2008-07-22, 02:34
Medlem
Goddagens!

Det r som s att jag har problem att avinstallera flera program genom "Kontrollpanelen > Program och funktioner". Det str bara "Ett fel uppstod nr XXX skulle avinstalleras. Programmet kanske redan har avinstallerats."

Ngot jag r sker p r dock att dessa program inte har avinstallerats. S nu undrar jag, r det ngon som kan komma med en lsning p detta problem eller som tminstone kan sga mig vad som r galet?
Citera
2008-07-22, 03:09
Medlem
Kan bli s ibland om du installerar om windows utan att formatera, och bara lter programmen ligga kvar. Finns skert fler anledningar till att det kan bli s dr.

En lsning r att g till c:\program\programmetsnamn

Brukar finnas ngon uninstall.exe eller liknande dr som du kan anvnda dig av fr att ta bort programmet

Finns fler stt ocks, t.ex. helt enkelt bara ta bort hela programmappen
Citera
2008-07-22, 06:27
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundb
Goddagens!

Det r som s att jag har problem att avinstallera flera program genom "Kontrollpanelen > Program och funktioner". Det str bara "Ett fel uppstod nr XXX skulle avinstalleras. Programmet kanske redan har avinstallerats."

Ngot jag r sker p r dock att dessa program inte har avinstallerats. S nu undrar jag, r det ngon som kan komma med en lsning p detta problem eller som tminstone kan sga mig vad som r galet?

Felskrivna program.
Betaversioner av mjukvaruprogram.

Ngra naledningar till detta och detta verktyg r bra fr avinstallationer.

http://www.revouninstaller.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in