärr har du inte sådana USD's...

(läs fickpengar)
Citera
2008-07-23, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
jodå din morsa pröjsade mig bra stålars för att jag skulle runka o spruta i hennes ansikte innan hon dog så jag har mkt undansparat

Du är sannerligen en mycket tragisk och sjuk människa.
Citera
2008-07-23, 00:43
Medlem
estecos avatar
Berra har 6 inlagg i en trad utan att tillfora ett skit, det ar inte ens bra skrivet. Jag tippar pa < vecka och en varning innom timmen.

Men ar det ingen annans barn som har det daligt, kanske inte hos dig som foralder men hos ditt ex, mor/farforaldrar eller liknande da?
Citera
2008-07-23, 00:46
Medlem
Googlas avatar
Vad jag märkt hos MÅNGA kompisar är att deras pappor bor väldigt långt bort, och dom har inte direkt kontakt med dom. Och dom som jag känner var mobbare och ensamvargar när dom var i 15 års åldern. Jag tycker att man som tjej verkligen borde tänka efter vilken man vill ha barn med, inte bara tjejerna utan killarna också.

SÅ.. det jag säger är att alla människor som skapar problem är dom med föräldrar som behandlat dom skit eller liknande.
Detta funkar inte, och ingen gör något åt det. Det är därför det finns nazister, "bovar" och andra idioter som haft skit..
Citera
2008-07-23, 00:48
Medlem
mrvecks avatar
För helvete kan ni ta erat tjafs någon annanstans??

Tror som någon ovanför skrev att många föräldrar kanske inte inser att de gör sina barn illa.

Dessutom så tycker jag att det händer allt oftare att barn inte inser att föräldrarna bara vill vara snälla (i vissa fall) hört många som HATAR sina föräldrar bara för att de inte får gå ut och supa sönder sig själva (läs: bli våldtagna) varenda helg och därför 2-3 år senare, knallar runt med en unge och lever på socialbidrag bara för att föräldrarna var "dumma i huvudet".
Detta var hyfsat OT hoppas ni övelever :P
Citera
2008-07-23, 01:37
Medlem
estecos avatar
Jag skulle tro att Tjack Berry har haft en pissig uppvaxt med tanke pa hans tydliga oidipus-syndrom (stavning?) och besatthet av att fa spruta pa nagons mamma.

En direkt fraga till honom: Har din mor nagonsin pillat pa din penis innan du var tillrackligt gammal for att forsta vad som hande, hon sa sjalvklart att det ar helt naturligt att en mamma tycker om sitt barn och att det hon gjorde var helt normalt for en liten pojke.

Fyfan, kan inte mod plocka bort Berra snart eftersom jag och alla andra har (iaf vi over 18) har borjat lacka ur pa hans skitsnack hela tiden.
Citera
2008-07-23, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av esteco

Fyfan, kan inte mod plocka bort Berra snart eftersom jag och alla andra har (iaf vi over 18) har borjat lacka ur pa hans skitsnack hela tiden.

Tack, tro mig, det händer alldeles snart...
Citera
2008-07-23, 01:47
Medlem
estecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Posh
Tack, tro mig, det händer alldeles snart...
Jag skapade en trad i FB-forumet och papekade problemet. Men alltsa fan vad arg jag blir nar en san dar p-12 kommer in med varsta attityden och en massa "ska knulla din mamma".
Citera
2008-07-23, 01:53
Medlem
estecos avatar
Jag tror det blir mer och mer bevisat att Berra hade en valdigt speciellt relation med sin egen mamma efter alla dessa inlagg.

Har du nagonsin hort talas om Oidipus-syndrom?
(har killen ens gatt i grundskolan?)

Jag tycker iaf synd om dig men har pa FB har du inget att gora
Citera
2008-07-23, 01:54
Medlem
Om vi nu kan bortse från Tjack Berrys minst sagt kfk-berättigande fjantposter så blir det nog rätt svårt att få ett erkännande från någon som har stökat till sitt/sina barns uppväxt här.
Citera
2008-07-23, 01:56
Medlem
HorizontalEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esteco
Jag skapade en trad i FB-forumet och papekade problemet. Men alltsa fan vad arg jag blir nar en san dar p-12 kommer in med varsta attityden och en massa "ska knulla din mamma".

Allvarligt alltså, hur många tror du skulle erkänna att de ger sina barn en "pissig" uppväxt. Förmodligen inte om det sker hos X:et heller eftersom det ändå spiller över på dem själva i slutänden.

Jag skulle tro att i det samhället vi har idag, så har många barn det "pissigt" pga föräldrars ansträngda ekonomi. Så det innebär väl att många barn får ett utanförskap eftersom deras föräldrar aldrig har råd med, resor, häftiga dyra saker etc, etc.
Citera
2008-07-23, 02:00
Medlem
estecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Mitt ex är det som utför det. Vi har dragit detta i långbänk en massa år nu men inget hjälper. Förklaringarna finns alltid och anklagelser mot mig kommer istället.
Det finns inte mkt för mig att göra nu, annat än att hämta barnen och aldrig mer lämna tillbaka dem.
Tydligen ar det vissa som sager att exet behandlar barnen samre an vantat. Och att exet gor det kan ju inte den andra parten gora nagot at om det inte finns bevis som haller i domstol.
Sen var det inte jag som skapade traden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in