2013-08-21, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Dessa terrorister har tydligen varit i farten igen, natten mellan 19/20 augusti.

Saxat från artikeln:

Natten till i dag gick någon eller några till attack mot en lägenhet i Västerås. Dörren fick ta emot ett flertal yxhugg och en skumsläckare tömdes in genom dörrens brevinkast.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/751623-polisen-misstanker-ny-vansterextremistisk-attack-bara-borjan

Det är modigt att ge sig på småtjejer. Men det säger ju lite om vänsterns kvinnosyn.
2013-08-21, 21:31
Medlem
.buenaventura.s avatar
Var det inte ni som misshandlade en kvinna? 10 killar på en tjej.

Vad säger att det var killar som gjorde detta?
2013-08-21, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Var det inte ni som misshandlade en kvinna? 10 killar på en tjej.

Vad säger att det var killar som gjorde detta?

Har RF påstått annat?
2013-08-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Har RF påstått annat?

Har RF påstått något överhuvudtaget?
2013-08-22, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Har RF påstått något överhuvudtaget?

Jo, bland annat att de sysslar med politik. Vilket ju är en lögn.
2013-08-22, 02:05
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Jo, bland annat att de sysslar med politik. Vilket ju är en lögn.

Vad fan vet du om det? Sen är väl politiskaktivism likt "massinvandring" en definitionsfråga.
2013-08-22, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Vad fan vet du om det? Sen är väl politiskaktivism likt "massinvandring" en definitionsfråga.

det som försöker ta reda på vad RF vill och inte vill vet att RF INTE syslar med politik!
Jag har gång på gång försökt ta reda på hur RF vill att samhället skall se ut och drivas. Men INTE någonstans på deras sida eller någon annanstans finns det annat att läsa en hur dom vill förstöra det som är...
2013-08-22, 08:29
Medlem
.buenaventura.s avatar
Ingen här är RF. Maila och fråga
2013-08-22, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Ingen här är RF. Maila och fråga

Jodå! Några har berättat innan att dom stödjer dom. Men när jag frågade vad vandaliseringen hade för syfte (dvs förstörelse av fasader mm), så slutade dom svara.

På Deras facebooksida blir man blockerad om man ställer några frågor om vad deras aktioner skall ha för syfte, blev det själv förra veckan....
2013-08-22, 09:35
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Jodå! Några har berättat innan att dom stödjer dom. Men när jag frågade vad vandaliseringen hade för syfte (dvs förstörelse av fasader mm), så slutade dom svara.

På Deras facebooksida blir man blockerad om man ställer några frågor om vad deras aktioner skall ha för syfte, blev det själv förra veckan....

De sysslar med terrorbrott kan man väl sammanfatta det?

Terrorist organisationer som dessa borde ha högsta prioritet på att krossas men varken säpo eller polisen bryr sig, så det får väl bli upp till medborgarna att luska ut vilka de är och ta hand om skiten.
2013-08-22, 11:19
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen

Jag stödjer Hammarby IF också, spelar inte för föreningen för det. Mejla och fråga om du vill ha ett definitivt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Witko
De sysslar med terrorbrott kan man väl sammanfatta det?

Terrorist organisationer som dessa borde ha högsta prioritet på att krossas men varken säpo eller polisen bryr sig, så det får väl bli upp till medborgarna att luska ut vilka de är och ta hand om skiten.

Haha gör det ni, sist "medborgare" skulle agera dog nästan en.
2013-08-22, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Jag stödjer Hammarby IF också, spelar inte för föreningen för det. Mejla och fråga om du vill ha ett definitivt svar.

Haha gör det ni, sist "medborgare" skulle agera dog nästan en.

Jag vet inte om du fattar trögt....Jag skrev och frågade dem på deras FB-sida om deras politik eftersom detta är det ända forum dom har mot yttervärlden seadn någon månad....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in